עמוד הבית » "סיפור הברווזים" חוויה משפחתית צבעונית בחופשת פסח

"סיפור הברווזים" חוויה משפחתית צבעונית בחופשת פסח

ליהיא גרינר וסתיו קצין בקניון הגדול צילום: אסף לב
בצהרי שישי (29.03.24) הגיעו לקניון בפ"ת, סלבס, מובילי דעת קהל וכוכבי רשת עם ילדיהם, לרגל הקרנת פרמיירה של הסרט המדובר "סיפר הברווזים", מהיוצרים של "המיניונים" ו"האחים סופר מאריו".

האירוע נערך בקולנוע הוט סינמה בעופר הקניון הגדול,  שעוצב בהשראת הסרט: משפחה של ברווזים. סרט משעשע ומרגש, נהנו מהפתעות שחיכו להם בכניסה לקולנוע, ממתקים שעוצבו בהשראת הסרט לצד פופקורן ושתייה וחשיפה ראשונה בישראל של הסרט, בגרסה המקורית והמדובבת בה רשף לוי בתפקיד האב ברווז החרדתי.

הגיעו לצפות: מיכל הקטנה שהגיעה עם ארבעת ילדיה הקטנים, סתיו קצין, כוכבת האח הגדול הגיעה עם שני ילדיה, ליהיא גרינר עם בעלה יוסי צבר ושלושת הילדים, אבי נוסבאום הגיע  עם רעייתו לירן ושלושת הילדים. משפחת ספיר – כוכבי הרשת הגיעו בהרכב מלא: השחקנית טלי שרון שהגיעה גם עם הילדים, כוכבי פקין אקספרס ועוד ועוד.

מיכל הקטנה עם ילידיה, צילום: אסף לב

>>>נוסטלגיה- סרטו של מריו מרטונה

רוני קובן ,צילום: אסף לב

 

מימין השחקנית טלי שרון והקומיקאית הדר לוי צילום: אסף לב
אבי נוסבאום והבן הקטן עידו צילום: אסף לב

 

הנהלת הקניון, בראשם נעמי סימן טוב המנכ"לית, הזמינו כאורחי כבוד גם ילדי מפונים מקרית שמונה ומהצפון, וגם ילדי מילואימניקים מרחבי הארץ, שנהנו מהפתעות ומהסרט.

על הסרט:"סיפור הברווזים"  משפחה של ברווזים חיה לה באגם בניו אינגלנד. האב "מאק" ציני, שנון ומצחיק. האם "פאם" אשר משכנעת את "מאק" לקחת את ילדיהם בנם המתבגר "דקס" ואת בתם "גוון" התמימה אל מסע מאתגר, שנון ומצחיק, בשלל הרפתקאות ודמויות נוספות בדרך מסביב לעולם אל חופשה משפחתית החל מניו יורק ועד ג'מייקה הטרופית.
לסיכום: הסרט המהנה של פסח. סיפור על גבורה ואומץ, מסע לגילוי היכולות הטמונות בך דרך מסע הרפתקאות. שנון, מרגש, ומרתק לכל המשפחה (מאת קובי בן דוד)