עמוד הבית » חלב בטעם שוקו מקופלת, פתי בר טירמסו, תפוצ'יפס, מחית עגבניות

חלב בטעם שוקו מקופלת, פתי בר טירמסו, תפוצ'יפס, מחית עגבניות

שוקו מקופלת, צילום: סטודיו שטראוס
מוצרי מזון חדשים שכדאי לנסות החורף. זה זמן מצוין להרחיב את האופקים הקולינריים וליהנות ממאכלים חמים ומחממים

שוקו בטעם מקופלת

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה, במהדורה מיוחדת, שוקו מקופלת – משקה חלב בטעם מקופלת שמצטרף לקטגוריית משקאות החלב המפנקים.
המקופלת הראשונה נולדה בשנת 1935 ומאז ועד היום הוא אחד מחטיפי השוקולד האהובים בישראל. מחלבת יטבתה הוקמה בשנת 1962 ע"י חברי קיבוץ יטבתה שבערבה. דווקא שם, הוחלט לצאת למסע ולהקים מחלבה כנגד כל הסיכויים, כדי להזין את האנשים, ולייצר להם ערך אמיתי ומקור לגאווה. לפני כ-4 שנים חברו להם שני המותגים האהובים לשוקו מקופלת!  ועכשיו גם בשקית אישית, לנוסטלגיה מושלמת. השילוב בין שני המותגים מציע מהדורה מיוחדת של משקה מפנק, טעים ועשיר, בדיוק כמו חטיף המקופלת האהוב.

המוצר מגיע בבקבוק ליטר, בקבוק אישי 350 מ"ל, מארז 6 שקיות אישיות 225 מ"ל..

כשרות: רובין, אלרגנים: חלב

זמין לרכישה ברשתות השיווק.

נסיינית המערכת: המרקם של השוקו קרמי ועשיר, החלטתי לחמם את השוקו לארוחת ערב עם בתי לרגעים מנחמים ומלטפים. אהבתי

פתי בר פינוקי טירמיסו

לקראת עונת החורף, אסם מגוונת את סדרת הפינוקים ומשיקה פתי בר פינוקי טירמיסו : שילוב בין ביסקוויט פתי בר פריך וטעים בטעם קפה לקרם מפנק בטעם וניל ומסקרפונה. הוא מיועד לכל המשפחה ולמגוון הזדמנויות צריכה ומעניק חוויית אכילה מפנקת וטעימה כמו באיטליה.

צילום: נעמה משיח כהן

כשרות: חלבי, משולש K
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

נסיינית המערכת: פתי בר בעל מרקם פריך מבחוץ ורך מבפנים. טעמו מתוק ועשיר מאגוזי האגוזים ויש לו ניחוח עדין של וניל. אי אפשר לעמוד בפיתוי הפתי בר מושלם.

תפוצ'יפס

תפוצ'פס האהוב בקרב הצרכנים, חוזר בטעמים מיוחדים, גבינת צ'דר פרווה וחומץ-מלח למדפים, במהדורה מיוחדת של חודשיים. ב-7 באוקטובר, עם תחילת המלחמה, נסגר מפעל המלוחים של שטראוס הממוקם בשדרות, וייצור החטיפים האהובים ביניהם תפוצ'יפס, נעצר. כעת, עם חזרת מפעל המלוחים לשגרה, משיק שוב המותג הכחול לבן את המהדורות האהובות לחודשיים בלבד: תפוצ'יפס בטעם גבינת צ'דר – פרווה ותפוצ'יפס בטעם חומץ ומלח.

משקל: 50 גרם, כשרות: רבנות ובד"צ- פרווה, ללא אלרגנים. ניתן למצוא ברשתות השיווק.

נסיינית המערכת: הצ'יפס האהוב  שהיה אחד המוצרים אהודים בקרב הצרכנים ייצורו הופסק במיידי עקב השבת הנוראית של הטבח. ועתה,  הצ'יפס חוזר בטעם המוכר והטעים והכול תוצרת כחול לבן.

סדרת "הטעם הטבע בקופסא" 

מותג "טעם הטבע" של שטראוס מרחיב את מגוון שימורי העגבניות של "טעם הטבע בקופסה"  ומשיק שלישיית פסאטה (מחית עגבניות) באריזה מוקטנת, פונקציונאלית ועם נוחות וטריות מקסימאלית. הפסאטה היא מחית עגבניות חלקה ועדינה – בסיס לבישול רוטב עגבניות – בעלת טעם  טבעי המשתלב היטב במגוון תבשילים ומאכלים.

המארז מגיע  בשלישיית אריזות מוקטנות ונותן מענה לצורך בכמות בישול קטנה ומדודה, במקסימום טריות ונוחות. 

לרוב האריזות הנפוצות בשוק הן במשקל של כ- 700 גרם, המחייבות שימוש בכל הכמות בטווח זמן מהיר מרגע הפתיחה ולא בהכרח נוחות לאחסון. המארז של "טעם הטבע", כולל שלישייה של קופסאות מוקטנות במשקל 200 גרם כל אחת, המאפשרות שימוש במחית עגבניות בכמות קטנה המוצר הוא הרחבה למוצר הפסאטה  במשקל 500 גרם של "טעם טבע" הקיים כבר במדפים.

מחית העגבניות של טעם הטבע היא בסיס מעולה לרטבים, תבשילים, ומרקים בעלי מרקם חלק. בניגוד לשימורי עגבניות אחרים, מחית העגבניות סמיכה יותר ומקצרת את זמן הבישול אך אינה דורשת דילול במים כמו רסק עגבניות. המוצר החדש מהווה מענה לאחת ממגמות הצרכנות המרכזיות בשנים האחרונות הידועה גם כ'צימבו"ז' (צמצום בזבוז מזון) ובנוסף, מהווה מענה לבישול מנות קטנות ומדודות.

צילום: באדיבות טעם הטבע (שטראוס) פסאטה עגבניות

כשרות: רבנות, בד"צ בית יוסף

אלרגנים: ויגן פריינדלי, ללא גלוטן

נסיינית המערכת: המחית מכילה טעם מרוכז ועשיר של עגבניות בכמות קטנה יחסית. הנוחות חשוב  קל ונוח יותר לאחסן ולהוסיף מחית למאכלים במקום עגבניות שלמות. מחית שמורה היטב במקרר.  מחית מבטיחה טעם עגבניות עקבי בכל פעם. מניעת בזבוז מחית ואין צורך לזרוק. הטעם נפלא.