עמוד הבית » סכיני עץ, פתי בר לבבות, קולר NOVO

סכיני עץ, פתי בר לבבות, קולר NOVO

סכינים-צבעוניות-עם-ידית-עץ-של-סולתם צילום אס, אמברם

סדרת סכינים בעלי ידית מעץ 

חשיבות הסכין במטבח היא משמעותית ופרקטית ובעלת שימוש ניכר במטבח הן לחיתוכים, ממרחים אכילה. הסכינים בסדרה הן בעלות להב עשויה פלדת אל-חלד גרמנית חזקה אך גמישה, המיוצרת בתהליך מיוחד תוך בקרת איכות ללא פשרות.

קצוות הלהב לוטשו להקניית חדות ודיוק במהלך החיתוך. ידית הסכין עשויה עץ עמיד, ומעוצבת באופן ארגונומי ונוח לאחיזת כף היד. וכך מאפשרת עבודה רציפה במטבח לזמן ארוך עם נוחות מרבית וללא סכנת החלקה.

סדרה זו מתאימה לבשלנים מתחילים ומקצועיים במגוון צבעים לבחירה.

מחיר לסכין בודדת – 29 שקל. למארז 2 סכינים  59 שקל

ניתן להשיג ברשת חנויות סולתם ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות

נסיינית מערכת: בכל בית קיימים מגוון סכינים לצרכים שונים במטבח, הסכינים קלילים ונוחים לשימוש, החיתוך מדוייק ומהיר וקל, הלהב מבריק והידית עשויה מעץ צבעיו אופנתיים ובעלי שיק.

פתי בר בצורת לבבות 

מותג הפתיבר של אסם  מוביל את שוק הביסקוויטים בישראל, הפתיבר משיק מהדורה שתיגע ישירות בלב הצרכנים בסמוך לחג האהבה (ט"ו באב)  הקרב ובא לחלוק עם האוהבים שאנו נמצאים עימם.

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם: "פתיבר אסם הוא מותג מיתולוגי ואהוב, ויחד עם זאת טרנדי ויצירתי. אנו גאים להוביל את שוק הביסקוויטים בישראל ולהפתיע את הצרכנים שלנו בכל הזדמנות. לקראת חג האהבה אין מהלך ראוי יותר משינוי צורתו האייקונית של הפתיבר והפיכתו ללב מעניק אהבה. זוהי מהדורה שתיגע בלב הצרכנים שלנו ותייצר חגיגה של אהבה וטעמים."

פתיבר-לבבות-צילום-
אסם

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

כשרות: בד"צ העדה החרדית

נסיינית המערכת: חגיגות ט"ו באב ילווה את השולחן בלבבות של פתי בר הכי קלאסי והכי טעים, אף פען לא מתאכזבים.

קולר לכלבים וחתולים להדברת קרציות ופרעושים

אנחנו נמצאים בימי הקיץ החמים, תופעת החום גורמת הופעת פרעושים וקרציות לבעלי החיים המתגוררים בבתינו. חברת ביופט משיקה סדרת קולרים להדברת המזיקים מבית המותג סולאנו. הקולר מסדרת NOVO הינו מוצר מהפכני, המיוצר בטכנולוגיה מתקדמת של שחרור מבוקר לאורך זמן תוך שימוש בחומרים חדשים מהיעילים והבטוחים בעולם.

הקולר קוטל וגם דוחה סוגים רבים של קרציות תוך 24 שעות ומונע מהן להעביר מחלות ואף קוטל את הפרעושים תוך 24 שעות מענידת הקולר.זמן תוקף הקולר שישה חודשים, הוא עמיד במים ומיוצר מחומר פלסטי 100% הידרופובי. המוצר לכלבים בטוח לשימוש על גורים צעירים ומגיע בשני גדלים, כלבים עד 8 קילו וכלבים מעל 8 קילו.

מחיר מומלץ :

החל מ-221 שקל

להשיג בחנויות מזון וציוד לחיות מחמד המובחרות

נסיינית המערכת: יש לי כלבה לברדור בפרט בקיץ חובה עליי לשמור על ניקיון הכלבה, אחד הדברים המשמעותיים הוא חבישת קולר על צווארה נגד פרעושים, החברה מציגה קולר חדשני אם זה לפי הוראות היצרן אני מסודרת.