עמוד הבית » קולקציית בגדי ים קיץ 2020

קולקציית בגדי ים קיץ 2020

צילום יחצ חול
בחודשי הקיץ הכי כיף לבלות בים, בקאנטרי, או אפילו בבריכה במרפסת. להרטיב את הגוף ולהנות ברוגע .

ליה לונדון, כמותג אשר מבין את צרכי הנשים ברחבי העולם, עם המותגים הנחשקים FREYA / FANTASIE / ELOMI – משתלבות בדיוק כאן, לספק בגד ים המתאים לכל אחת .בעונה 2020 ניתן  למצוא מגוון רחב מאוד של גזרות ועיצובים – כך שכל אחת תוכל למצוא את מה שמתאים והכי מחמיא לה – החל מהמידות הקטנות ועד המידות גדולות.

הקולקציה מאופיינת באיבזור מיוחד בבגדי הים – כגון קשירות, אבזמים, תחרות ומלמלות.הצבעוניות השולטת העונה הינה בגווני אדמה אותנטיים ,המשלבים הדפסים מיוחדים / פסים  / נקודות / תחרה ועוד. כמו כן, קיים מבחר של דגמים אשר יש בהם  הדפסים גיאומטריים / פרחוניים / מנומרים.

AMAZONIA
צילום: יחצ חול
PALM VALLEY
צילום: יחצ חול
JEWEL COVE
צילום: יחצ חול

מעצבי הבית של מותגי העלית שברשות ליה לונדון, משתדלים לשים דגש על נוחות ומאידך חדשנות. כפריט לבוש  חשוב אשר אמור "להחזיק" את הגוף  ולתת מענה של תנועה חופשית תוך כדי – עם כמה שיותר נוחות ורכות בבגד,המותג שם לפניו את הנושא לפני הכל (כמובן בשילוב יופי) .

אף אחת לא אוהבת לרוץ אחרי הילדים ולהרגיש שהכל "בורח" לה מכל כיוון, בגדי הים נוצרו בצורה כזו המספקת לנו תמיכה מקיפה ועוטפת את הגוף בצורה נכונה.

FLORIDA KEYS-
צילום: יחצ חול
BEACH HUT
צילום: יחצ חול

לכל אישה יש מבנה גוף שונה – ולכן לכל אישה יש התאמה שונה של גזרה אשר תחמיא לה יותר או שתגרום לה להרגיש יותר נוח בו.בין הגזרות של דגמים אפשר למצוא- שלמים עם / בלי ריפוד, שלם גיטרה, שלמים מחטבים, בקיני משולשים ,בקיני קולר, בקיני מרופד / לא מרופד חצי קאפ, סטרפלס, טנקיני, תחתונים במגוון גזרות החל מנמוך ועד גבוה. מבחר הגזרות הרחב שיש לקולקציה להציע – קיים  פתרון לכל אחת ואחת, בכל גיל וגודל, מידה.

PALM-VALLEY-
צילום: יחצ

בחירת הבדים והטכנולוגיות נעשית בקפידה ע"י מומחים אשר מעבירים את המוצרים בדיקת איכות אשר, שיתאימו באופן מושלם לצרכים שלנו – הנשים ולשימוש תואם במים ומול תנאי השמש.

בכל סניף ניתן לראות מגוון שונה של דגמים. לצורך הכרת כל הקולקציה שמגיעה לארץ – ניתן  להיכנס לאתר www.leialondon.co.il

את מוזמנת להיות חלק מהנשים שיקבעו איך יראה הקיץ הקרוב, כיצד יחגגו בו ומה ילבשו לים, לחוף ולבריכה. הדגמים פורצי הדרך של ליה לונדון הם מה שיאפשר לך לבטא את הנשיות שלך במלואה תוך כדי מראה אופנתי ועכשווי עם מיטב המעצבים.

בחברה  מאמינים שלכל אישה מגיעה הזדמנות לבטא את הנשיות שלה, על ידי גזרות מחמיאות ומוקפדות, שמאחוריהן מחשבה רבה והבנה מעמיקה של מבנה הגוף הנשי בכלל ומבנה גוף האישה הישראלית בפרט.

פייסבוק: ליה לונדון – leia London

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה