עמוד הבית » אהבה שכזו- הספר "חוקי האהבה" של עו"ד גלית צור

אהבה שכזו- הספר "חוקי האהבה" של עו"ד גלית צור

צילום כריכה ספר יחצ
בעולם שבו כל כך הרבה אנשים בוחרים להתגרש, האם יש עתיד לזוגיות?

למרות נתוני הסטטיסטיקה הקשים לגבי אחוזי הגירושין, הכמיהה האנושית לאהבה רק מתעצמת. האם אפשר להגיע לידי זוגיות טובה ובטוחה?

והאם לאחר תהליך גירושין אפשר להתמודד בצורה טובה עם חוסר הביטחון והפגיעה הקשה באגו? איך שומרים על הילדים בתוך מהלך שכזה?

על כל השאלות הללו עונה עו"ד גלית צור מחברת הספר "חוקי האהבה" שיצא לאור ב2021.

הספר בנוי מארבעה חלקים. שלושת החלקים הראשונים מורכבים מכמה פרקים שונים המתקשרים כולם לאותו נושא גדול. ישנה התעסקות בשוני שבין גברים לנשים ובמשפחה שמאחדת את שני המינים יחד, בתפיסות עולם, פערי גיל, התפתחות אישית ובעיות כמו היעדר תקשורת, אגו, קנאה ובגידה. הספר גם עוסק בהליך הגירושין – בנתונים, באסטרטגיה הנכונה לצליחת משבר כזה ובהתמודדות מול הפחד. כמו כן ישנם את "עשרת חוקי האהבה" שנכונים כמובן לחיי זוגיות, אך גם לכל מערכת יחסים אחרת שאנו נפגשים עימה בחיינו.

החלק הרביעי הוא המסקנה החשובה ביותר, שאותה לא נגלה, אך מי שישכיל להבין אותה ולדעת להתנהל דרכה, יחווה אושר רב יותר בחייו.

הספר בנוי כנדבך על נדבך ומבוסס על האמונה כי הכל מדויק בחיים וישנו כוח גדול מאיתנו שמנווט את ההתרחשויות הסובבות אותנו. מחברת הספר טוענת שדברים רבים לא נמצאים בשליטתנו, אבל אנו כן יכולים לשלוט על הדברים החשובים באמת. וכן, גם זוגיות יכולה להיות מאושרת ומעצימה.

מחברת הספר – עו"ד גלית צור היא בעלים ושותפה ב"צור – משרד עו"ד וגישור" וליוותה אלפי אנשים במהלך התמודדותם ביחסיהם והחלטותיהם בנוגע לחיי הנישואין שלהם במשך למעלה מעשרים שנים. היא עשתה ועושה זאת הן מהצד המשפטי והן מהצד האנושי והנפשי מתוך היותה מוסמכת לתואר מאסטר בתחום ה –   .NLP

הוספת תגובה

הוספת תגובה