עמוד הבית » עוגיות באלזם ורוטב ויניגרט אסיאתי

עוגיות באלזם ורוטב ויניגרט אסיאתי

בלזן - נראות חדשה צילום באדיבות ליימן שליסל

עוגיות הפרימיום "באלזן" (BAHLSEN), מותג הביסקוויטים מהמובילים באירופה משיק אריזות חדשות ושפת מותג חדשה.השפה אחידה לכל סדרות המוצרים של המותג ומתמקדת בחשיבה 360 על המוצר, תוך נתינת דגש על איכות המוצרים, הבחנה ברורה בעיצוב האריזה בין מוצרים עם שוקולד חלב לבין מוצרים עם שוקולד מריר וכן סימון לפתיחה נוחה וקלה של האריזות המשתלב עם עיצוב האריזה מבלי לפגום בה. הנראות החדשה  הינה מינימליסטית, אלגנטית, צעירה עדכנית ורעננה יותר, ומתכתבת עם מגמות עיצוב האריזות המאפיינות את מותגי הפרימיום בעולם כולו. ההשקה בכל העולם מלווה תחת המסר: Bahlsen by design.

המוצרים מכילים מרכיבים איכותיים כגון חמאה משובחת ושוקולד עשיר, והמותג מחויב לעמוד בסטנדרטים גבוהים ביותר.

נסיינית מערכת: ראשית המוצרים של המותג טעימים עשירים במרכבים איכותים, אני אוהבת שינוי מיתוגי זה יוצר רענון למוצר, צעיר יותר בולט יותר נעים לעין וגורם לצרכן להתעורר מחדש ולחפש את המוצר על המדף.

רוטב ויניגרט אסיאתי 

המוצר ייחודי המביא ניחוחות וטעמים של המטבח האסייתי של סויה, שום, ג'ינג'ר ועוד, בעל מרקם שמחבר את הרוטב עם הסלט לקבלת טעם נפלא.  הרוטב כחלק מסדרה האסייתית אשר נועדה להנגיש את המטבח האסיאתי לבשלנים הביתיים, בעזרתה תוכלו להכין מגוון רחב של מנות אסייתיות בקלות ובהנאה. ועכשיו גם סלטים אסיאתיים מגוונים.

לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם-נסטלה: " אסם נסטלה ממשיכה להוביל קו חדשני ויצירתי המתאים לטרנדים הכי חמים בעולמות הקולינריה הישראלית. אנחנו גאים לסייע לצרכנים שלנו להכין אוכל בכל וריאציה שיאהבו עם מוצרי תיבול עשירים ייחודיים וטעימים לקבלת תוצאות קולינריות מעולות ללא מאמץ"

רוטב ויניגרט אסייאתי צילום סטודיו אסם

להשיג ברשתות השיווק,  בהשגחת הבד"ץ עדה חרדית

נסיינית מערכת: בישראל ישנה אהבה למוצרים האסייתים היום כל נער ונערה מתחברים לטעמים הללו והביקוש גבוה בתחום הרוטב מרנין ונותן טעם משובח למנה עם הטאצ' האסייתי מבטיחה שהצלחת תהחה ריקה.