עמוד הבית » עולם צמחי המרפא החדש

עולם צמחי המרפא החדש

ברא צמחים כפס חזית צילום יחצ
רשת חנויות 'ברא צמחים' מתרחבת ומשיקה חנות קונספט חדשה בכפר סבא. החנות הממוקמת בקניון כפר סבא הירוקה - הלב הפועם שבאזור השרון, מציעה לקהל מגוון מוצרים רחב מבית ברא צמחים, כולם על טהרת הצומח תוספי תזונה צמחיים, מזונות על ומוצרי טיפוח וקוסמטיקה טבעיים הנותנים מענה למצבים בריאותיים רבים ומגוונים.

. החנות עוצבה בקפידה ובקווים רעננים ומודרניים תוך מחשבה מעמיקה על חווית הרכישה וזאת כחלק ממהלך אסטרטגי שיווקי ענקי שמובילה רשת החנויות בסניפיה. לקוחות החנות החדשה יזכו ליחס אישי ולאבחון מצבם ע"י מומחה במטרה להתאים את הטיפול הייעודי והמותאם בשבילם.

בין מוצרי הדגל של המותג נמנים כורכומין אפקט, המיוצר בטכנולוגיית CPC (CurcuminPhospholipid Complex), תמציות צמחים מרוכזות היעילות בטיפול כנגד הסימפטומים הטורדניים והשכיחים שמביא איתו החורף וסדרת מזונות העל מזונות העל דוגמת מאקה פרימיום, ספירולינה 5, מורינגה אוליפרה, גרין מגמה ועוד.

מאז 1997 פועלת "ברא צמחים" במטרה להגדיר את "עולם צמחי המרפא החדש" על ידי שילוב של השקעה במחקר ופיתוח של מוצרים ושיטות טיפול מתקדמות המתאימים לאדם המודרני במאה ה-21 עם שמירה על המסורת. שמה של החברה, "ברא", שהוא שורש המילים "בריאה" ו"בריאות", מייצג את הווייתה ואת שאיפתה המתמדת לשלב בין שתיהן.

השילוב בין ידע קליני רחב, מקצועיות, חומרי גלם איכותיים וטכנולוגיות ייצור מתקדמות מאפשר לחברה לפתח ולייצר שורה ארוכה של מוצרים על טהרת הצומח. "ברא צמחים" מאמינה בהשקעה ממוקדת, באיכות ובמצוינות לאורך כל הדרך, כך שהמוצר שיקבל הלקוח יהיה השילוב המנצח של חומרי גלם איכותיים עם ידע מקצועי והרבה אהבה.

שרון קוצר, מייסד ברא צמחים והרבליסט קליני ומנהל מחקר ופיתוח בחברה: "אנחנו גאים ונרגשים לקראת פתיחתה של החנות החדשה. החנות החדשה הינה פרק חדש בתהליך התפתוחתה של ברא צמחים ומימוש חזונה לספק חווית רכישה נבדלת, חדשנית מותאמת ומקיפה. ברא צמחים מייצרת פתרונות טבעיים איכותיים בתקנים מחמירים מקצוענות לא מתפשרת, אני מזמין את תושבי האזור להנות מהאיכויות והיעילות של מוצרינו"

כתובת החנות: קניון כפר סבא הירוקה, רפפורט 3 בקומת הכניסה (ליד סופר-פארם)

שעות פעילות:

  • א'-ה' | 9:30-22:00
  • ו' | 9:00-15:00

הוספת תגובה

הוספת תגובה