עמוד הבית » סדרת קרקר אקסטרה תוספות

סדרת קרקר אקסטרה תוספות

 סדרת קרקר EXTRA FITNESS

המותג Fitness ביסס עצמו בשנים האחרונות כמותג ה BETTER FOR YOU המוביל בקטגוריית המוצרים האפויים. המותג מציע סדרת מוצרים רחבה ואהובה בעולמות הפריכיות, הקרקרים והעוגיות. מוצרים המציעים לצרכנים הישראליים שילוב נהדר בין טעם מצוין, ייחודי ואהוב עם חומרי גלם בעלי ערך תזונתי גבוה (דגנים מלאים, קטניות וירקות) והמלצה על מנה מדודה של קלוריות.

בשנת 2019, Fitness שינה את עולם הקרקרים ועשה מהפכה של ממש עם השקת סדרת הקרקרים  הדקים.כעת, המותג מביא בשורה נוספת לעולם הקרקרים עם השקת סדרת מוצרים חדשה וייחודית: קרקר FITNESS EXTRA : קרקרים עבים יותר עם מרקם פריך במיוחד, המשלבים ירקות ובתוספת פיזורי זרעים ודגנים. חווית אכילה שונה ואחרת מהקרקר הדק. הקרקרים מהסדרה החדשה הם מקור מצוין לשובע וכוללים חומרי גלם מזינים וטעימים עם ערכים תזונתיים גבוהים, מהווים תחליף מצוין ללחם בארוחה או כארוחת ביניים, ומתאימים מאוד גם כנשנוש מלא בטעם. המוצרים מגיעים באריזת קרטון מיוחדת הכוללת 2 אריזות פנימיות לשמירה על הטריות.

צילום: סטודיו אסם

המוצרים בסדרה החדשה:

  • פיטנס אקסטרה סלק- בתוספת סלק עם אקסטרה דגנים מלאים וזרעים
  • פיטנס אקסטרה בטטה- בתוספת בטטה עם אקסטרה דגנים מלאים וזרעים

    ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ. כשרות בד"ץ העדה החרדית

נסיינית המערכת: חייבת לציין שיש לי אהבה עזה לקרקרים הללו. הם פשוט קסם. הקרקרים פריכים, טעמים, משביעים העשויים מרכבים טבעיים ובריאים.הם מספקים תוספת טעם ונימוחות למנה או בכלל למזון חטיפה המאפשר תזונה ובריאות.