עמוד הבית » סדרת אנטי אייג'ינג מרוכז

סדרת אנטי אייג'ינג מרוכז

AHAVA- תחליב לחות אוסמוטר מרוכז צילום: טל אזולאי

פיתוח בלעדי ל-AHAVA  של Osmoter  הינו תרכובת טבעית עשירה מינרלים (מגנזיום, סידן, נתרן, אשלגן) שהוכחה מחקרית כמעלה את רמת הלחות בעור . כאמור מדובר שהתרכובת פוגשת את העור, תפקידה לפעול כמשאבה אוסמוטית ובכך "מושך" את מרכיבי הלחות וההזנה מהשכבות העמוקות של העור, ומסייע בהעברתם לאפידרמיס, שם העור זקוק להם באופן קבוע. ועוזר לעורנו לעבוד מהפנים אל החוץ, על מנת להגיע לתוצאות שהן DEEPER THAN BEAUTIFUL

 שני מוצרים חדשים מצטרפים לסדרה:

Osmoter Concentrate smoothing lotion
תחליב לחות Osmoter  מרוכז להחלקת העור

 תחליב לחות קליל במרקם קטיפתי המבוסס על טכנולוגיית ה DSOC המכיל ריכוז גבוה פי 3 של התחליב תמצית המינרלים ובבלעדיות אשר הוכחה ביולוגית וקלינית כמאיצה ומשפרת את רמת הלחות בעור באופן דרמטי ומעניקה לעור צלילות וזוהר טבעי שמגיע מבפנים החוצה. התחליב מועשר בחומצה היאלורונית, קומפלקס 3D ונוגדי חמצון להחלקת מרקם העור ולשמירה על מראה עור צעיר, חיוני ונינוח לאורך כל היום.

תחליב לחות אוסמוטר מרוכז, צילום: טל אזולאי
  • מפחית נראות של קמטים וקמטוטים בעור
  • מעניק לחות מרוכזת הנשמרת לאורך היום
  • מסייע להחליק את מרקם העור

מחיר  מומלץ: 199 ₪, ל- 50 מ"ל

 Crystal Osmoter Smoothing cream
קרם פנים קריסטל Osmoter X6 מרוכז ללחות מוגברת

קרם לחותי אנטי אייג'ינג במרקם מהפכני – ג'ל מרוכז ונימוח הנספג בקלילות בעור, ומעניק לו תחושת רוויה ורכות עוטפת. מבוסס על טכנולוגית קריסטל Osmoter, פטנט בלעדי ל-AHAVA המכיל ריכוז גבוה פי 6 של גבישי ה-Osmoter שעוזרים לעור לעבוד מהפנים אל החוץ. הקרם מועשר בשמן חוחובה מדברי טהור לליחוח מסיבי של העור ובתוספת תמצית מגלעיני תמרים ותמצית צמח אקמלה ספילנטיס, לטשטוש קמטים וחשיפה של עור זוהר וצעיר יותר למראה.

 

קרם אנטי אייג'נג קריסטל אוסמוטר,צילום: טל אזולאי
  • מעניק לעור לחות מרוכזת
  • מחליק את מרקם העור
  • מעניק לעור רכות צעירה וזוהרת

מחיר מומלץ :289  ₪ ל-50 מ"ל

ניתן להשיג: באתר האונליין ahava.co.il וברשת חנויות AHAVA: דיזנגוף 139 ת"א, כיכר קדומים יפו, שדרות ממילא ירושלים, קניון רחובות, קניון אייסמול אילת, קניון מול הים אילת וחנויות ים המלח (מרכז המבקרים במצפה שלם, קניון עין בוקק וחוף נווה מדבר)

הוספת תגובה

הוספת תגובה