עמוד הבית » סדרת ניקוי הפנים של קרליין

סדרת ניקוי הפנים של קרליין

מאיה קיי פרזנטורית קרליין צילום: שי ארבל
הסדרה המשלבת טכנולוגיה מיסילרית הפועלת כמגנט מטהר ללכידה והסרה של איפור, שומן ולכלוך מהעור הנותר בעל ברק.

הסדרה כוללת מוצרי ניקוי לכל אזור הפנים ומוצרים דו-פאזים. (נוסחה משולבת של מים ושמן) להסרה ממוקדת של איפור עיניים ושפתיים. ל מוצרי הסדרה נקיים ממרכיבים העלולים לגרום לגירוי או רגישות בעור. הפורמולה הבסיסית בסדרה מכילה קומפלקס חומצה היאלורונית, סרמידים, סיקה ומרכיבים הידרוסולים (ממקור טבעי), מרגיעים ומסייעים בחיזוק מערך ההגנה ומחסום העור למניעת אובדן לחות. מוצרי הניקוי משפרים את היכולת הטבעית של העור בהתמודדות עם גורמים מחוללי יובש ומותירים עור רווי לחות, וויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון.

פעולת הניקוי קלה ומהירה, מעניקה לעור תחושת רכות קטיפתית ורעננות מיידית כמו בשטיפה עם מים.

תועלות הקומפלקס הייחודי לסדרת הניקוי החדשה:

סיקה (Cica) – מרכיב ממקור טבעי, עשיר בחומרים המסייעים להרגעת העור ולטיפול בעור רגיש. מעודד זרימת דם, מחזק את המחסום העורי, מונע התנדפות לחות וסימני הזדקנות מוקדמים הנגרמים בגלל גורמים חיצוניים הרסניים.

קומפלקס חומצה היאלורונית וסרמידים – מעניק לחות מידית ומסייע בשמירת הלחות הטבעית. מחזק את מחסום ההגנה, מעדן קמטוטי יובש ומסייע במניעת נזקים הפוגעים באלסטיות ומיצוק העור.

מבחר המוצרים בסדרה מציע מגוון מרקמים החל ממים מרעננים, חלב פנים, ומסירי איפור דו פאזיים לעיניים, המאפשרים התאמה מושלמת לסוג העור והעדפה אישית של צורת הניקוי. הפורמולה הנקיה אינם מכילים פארבנים, סולפטים או  שמן מינרלי. כולם נבדקו דרמטולוגית ובטוחים לשימוש לפי התווית המוצר.

מוצרי הסדרה החדשה מגיעים באריזה חסכונית 400 מ"ל המעניקה שימוש לאורך זמן ובמחיר נוח.

 מים מיסילירים פטל

לעור רגיש ויבש, ללא בישום, להסרת איפור, ניקוי, ריענון והרגעת העור.מי פנים מרעננים ומרגיעים, ללא אלכוהול, להסרה עדינה ויעילה של איפור ולכלוך. מרגיעים עור רגיש ויבש ומעשירים בלחות זמינה ומידית. מועשרים בהידרוסול פטל: מיצוי ארומטי עשיר בנוגדי חמצון, ויטמיןC  וחומרים המסייעים להגנה על העור מפני נזקי קרינה. מסייע בהרגעת רגישות או אדמומיות ושמירה על אחידות הגוון.

מים מיסלריים פטל מחיר צילום: טל אזולאי

אופן שימוש: בוקר וערב, הספיגי את המים בצמר גפן. נקי את כל אזור העיניים והפנים, בתנועות עדינות בלי לשפשף. אין צורך לשטוף במים. מומלץ להשלים את הניקוי במריחת קרם לחות של קרליין.

מחיר: 39.90 ₪, לתכולת: 400 מ"ל.

 מים מיסילירים למון גראס

מתאים לעור נורמלי מעורב, להסרת איפור, ניקוי, טיהור ואיזון העור.מי פנים מרעננים ומאזנים, להסרה יעילה של איפור, לכלוך והצטברות שומנים. מאזנים עור רגיל ומעורב ומעשירים בלחות זמינה ומידית. מועשרים בהידרוסול למון גראס: מיצוי ארומטי המסייע באיזון הפרשות שומן וטיהור העור. עשיר בנוגדי חמצון, ויטמינים C ו-A  וחומרים נוגדי דלקתיות המסייעים בכיווץ נקבוביות פעורות, לשמירה על עור חלק ונקי, ללא ברק שומני.

אופן שימוש: בוקר וערב, הספיגי את המים בצמר גפן. נקי את כל אזור העיניים והפנים, בתנועות  עדינות. מומלץ להשלים את  פעולת הטיפוח במריחת קרם לחות של קרליין.

מחיר: 39.90₪, לתכולת: 400 מ"ל.

 מים מיסילירים הממליס

מתאים לכל סוגי העור, ללא אלכוהול, להסרת איפור, ריענון, ניקוי והרגעת העור.מי פנים מרעננים ומטהרים, להסרה יעילה של איפור, לכלוך והצטברות שומנים. מעשירים את העור בלחות זמינה ומידית. מועשרים בהידרוסול הממליס: מיצוי ארומטי עשיר בנוגדי חמצון , טאנינים, ומרכיבים המסייעים בהסרת עודפי שומן.  בעל תכונות הרגעה, מסייע לשמירה על איזון העור, מחליק את המרקם ומעניק רכות.

מים מיסילרים הממליס מחיר 39.90 צילום: טל אזולאי

אופן שימוש: בוקר וערב, הספיגי את המים בצמר גפן. נקי את כל אזור העיניים והפנים, בתנועות עדינות בלי לשפשף. אין צורך לשטוף במים. מומלץ להשלים את הניקוי במריחת קרם לחות של קרליין.

מחיר: 39.90 ₪, לתכולת: 400 מ"ל.

חלב פנים מיסלירי מורינגה

לכל סוגי העור ולעור רגיש, להסרת איפור, ניקוי עדין וריענון העור. חלב פנים מיסלירי במרקם עשיר המעניק לעור תחושה מרגיעה ורכות קטיפתית. מסיר בעדינות על סוגי האיפור והלכלוך, מרענן ומעשיר בלחות מרגיעה. מועשר בהידרוסול מורינגה: מעשיר בלחות, עשיר בנוגדי חמצון, ויטמין E וחומצות שומן. מחליק את מרקם העור ומסייע בהרגעת רגישות.

אופן שימוש: בוקר וערב, הספיגי את חלב הפנים בצמר גפן. נקי את כל אזור העיניים והפנים, בתנועות עיסוי עדינות בלי לשפשף. אין צורך לשטוף במים. מומלץ להשלים את הניקוי  בעזרת מי פנים מיסילירים. השלימי את פעולת הניקוי במריחת קרם לחות של קרליין.

מחיר: 39.90 ₪, לתכולת: 400 מ"ל.

מסיר איפור מיסליירי קמומיל

בנוסחה דו-פאזית, לניקוי אזור העיניים והשפתיים לכל סוגי העור.מסיר איפור מיסלירי, בנוסחה דו פאזית, להסרת כל סוגי האיפור. מנקה בקלות, ללא צורך בשטיפה וללא תחושת שמנוניות. מועשר במרכיבים ממקור טבעי המחזקים, מזינים ומרגיעים את העור באופן מידי ולאורך זמן. מכיל הידרוסול קמומיל עשיר בנוגדי חמצון, ויטמין A, מינרלים (סידן, מגנזיום, אשלגן, מנגן ואבץ) וקומפלקס לחות חומצה היאלורונית, סרמידים וסיקה. מסיר בקלות את כל סוגי הפיגמנטים, מרכיבי שעווה וחומרים אחרים הנצמדים בעקשנות לעור, תוך כדי מניעת גירוי העור סביב העיניים והשפתיים. היפואלרגני, נבדק אופתלמולוגית ודרמטולוגית.

סיר איפור מסילריי קמומיל מחיר 49.90 שח צילום: טל אזולאי

אופן שימוש: נערי קלות את הבקבוק עד לאיחוד שתי הפאזות. הספיגי את המסיר בצמר גפן. נקי את כל אזור העיניים והשפתיים, בתנועות עדינות מבלי לשפשף. להסרת איפור עמיד במים – הצמידי את צמר גפן לכמה שניות ונקי את האיפור בניגוב קל. אין צורך לשטוף במים.

מחיר: 49.90 ₪, לתכולת: 400 מ"ל.

מסיר איפור מיסליירי ורדים

בנוסחה דו-פאזית, לניקוי אזור העיניים והשפתיים לעור עדין ורגיש.מסיר איפור מיסלירי, בנוסחה דו פאזית, מתאים לעור רגיש ועדין, להסרת כל סוגי האיפור. מנקה בקלות, ללא צורך בשטיפה וללא תחושת שמנוניות. מועשר במרכיבים ממקור טבעי המחזקים, מזינים ומרגיעים את העור באופן מידי ולאורך זמן. מכיל הידרוסול ורדים: עשיר בנוגדי חמצון וחומרים המרגיעים מתח ודלקתיות בעור, וקומפלקס לחות חומצה היאלורונית, סרמידים וסיקה. מסיר בקלות את כל סוגי הפיגמנטים, מרכיבי שעווה וחומרים אחרים הנצמדים בעקשנות לעור, תוך כדי מניעת גירוי העור סביב העיניים והשפתיים. היפואלרגני, נבדק אופתלמולוגית ודרמטולוגית.

אופן שימוש: נערי קלות את הבקבוק עד לאיחוד שתי הפאזות. הספיגי את המסיר בצמר גפן. נקי את כל אזור העיניים והשפתיים, בתנועות עדינות מבלי לשפשף. להסרת איפור עמיד במים – הצמידי את צמר גפן לכמה שניות ונקי את האיפור בניגוב קל. אין צורך לשטוף במים.

מחיר: 49.90 ₪, לתכולת: 400 מ"ל.

  • יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה נועד ובהתאם להוראות השימוש* אין לבלוע * יש להימנע ממגע בעיניים * להרחיק מילדים* אין להשתמש במוצר אם ידועה רגישות לאחד מהמרכיבים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות ובאתר www.careline.co.il

חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קרליין (אשר בבעלות חברת קוסמפארם) אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י רשתות המזון , רשתות הפארם ולקוחות מנוספים בעצמן.

נסיינית המערכת: מים מיסלריים יעילותו בניקוי בעור. מאוד גבוהה ולא נותרים שאריות ליכלוך, איפור, אבק ועוד.. העור נותר חלק ומראהו לאחר הניקוי מבריק ולח. מוצר שהוכיח את עצמו.