עמוד הבית » סינגל של עידן-דוד "לכי תספרי להם"

סינגל של עידן-דוד "לכי תספרי להם"

עידן דוד צילום יחצ
עידן דוד, בן 21, נולד וגדל בתל- אביב, זמר, מלחין, מפיק ומעבד מוזיקלי, מנגן על קלידים ומתופף על מערכת תופים ודרבוקה. עוד מילדות הופיע על במות ואירועים כשליווה את אביו שעובד כ- D.J באירועים והופעות והתמקצע אומנותית בקונסרבטוריון למוזיקה בתל אביב ובמקביל למד עיבוד והפקה מוזיקלית בקריה האקדמית אונו כשמאחוריו כבר שמונה סינגלים שאת רובם הלחין ועיבד באולפנו שבתל אביב.

את השנה האחרונה העביר עידן כמורה למוסיקה בבית ספר לילדים בסיכון שאין באפשרותם לקבל מימון, כדי לעזור להם להתמקצע ולהגשים את חלומם.

"לכי תספרי להם" הוא הסינגל השמיני שלו, שיר שמח, קצבי ומקפיץ שהלחין ועיבד בעצמו למילים של שלום לוי. השיר נכתב בעקבות משבר הקורונה שפוגע קשות בזמרים ובכל תעשיית המוסיקה והתרבות בישראל שנקטעה בבת אחת והשאירה את האומנים והיוצרים עם רצון עז להמשיך בעשייה יותר מתמיד, במחשבה כי ההצגה חייבת להימשך ובתקווה כי המצב יחזור לקדמותו בקרוב.

בגיל 16 יצא עם הסינגל הראשון "אבא" אותו הקדיש לאביו אשר תמך בו, שזכה לפרגון רב בתקשורת ובתחנות הרדיו.
הסינגל החמישי, "הכל זה לטובה" בשיתוף עם להקת אלייב איתו הופיע עידן בבנייני האומה בירושלים, משך המון תשומת לב מהתקשורת ומהמדיה, בעקבותיו התארח בתוכנית "טוקר בשישי" בערוץ 13 וב"שישי שמח עם ירון אילן" בערוץ 24.