עמוד הבית » סיורים במוזאון העיצוב חולון

סיורים במוזאון העיצוב חולון

צלם: שי בן אפרים

שישי חופשי לחולונים
כל יום שישי הראשון בכל חודש, תושבי חולון נהנים מהטבת שישי חופשי לחולונים – כניסה חופשית לביקור בתערוכות מחבואים – מרטן באס, מכונות זמן, עובדים ביחד: עיצוב והנדסה.

סיורים מודרכים לקהל הרחב
מרגישים לכודים בזמן? מרטן באס נמצא בתוך שעון, מוחק וכותב את הדקות המתחלפות ומשתדל לעמוד בקצב. בואו להכיר את עבודתו של אחד המעצבים הבולטים של זמננו בסיורים מודרכים בתערוכה.

משך הפעילות:
הסיור כ-45 דקות וכולל הסברים על עבודות נבחרות, מומלץ להמשיך ולסייר באופן עצמאי.

סיור מודרך עם אוצרת מוזיאון העיצוב
סיורי VIP בהנחיית מיה דבש, האוצרת הראשית של מוזיאון העיצוב חולון, שמתקיימים אחת לחודש, ומאפשרים מבט מקרוב על התהליכים היצירתיים והלוגיסטיים שליוו את יצירת התערוכה מחבואים – מרטן באס.

במהלך הסיור תספר האוצרת על השיקולים בבחירת התערוכה, על המפגש האישי עם יוצר שהוא מופנם ומוחצן כאחד, על המחשבות שמאחורי יצירה ביקורתית כמו "באס הגיע לעיר" ועל האתגרים בהצגת תערוכה במוזיאון לעיצוב.

.

שישי במוזיאון | אלון הלפרין – חידת הזמן מציאות או אשליה?
אין דבר שקורה בחיינו שאינו נוגע במושג הזמן; אנחנו חושבים בכל רגע ורגע בזמן, מקבלים החלטות, מאחרים, ממהרים, ממתינים, מתכננים לעתיד ומתענגים על זיכרונות העבר…

אך מה זה בכלל זמן, והאם ניתן להגדיר אותו במילים? כל זאת ועוד בהרצאתו של אלון הלפרין שיחשוף את הקהל לסיפור המסתורי של מושג הזמן.

 

צילום: שי בן אפרים

שבת משפחתית
חווית עיצוב לכל המשפחה בכרטיס אחד הכולל סיור משפחות בתערוכה וסדנת עיצוב.

סיור משפחות פעיל בתערוכה
סיור בלשי בתערוכה במהלכו יסיירו המשתתפים בגלריות בהנחיית מדריכי המוזיאון. באמצעות משימות קצרות, יחשפו המשתתפים דרך עבודותיו של מרטן באס למבט חדש על מושגים כמו: יופי, ערך, ייחוד וקיימות כמו גם להיסטוריה החבויה של האובייקטים המקיפים אותנו.

צלם: שי בן אפרים

"ציקלון" – סדנת עיצוב וטכנולוגיה
בסדנת העיצוב "ציקלון" המשתתפים יתנסו בעיצוב וביצירת משחק המבוסס על עקרון הכוח הצנטריפוגלי. באמצעות תהליך היצירה ילמדו המשתתפים על הקשר ההדוק שבין עולם העיצוב לבין טכנולוגיות שונות ויומחש כיצד השילוב ביניהם משפיע ומשנה את המציאות שלנו.

משך הפעילות: בין שעה וחצי לשעתיים.

פרטים באתר