עמוד הבית » תנו לדמיון לפרוץ במחברת השראה אישית

תנו לדמיון לפרוץ במחברת השראה אישית

מחברת עדן צילום יחצ
עמותת "עדן" מתמחה מאז שנת 2005 בטיפול פמיניסטי בנערות נפגעות טראומה מינית. העמותה מפעילה פנימיה טיפולית בקיבוץ כרמיה ל-60 נערות נפגעות טראומה בגילאי 12-18 אשר הוצאו מבתיהן בצו בית משפט.

לאורך 16 שנים מתוך עבודת שטח, פיתח צוות העמותה מודל חדשני ופמיניסטי אשר מסייע לנערות לערוך שינוי חיובי בחייהן. באמצעות פיתוח תודעה ביקורתית להקשר החברתי, מסייע הטיפול לנערות להבין כי הן אינן אשמות בטראומות שחוו, אך כי רק להן היכולת לעצב את עתידן.

המודל מסייע לנערות לפתח קשב לצרכיהן ורצונותיהן ולבטא אותם בקול. באמצעות מיומנויות פרקטיות, לומדות הנערות לנהל את תסמיני הטראומה, להציב לעצמן יעדים ולעמוד בהם. בכך משיב המודל לנערות את תחושת השליטה והאחריות על עתידן. המודל מוכר ומוערך על ידי שירותי הרווחה ונלמד על ידי ארגונים חברתיים, חינוכיים וטיפוליים מכל רחבי הארץ.

כחלק מהעשייה של העמותה יוצרה מחברת ההשראה היפהפייה והשימושית המצורפת. המחברת היא מתנה מעוררת מודעות והשראה, לכל אישה, על בסיס המודל. המחברת מעוצבת ברוח העמותה, משלבת שאלות לפיתוח הקשב העצמי, משפטי השראה של נשים חזקות, ומיומנויות מתוך מודל 'עדן'.

המחברת הינה בגודל 17*24 ס"מ, עם 64 כפולות עמודים.

העלות של המחברת לארגונים:

-ברכישת עד 200 מחברות המחיר הינו 30 ₪ למחברת

-ברכישת 200-300 מחברות המחיר הינו 28 ₪ למחברת

-ברכישת 300-500 עותקים המחיר הינו 26 ₪ למחברת

-ברכישת 500 עותקים ומעלה המחיר הינו 25 ₪ למחברת

זו היא הזדמנות להעניק מתנה יפה, שימושית ובעלת משמעות לנשים, ובתוך כך לתרום לפעילות העמותה ולרווחת הנערות. פנקו את נשות הארגון שלכן במתנה עם ערך מוסף: גם מחברת יפהפייה וכיפית, וגם תרומה חשובה.

לפרטים נוספים ורכישה מרוכזת:

ענת גלעד 0545881050 anatg@eden.org.il

ביקורת המערכת: מתנה מקרבת ויפיפיה לכתוב על רזי החיים האישיים, על תבונה,בגרות ובכלל על החיים ממבט אישי מחברת אישית המקורבת ללב, הכי ענוג שיש .