עמוד הבית » ספרו החדש של בני דון – יחייא עו"ד, הפרידה בתהליך הגירושין

ספרו החדש של בני דון – יחייא עו"ד, הפרידה בתהליך הגירושין

צילום כריכת הספר נעמה משיח כהן
ספרו של בני דון-יחייא הוא עו"ד בכיר בתחום דיני המשפחה והירושה. כתב 13 ספרים בנושא עיסוקו.

בספר עלילתי המיועד הן להורים והן לילדים, הוא מנגיש את הידע הרב שצבר לטובת משפחות המצויות בתהליך של פרידה ופירוק התא המשפחתי שהמשפחה יחדיו חיה.  בדרך כנה, רגישה המתובלת בהומור עוקב הסיפור אחר זוג הורים, המחפשים את הדרך הנכונה ללוות את ילדיהם לקראת הגירושין ובמהלך השנה הראשונה לפרידה.המשפחה בסיפור מצליחה אט אט להתגבר על הקשיים בעזרת שיתוף פעולה, רגישות, סבלנות והמון  אהבה.

הספר נועד גם להורים וגם לילדים, ומומלץ לקריאה יחדיו. הספר כולל אחרית דבר של הפסיכולוגית ד"ר עדנה כצנלסון, המלווה שנים רבות משפחות מתגרשות. הספר ואחרית הדבר מעניקים לקוראים כלים להעביר את מסרי הפרידה לילדים ובעיקר – לשתף פעולה על מנת  להקל על כל בני המשפחה במצב שכולם נקלעו.

צילום מתוך הספר נעמה משיח כהן

מתוך אחרית הדבר: "הספר מציע להורים לילדי הגן והכיתות הנמוכות מודל להעברת המסר הלא פשוט של פירוק המשפחה. קריאת הספר על ידי ההורים לבדם, ביחד עם הילדים או על ידי הילדים, יכולה לשמש מבוא לשיחה של ההורים עם הילדים על הנושא המורכב של הגירושין".הספר מלווה בציוריה המיוחדים של רונה מור.

ומי זה הכלב אתם בטח שואלים ועל מה הוא חושב ומה הוא מרגיש?! תקראו ותדעו

ביקורת המערכת: בקריאת הספר של עו"ד בני דון יחייא "מכניס" את הקורא ומשפחתו לעולם סיפורי העוזר לילדים להתגבר על פרידת הגירושין של אבא ואמא, הספר כתוב בצורה ענוגה ביותר עם רגישות ובגובה העיניים לילדים, המתאר את הסיטואציה בעולם האמיתי,האיורים והצבעים בספר בעלי רוך ונעימות ולהבין את המצב ומה המהות של פרידה. התרגשתי מקריאת הספר ונגע לליבי לכל אותן משפחות שמגיעות למצב המורכב הספר מעודד את הקוראים בו ומספק אור בקצרה במנהרה ובסופו של דבר דון יחייא מעודד את קוראיו לאופטימיות. ספר בעל תבונה ורוך.

עו"ד בני דון יחייא עורך דין במקצועו בעל ניסיון רב שנים בתהליכי גירושין הספר נכתב לאחר ניסיון של עשרות שנים לטפל בתיקי גירושין וספר זה נכתב ברגישות ובתבונה למען אותם משפחות.