עמוד הבית » סטארט אפ ישראלי אופנתי מה לובשים?

סטארט אפ ישראלי אופנתי מה לובשים?

ימין אהד גבעון, נועה קירל ומושיק מימון אפליקצית weshik
היזמים הישראלים מושיק מימון ואהד גבעון משיקים את ""WESHIK רשת חברתית חדשה המבוססת על חוכמת ההמונים ובכך תסייע לקהל המשתמשים לקבל החלטות יומיומיות ופתירת דילמות באון ליין .
מושיק מימון ואהד גבעון: "אנו גאים ונרגשים להשיק בישראל רשת חברתית חדשה כסטארט אפ בישראל אשר שפונה לכל הגילאים ולמשתמשים ברחבי העולם על מנת  לספק מענה מידי לדילמות עכשוויות שונות בתחומי האופנה הלייף סטייל.
זו הזדמנות עבורנו להביא בשורה בעידן כיום  ולייצר שיח ושפה חדשים ברשת תוך כדי מענה מהיר למשתמשים. בחרנו בכוכבת הגדולה בישראל נועה קירל להיכנס כשותפה פעילה ופרזנטורית של Weshik  אנו מאמינים כי היא המתאימה ביותר לייצג אותנו בגאווה ולייצר שימושים רבים באפליקציה.
אנו מאחלים לכולנו הצלחה ולידה קלה ומזכירים שמהיום? אף אחד לא עושה את זה לבד”.
WESHIK צילום: ולרי פור
WESHIK
צילום:ולרי פור
לדברי נועה קירל, שותפה ופרזנטורית של Weshik: "זו הזדמנות פז עבורי להיכנס כשותפה עסקית ופרזנטורית לסטארט אפ ישראלי שהולך לכבוש את העולם שמתחבר באופן מושלם לעולמות התוכן שלי אם זה רשתות חברתיות ועולם האופנה והלייף סטייל. אני מאחלת לשותפיי ולי שנצליח להטמיע את Weshik כשפה חדשה בעולם".
צילום:נעמה משיח כהן
היזמים הישראלים מושיק מימון ואהד גבעון מביאים בשורה חדשה בעידן הרשתות החברתיות, זוהי רשת חברתית אופנתית המבוססת על דילמות יומיומיות וקבלת ייעוץ מרחוק על ידי העוקבים. האפליקציה מספקת מענה המבוסס על חכמת ההמונים בתחומי האופנה והלייף סטייל ובכך יוצרת עולם אינטראקטיבי בו צלמים, משתפים ומקבלים מענה מהחברים והעוקבים ברחבי העולם.
המענה הוא מידי שחוסך התלבטויות רבות ומופיע בשתי תמונות זו מול זו או לחלופין תמונה אחת עם אופציית בחירה של כן/לא. הפוקוס הוא על הדילמה בלבד ולא על המשתמש. בנוסף לחכמת ההמונים המשתלבת מיידית במענה למשתמש, מציעה Weshik פיצ'רים מעניינים כמו:
טיימר- פידבק שחייב להיות מהיר. ניתן להקציב זמן לכל דילמה. כמו כן בלחיצת כפתור ניתן לסדר את הפיד הראשי לפי דילמות שדחופות יותר ולאלו שפחות. כאשר הזמן אוזל עולה כתובית שמעודדת את האנשים להצביע רגע לפני הסוף.
פרינד אלרט- ניתן לייצר רשימה של חברים קרובים שיקבלו פוש לנייד בכל עת שהמשתמש ירצה ולחיצה על העדכון תזמין את החברים ישירות לדילמה הרלוונטית תוך מענה מהיר. תגובות קוליות- בנוסף לאפשרות להגיב בכתב, ישנה אופציה להגיב דרך תגובה קולית בכל דילמה. לתגובות הקוליות ניתן להאזין דרך חלון תגובות או חלון ההתראות והיא גלויה לכל.
הצבעות- ניתן לראות מי הצביע בכל דילמה וכמה אנשים הצביעו רק לאחר שהמשתמש הצביע (כדי לא להיות מושפע מהבחירה). ההצבעה תתבצע דרך לחיצה ישירה על הלבבות או דאבל קליק על התמונה. חלון חיפוש- ניתן לאתר משתמשים חדשים, דילמות מעניינות ותוכן מעניין.
ארון הבגדים שלי- אם באחת הדילמות האופנתיות מוצג אאוטפיט שנרצה לשמר גם בעתיד, נכניס אותו "לארון הבגדים" וכשנבחר נמשוך אותן משם כדי שיהפכו לדילמה בלחיצת כפתור. כמו-כן ניתן לשמור בארון דילמות של משתמשים אחרים.צ'ט- תוכלו להתכתב ולשתף דילמות אהובות בכל זמן נתון ולשמור על קשר הדוק בתוך האפליקציה.
אודות היזמים והצוות המכהן:
מושיק מימון מנכ"ל ויזם האפליקציה שמוכר גם כבמאי תוכניות הפריים טיים כמו "הישרדות" , "האח הגדול", "בייבי בום", "אקס פקטור" ועוד. אל מושיק הצטרף אהד גבעון סמנכ"ל ושותף במיזם, בעל חברת הפקות. השניים הכירו בשירותם הצבאי בסיירת גבעתי ויחד לחמו בעזה, לאחר מספר שנים חברו יחד והקימו את המיזם.
הכוכבת הצעירה נועה קירל נכנסה שותפה במיזם, חברת דירקטוריון ופרזנטורית. קירל לוקחת חלק פעיל בפיתוח האפליקציה, הקריאייטיב והתוכן.

הוספת תגובה

הוספת תגובה