עמוד הבית » סדרת שעוני הארכיון עם דגם חדש

סדרת שעוני הארכיון עם דגם חדש

Bulova צילום יחצ חול
מותג השעונים האמריקאי BULOVA בעל היסטוריה של למעלה מ 140 שנה בהובלת חדשנות טכנולוגית וראשוניות מרחיב את סדרת שעוני הארכיון הפופולאריים עם דגם חדש לשעון הנוסטלגי - COMPUTRONהמשלב מסך לד ועיצוב ייחודי

מותג השעונים האמריקאי BULOVA בעל  היסטוריה  של למעלה מ 140 שנה בהובלת חדשנות טכנולוגית וראשוניות מרחיב את סדרת שעוני הארכיון הפופולאריים עם דגם חדש לשעון הנוסטלגי – COMPUTRON

המשלב מסך לד ומראה ייחודי, השעון הינו דגם חדש לשעון הפופלארי של המותג Computron , והוא מציג שילוב של אלמנטים מהדגם משנות ה80 לטכנולוגיה וחומרי גלם ובעיצוב ייחודי.

הדגם החדש של BULOVA משקף את החדשנות והעיצוב העתידני ומשלב סטייל חדש אשר נותן כבוד להיסטוריה של הדגם ועכשיו שם לראשונה מסך לד במקום שעון אנלוגי. בלחיצת כפתור אחת בדגם החדש תתאפשר העברה של הצג לשני אזורי זמן שונים.

את שעון  ניתן להשיג בדגם מוזהב בשילוב מסך לד אדום, בדגם כסוף בשילוב תצוגת לד כחולה.

Bulova
צילום יחצ חול

 

 

 

Bulova צילום יחצ חול

 

טווח מחירים: 1750-1850 ₪

אודות BULOVA: מותג השעונים BULOVA מיובא לארץ על ידי קבוצת סיטי טיים המותג נוסד בניו יורק בשנת 1875 על-ידי ג'וסף בולובה ומציע קולקציות את שעוני הגברים המדויקים בעולם בעיצוב אופנתי ואלגנטי לצד קולקציית שעוני נשים אלגנטיים  המשובצים ביהלומים במחירים נגישים.

ניתן להשיג ברשת JACKIE-O ובאתר https://www.jackie-o.co.il/

הוספת תגובה

הוספת תגובה