עמוד הבית » סדרת טיפוח צרפתית שמשאירים חותם

סדרת טיפוח צרפתית שמשאירים חותם

לה בבה פיור צילום אלכסי מאלב
סדרת מוצרים יוקרתית שפותחה במעבדות מתמחות בצרפת המעניקות לעור הגוף הזנה ולחות בניחוחות צרפתיים.

אשת העסקים והיזמית מור ממן מספרת: "התשוקה שלי למוצרי תינוקות שיעמדו בסטנדרטים של שוק הטיפוח הצרפתי נולד יחד עם בני ג'וזף, שחוגג עכשיו שלוש. כשטיילנו עם לידתו בצרפת נחשפתי והתמכרתי לעדינות של ניחוח שנרקח במיוחד עבורו ביד של רוקחת מומחית למוצרי תינוקות.

איכות המוצרים שמזינים ומטפחים את עור התינוק שנעשים בעבודת יד, בשילוב הריח המשכר והטהור שבו אותי. אז ידעתי שיום אחד אשיק מוצרים שיפיצו את הניחוח המושלם, לקח לי שלוש שנים להגשים את החלום. בשנה האחרונה המוצרים עברו פיתוח ודיוק מול מעבדה בצרפת להגיע לפורמולציה המדויקת המותאמת לעור העדין של תינוק בן יומו יחד עם שמירה על הניחוח המדויק שמלווה אותי כבר שלוש שנים".

 הבושם : Le bébé pur

כשהריח הטהור של הבייבי שלך פוגש את הניחוח החלומי של Le bébé pur, זה הרגע שבו הקסם קורה.הפורמולה הייחודית שפותחה בצרפת, מכילה תערובת שמנים עשירה (ברגמוט, יסמין וורדים) שיעניקו לבייבי שלך ניחוח רענן וממכר הרמוניה עדינה של ריח טהור וממכר.
הבושם מכיל שמן קיק המסייע לשמירה על הלחות הטבעית ומועשר בתמצית קמומיל להרגעת העור וכמובן שאינו מכיל אלכוהול.

LE PARFUM בושם בבה פיור צילום קית גלסמן

מחיר : 234 ש"ח, 100 מיל

קרם גוף – Lenny pure creme

הפורמולה העשירה מכילה שמן אבוקדו, חוחובה ושמן שקדים המסייעים בשמירה על אלסטיות וחיוניות
העור, תמצית קמומיל להרגעת גירויים, וויטמין E שמעניק לו שכבת הגנה מפני פגעי הסביבה .הקרם נמרח בקלילות ונספג במהירות, ושומר על העור רך ונעים לאורך זמן

לא מכיל פראבנים. -SLS מאושר לשימוש עבור תינוקות מגיל לידה.

קרם בבה פיור 90שח צילום קית גלסמן

מחיר : 90 ש"ח, 200 מיל

La mère pure–שמן לטיפוח העור

שמן עיסוי לאזור הבטן מצמצם הופעת סימני מתיחה,  מרכך את מראה הצלקות ועוזר בטשטוש כתמי פיגמנטציה. מכיל תערובת עשירה של שמנים טיפוליים, המותירים את העור רך ונעים למגע ונספגים בקלות. בתוספת ויטמנים A ו-  E לשמירה מוגברת על העור. בעל ארומה עשירה ועמוקה של שמנים מן הטבע.

שמן צילום קית גלסמן

מחיר : 200ש"ח, מ"ל 216

שמן רולר -מחיר : 54 ש"ח ,50 מיל

חלוק – Le bébé pur

חלוק 100% כותנה, עבה וסופר איכותי עם מגע נעים במיוחד לעור העדין שלהם לאחר מקלחת
מגיע במידות
S -0-2y,

M – 2-4y

L-4-6y

חלוק צילום קית גלסמן

מחיר: 216 ש"ח

נסיינית המערכת: הסדרה הגיעה במארז מהודר במילים אחרות: כבוד למותג ולאהובי הטיפוח שיודעים להעריך איכות  יקבלו תמורה. מור ממן יצרה מותג ויש כאן ביטוי לניחוחות המוצרים וההשפעה הצרפתית המשאירה ריח ומיסתורין של עולמות חדשים, מראה המוצרים מודרני ואלגנטי בצבע לבן עם לוגו של סוס . פשוט מרשים