עמוד הבית » עולם התזונה הישראלי משנה כיוון לאורח חיים בריא.

עולם התזונה הישראלי משנה כיוון לאורח חיים בריא.

צלם: רונן פדידה
חלי ממן – מייסדת קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא

העולם של הדיאטות והתפריטים מוגבלים גרמו להבין כי מדובר בהתמכרות לאכילה, וכי השינוי הנכסף ניתן להשגה באמצעות שינוי החשיבה, שינוי דפוסי ההתנהגות, והשתתפות בקבוצת תמיכה. לאחר למידה מעמיקה של תחום ההרזיה, הגיעה חלי למסקנה לפיה תהליך הרזייה מבוקר ונכון הוא תהליך הנבנה לאורך זמן ומתאפשר רק בהקפדה על תזונה נכונה. התוצאות המיוחלות לא אחרו להגיע והיא הפחיתה ממשקלה שלושים קילוגרמים בשמונה חודשים.

לאחר הדרך שעברה והתובנות שאספה בנושא תזונה החלה חלי את דרכה המקצועית בשנת 2000 עם קבוצת תמיכה קטנה בסלון הביתי שלה בעכו ומאז ועד היום היא מפעילה למעלה מ-400 קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא שפזורות בכ-107 נקודות ברחבי הארץ וכוללות למעלה מ-100 מנחים מקצועיים, מאמנים, דיאטניות וצוות מקצועי.

חלי לא מפסיקה לחדש ולעצב מחדש את עולם התזונה הישראלי, תוך קבלה ופרגון לקולגות שלה והעצמה נשית. בימים אלו היא משיקה שתי אפליקציות חדשות שאחת מהן היא 60 יום עם חלי ממן.

אחת מהן היא פלטפורמת מובייל הנקראת wis2biz, המייצרת פרופיל אישי לכל משתתף, אוספת מידע רב לגביו על פני ציר הזמן, מעבדת מידע זה ומנבאת מתי הוא עתיד לנטוש ומאיזו סיבה. בהתאם לכך, מפעילה מודלים אוטומטיים של אסטרטגיית תמיכה ושימור, המותאמים אישית לכל משתתף בכל נקודת זמן. כך הפלטפורמה עוזרת לחברות לעזור ללקוחותיהם להתמיד ולהצליח בהשגה ושמירה על היעדים, דבר שמקטין את אחוזי הנטישה ומגדיל את הכנסות החברות. המערכת הוטמעה בהצלחה מזה חצי שנה בחברת ההרזיה של חלי ממן, אך אינה רק לצורך זה – היא רלוונטית לכל המערכות. לנטישה מהלימודים, מעישון, וכד'. הפלטפורמה זכתה מקום 3 בתחרות סטרטאפים ישראלית שהתרחשה בארץ.

עוגת גבינה אפויה- חלי ממן- מחלקים ל 12- מנת חלבון
* עם שיפורים של מירי רבינוביץ עוגצפת

750 גר גבינה לבנה 5%
3 חלמונים ביצה XL (או 4 L)
3 כפות קורנפלור
½ כפית אבקת וניל איכותית
40 גר פודינג וניל (2 כפות גדושות)
—————
5 חלבונים ביצה XL או 6 L
3/4 כוס תחליף "חצי סוכר"
אופציה: גרידה מ 1 לימון

הוראות הכנה:
• לחמם את התנור ל 150 מעלות ולהכניס תבנית מים רותחים שמונחת על הרשת
• לשים בקערה את כל החומרים מלבד החלבונים ולערבב היטב
• להקציף את החלבונים עם חצי סוכר לקצף יציב ומעט גמיש
• להוסיף לתערובת הגבינות בתנועת קיפול 1/3 מהכמות ולאחר מכן את היתר
• לשפוך לתבנית קוטר 20-22 מרופדת בנייר אפייה בתחתית ובצדדים
• להכניס לתנור – בתוך תבנית המים. כעבור שעה וחצי לכבות את התנור ולהשאיר את העוגה לעוד שעתיים

צילום: רונן פדידה