עמוד הבית » ערכת ה"עיניים הזוהרות" למראה מושלם

ערכת ה"עיניים הזוהרות" למראה מושלם

פודרה בוסטר לה לומייר, צילום קית גלסמן
מותג מור ממן קוסמטיקס משיקה את הקיט האידיאלי שיהפוך כל לוק עבורך למושלם.

על מנת להשיג מראה עם זוהר והארה  נמצא בLa laumiere : kit
שלב ראשון-Lumière de Cristal – זוג הקריסטלים אשר, ייכסו כהויות מתחת לעיניים ויתנו בוסט של הארה למראה הפנים
שלב שני Sculpter le visage – הקונטור החלומי שידגיש ויפסל את האזורים הנכונים בפנים
שלב שלישי-  עם טאץ’ של הארה ו-BAKE בעזרת פודרת Booster la laumièr המולטיטאסקרית יוצרת שתי פעולות חיוניות: מקבעת ומאירה את כל המראה ויוצרת מראה הרמוני.

 Lumière de Cristal קונסילרים 

שני מוצרים המשלימים יחד את המראה: קונסילר בסיס המותאם לגוון העור ומוצר משלים המותאם לטון המדויק שנבחר והוא מאיר באופן מושלם את אזור העפעף התחתון. הפורמולות הייחודיות בעלות עלי טקסטורות שונות ליצירת אור הקריסטל. הפורמולה מכילה שמן שקדים למניעת יובש וקמטוטים וכן מינרלים שונים להזנת העור. הקריסטל הראשון שהוא הבסיס, בעל מרקם דק, קטיפתי וגמיש, מיועד לכיסוי כהויות ומשמש גם כבסיס לצלליות. הקריסטל השני מיועד להארה וכמוצר משלים לקונסילר.

קונסילר, צילום קית גלסמן

קונטור Sculpter le visage

קונטור סטיק המכיל פורמולה קרמית אשר עוזרת לפסל ולהצליל את האזורים הרצויים בפנים בקלות וברמה גבוהה. הטקסטורה הקרמית הרכה מבטיחה כיסוי מעולה וערבוב מלא עם העור. המגע נעים לעור והשימוש קל ומדוייק. המוצר גורם לפיסול הפנים ויוצר משחקי אור וצל נכונים ודיוק של מבנה הפנים.

יש למרוח על אזור עצמות הלחיים, מתחת לקו המתאר של השיער, הלסת, ובצדי האף – ולטשטש לרמה הרצויה.
להשלמת הלוק מומלץ להשתמש בקריסטל ההארה  Lumière de Cristal

קונטור, צילום קית גלסמן

 פודרה  Booster la laumièr

פורמולה ייחודית המועשרת במינרלים, בעלת מרקם עדין וקטיפתי אשר מעניק לעור מראה זוהר ומואר ומקבעת את האיפור. מתאימה במיוחד גם כ-BAKE לאחר שימוש בקונסילר.

 מחיר השקה: 399.60 ₪ במקום 444 ש"ח

להשיג באתר: https://mormamancosmetics.com

נסיינית מערכת: הערכה הגיע בתוך קופסא מפוארת כאשר מור ממן הטביעה חותם באופן אישי על הקופסא,פנייה אישית לכל לקוחה,הערכה מאוד שימושית מרקם הקונסילר נעים על שטח העור וקל ל"טפוח " את הנוזל מתחת לעיניים שמקפיצות את המראה היוקרתי יחד עם הקונטור סטיק שמשלב את האור והצל של מבנה הפנים. הערכה מטורפת חגיגה לעיניים ולפנים.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה