עמוד הבית » עוגות לפסח, ג'באטה כשרה, טחינה לחיץ, מנה חמה, במבה בומבה, סקרב לפסח, סלטי POKE'

עוגות לפסח, ג'באטה כשרה, טחינה לחיץ, מנה חמה, במבה בומבה, סקרב לפסח, סלטי POKE'

סדרת עוגות כשרה לפסח של חברת אחוה צילום: יעל האן

עוגות בחושות לפסח

חברת אחוה, משיקה לרגל חג הפסח סדרת עוגות בחושות חדשה בסגנון של אפייה ביתית. הסדרה כוללת עוגת בראוניס, עוגת תפוז וקוקוס, עוגת שוקוצ'יפס ועוגת אגוזים וקינמון. הבעלות טעם עשיר, נימוחות בפה . העוגות משווקות במגשית מיוחדת המתאימה גם לחימום בתנור. עיצוב העוגות צבעוני ומיוחד, באווירה בינלאומית עם איורים מהעולם.

ללא חשש קטניות בהשגחת חתם סופר ב"ב.

מחיר מומלץ לצרכן: כ-10 – 12 ₪ לעוגה באריזת 350 גרם. להשיג ברשתות השיווק המובחרות מלבד רמי לוי ורשת שופרסל.

נסיינית המערכת: עוגות בחושות זו אהבתי הן קלילית טעימות ומתאימות לאחר ארוחה או עם קפה בבוקר. עוגה מוצלחת והמחיר ממש לכל כיס ולכל משפחה ולא נופל באיכות המוצר. תהינו חג שמח.

ג'אבטה איטלקית כשרה

טחנת "קמח הארץ" משיקה לחג הפסח ג'באטה איטלקית כשרה לפסח, ללא גלוטן, מוכנה וקפואה באריזה ובה 4 יחידות. הג'באטה נאפית מקמח MOLINO – תערובת אפייה מעולה מאיטליה. לאחר ההפשרה ניתן לשמור את הג'באטה יומיים בטמפרטורת החדר, או עד חמישה ימים בקירור. לקבלת מעטפת קריספית, רצוי לאפות אותה כמה דקות בתנור חם.

כשר לפסח בהשגחת בד"צ בית יוסף (מכיל קטניות) והרבנות פתח תקווה (וברכתו "שהכל"). לנמנעים מגלוטן.

מחיר: כ- 20 ש"ח בממוצע למארז במשקל 400 גרם (4 יחידות, כל אחת במשקל 100 גרם). המחיר הסופי נקבע ע"י החנות המשווקת.

להשיג ברשת ניצת הדובדבן ובחנויות טבע ברחבי הארץ. בקרוב ברשתות שיווק וחנויות נוספות.

נסיינית המערכת: דעו לכם שהג'בטה מתאימה לכל ימות השנה כולל למי שלא אוכל גלוטן, החלטתי בשבת לטעום מהג'אבטה הוצאתי מהמקפיא חיממתי קלות במיקרו, הלחמניה יוצאת טריה ונפתחת בקלות למריחה, מרחתי בנדיבות חמאה ומעליה ריבת שזיפים ולידי כוס תה צמחים התיישבתי בגינה וטעמתי. האמת שטעים הג'בטה  רכה נימוחה בפה, היא מאווררת. היתרון שלה ובמיוחד לפסח הג'בטה יוכולה  להיות מחוץ למקרר יומיים שזה בעיני נפלא כך שניתן  לצאת לקמפינג או טיול בחיק הטבע ולקחת עימכם ג'בטות ככריך לארוחת בוקר או ביניים עם פרי או ירק  אחד הפתרונות הטובים למשפחה והכי חשוב הטריות נשמרת.

מארז 4 ג'אבטות כשרות לפסח. צילום: קמח הארץ

טחינה לחיץ

טחינה גולמית של חברת אחוה, היצרנית בישראל  מושקת באריזת בקבוק לחיץ. הטחינה החדשה משומשום טהור, 100% טבעי, במרקם עדין, משווקת באריזת נוחות. הבקבוק החדש בעיצוב חדיש ונוח, מצויד בחלונית צד שקופה לבדיקת הכמות הנותרת בבקבוק, בטעם נפלא ועדין, רק לזלף וליהנות.

צילום: יעל האן

מחיר: כ- 8.90 ₪ – 9.90 ₪ לאריזת 350 גרם(להשיג ברשתות המזון, המכולות וחנויות הנוחות ברחבי הארץ (למעט שופרסל ורמי לוי).כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים .וכשר לפסח ולאוכלי קטניות.

נסיינית המערכת: בבית נכנס רק טחינה של אחווה ובטח אתם שואלים למה? והאמת שאין לי מושג המרקם שלו טעים לי בחיך והיה לי חיבור ראשוני עם הטעמים רק שהוא נשאר מבחינתי מרשים. הבקבוק הלחיץ רעיון נפלא, מתאים לעונת האביב קמפייניג, טיולים בשדות הירוקים שמירה על ניקיון והגיינה.

מנה חמה רייס נודלס כשרה לפסח

המוצר בטעם עוף במרקם חדש וייחודי, מדובר במוצר פרימיום המעניק חווית אכילה ביתית וטעימה ללא מאמץ. הסדרה החדשה רייס נודלס מציעה מגוון מוצרים המבוססים לראשונה על אטריות אורז, בעלי מרקם חדש ואיכותי שלא קיים בשוק התבשילים האישיים. מוצר חדשני, פרימיומי הפונה לקהל הצרכנים הקבוע של שוק התבשילים האישיים (בעיקר צעירים ובני נוער), אך גם לקהל צרכנים חדש שמחפש פתרון לארוחה אישית מהירה יותר מגוונת ומשודרגת.

כשרות מנה חמה רייס נודלס בטעם עוף : בד"צ חתם סופר, להשיג ברשתות השיווק

מנה חמה רייס נודלס בטעם עוף כשר לפסח צילום: סטודיו אסם

נסיינית המערכת: לעיתים כאימא יש לי את הרושם שתמיד הילדים רעבים כי אין לחם, המנה החמה זהו פתרון אולטימטיבי לילדים שתמיד רעבים, אפשרי לקחת לטיול קיימפינג, חיק טבע, ולאכול בכל מקום. הוא קל נשיאה קטן אך לא נשכח גם טעים. מעולה לפסח.

במבה בומבה

אסם פעם נוספת את המהדורה של במבה בומבה כשל"פ – במבה ענקית במרקם המשלב פריכות ונימוחות יחד עם חמאת הבוטנים האהובה.
הגרסה הזו של במבה זכתה להצלחה רבה בקרב הצרכן הישראלי. לכן החליטו באסם להשיק שוב את המוצר לקראת חג הפסח במהדורה כשל"פ.
במבה בומבה הינה אותה הבמבה בטעם המוכר והאהוב ובצורה ענקית המעניקה חווית אכילה ייחודית.

במבה בומבה אסם, צילום: סטודיו אסם

טווח מחירים ארצי על פי אתר PRICEZ : 3.00 ₪ עד 5.90 ₪ / 60.00 גרם

כשרות: בד"צ בית יוסף

נסיינית המערכת: כולנו אוהבים במבה מקטן ועד גדול, נחמד פסח שלא אוכלים לחם שיהיה משהו לנשנש וגם משביע. אהבתי.

ספוג Scrub Daddy

יבואנית מוצרי המזון והצריכה ר.ב.דגנים, בבעלות רחל ברודנו, נכנסת לראשונה לתחום הניקיון.  Scrub Daddy. לרגל פסח, תחל החברה לייבא לישראל את מוצרי המותג הפופולארי, הכוללים ספוגי ניקוי מיוחדים לכלים ומשטחים. ספוג עגול וקשיח, המגיע בליין נרחב של צבעים, את Scrub Mommy, ספוג שחציו קשיח וחציו רך המיועד לספיחת הלכלוך ואת Scrub Daddy Lemon, ספוג בתכונות הספוג המקורי, בתוספת ריח לימון.

הספוגים המחייכים הנחשב למותג הניקיון האהוב ביותר באמריקה, נחשבים לספוגים מהפכניים, רב שימושיים ואיכותיים. הספוגים מתאימים לניקוי משטחים שונים ובהסרת לכלוך קשה מכלים, סירים חרוכים, כיורים, חדרי אמבט, גרילים ועוד. הספוגים אינם סופחים ריחות וכתמים, לא מתפוררים וניתן לנקות בעזרתם גם משטחים חרוכים ללא תוספת של חומר ניקוי. בצורתו הקשיחה מנקה הספוג ביעילות כל משטח ואינו מותיר שריטות. במים פושרים הוא מתרכך ומתאים לכל צורה של כלי וכוס. ספוג הניקוי הייחודי צבעוני וחייכני, נוח לאחיזה ולשימוש ונשאר נקי ועמיד לאורך כ- 3 חודשים. צבעוניות הספוגים מאפשרת להפריד בין שימושי הניקיון, להבדיל בין בשר וחלב וליצור בידול באזורי הניקיון.

מותג הניקיון האמריקאי דדי מגיע לישראל צילום: סקראב דדי

מחיר: כ- 17.90 – 19.90 ₪ ליחידה. להשיג ברשתות השיווק והחנויות המתמחות ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת: טוב אז ככה תחילה חייכתי לספוג כי הוא חייך אליי, לקחתי את הספוג הכנתי סבון עליו, לקחתי מחבט שבני משתמש בו למלוואח ושפשפתי אותו נמרצות, מרבית השחור שהיה יצא, תודה לפלא כזה ששומר לי על הסירים בבית ובאפס מאמץ.

סדרת מעדני בריאות של סלטי POKE

ביופט, החברה לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד, משיקה סדרת מעדני פרמיום ראשונה מסוגה של המותג הנחשב והאהוב למזון חתולים "שזיר". סדרת מעדני בריאות, אשר לוקחים השראת מטרנד המזון הבריא לבני האדם של סלטי POKE', משלבים במנה אחת חלבון איכותי מן החי, פירות טרופים וירקות. המעדנים מגיעים בשישה מתכונים מעוררי תיאבון בשילובים מפתיעים של מרכיבים ועשירים בטעם וויטמינים, כאשר כל מעדן מכיל רכיב חלבון מטעמים החביבים על חתולים, של בשר הודו, עוף, דגי אוקיאנוס וטונה, ירק אחד ופרי אחד:

מעדן עוף עם אננס וגזר, מעדן בקר עם מנגו ושעועית ירוקה, מעדן דגי אוקיאנוס עם דלעת ואגסים, מעדן טונה עם אנשובי, בטטה וחמוציות, מעדן עוף עם גוג'י ברי ותרד, מעדן עם טונה עם סורימי, פפאיה ואופנה.

המעדנים מלאי טעם וחומרי גלם איכותיים, מהווים ארוחה מושלמת ומאוזנת. החלבון מגיע ממש בפילטים ולא טחון או קצוץ, הפירות והירקות מגיעים חתוכים לקוביות, וכל סלט מגיע ברוטב סמיך וטעים במיוחד. המוצר מיועד לכל סוגי החתולים ומתאים גם עבור החתולים הבררנים ביותר בגלל רמת הטעימות הגבוהה.

חטיפי סלטי POKE של שזיר. צילום: יחצ באדיבות שזיר

המעדנים במשקל 85 גרם. מחיר מומלץ לצרכן:7.5 ₪.

להשיג בחנויות המחמד המובילות.