עמוד הבית » עופרי ארד שחקן מכבי חיפה ונבחרת ישראל בקמפיין לגיוס תרומות

עופרי ארד שחקן מכבי חיפה ונבחרת ישראל בקמפיין לגיוס תרומות

עופרי ארד צילום אסף לוי
עופרי ארד, שחקן מכבי חיפה ונבחרת ישראל בכדורגל, יוצא השבוע בקמפיין גיוס תרומות למשפחות נזקקות, לקראת החגים, בתקופת משבר הקורונה, תחת הכותרת: "אמאבא, אני רעב".

הקמפיין נערך במסגרת פעילות עמותת שניר, העוזרת לילדים ולמשפחות במצוקה כלכלית. מטרת הקמפיין לעורר מודעות ולגייס כחצי מיליון שקלים לפחות עבור רכישת 1,000 סלי מזון לחג ובכך לסייע ולתמוך במשפחות נזקקות עם ילדים.

במסגרת הקמפיין שיעלה בשבוע הקרוב, מצטלם כוכב הכדורגל, עופרי ארד, עם מסכה על הפנים הנושאת את כותרת קמפיין הגיוס: אמאבא, אני רעב! הקמפיין  יכלול מעל ל-200 מובילי דעת קהל, סלבס, כוכבי ספורט ואנשי עסקים שיקבלו את המסכה, יצטלמו ויעלו לרשתות החברתיות.

דבריו של עופרי: "אם יש דבר שיכול לגרום לי לעצור הכל ולשבור לי את הלב, זו זעקה של ילד שאין לו מה לאכול ובתקופה האחרונה זה הגיע אליי לא פעם. משפחות שידם אינה משגת מבקשות ממני באופן ישיר או עקיף תמיכה כדי שהמקרר יהיה מלא עבור הילדים שלהן או עבור ההורים שלהן. פניתי לעמותת "המלאכים של שניר" ויחד החלטנו שכל עוד זה תלוי בנו, משפחות וילדים כבר לא יהיו רעבים!"

ניר שמול, יו"ר  עמותת שניר מסר: "אנו מודים אישית לעופרי ארד ולכל המלאכים של שניר, המפעילים מערך מתנדבים של כ-4000 אנשים בקבוצות ווטסאפ בארץ ובעולם. כמו כן מודים לברות dhl   ווקיטרו שתורמים ומסייעים לעמותה במהלך זה".

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה