עמוד הבית » ערכת התנסות בבשמים יוקרתיים בכל הרשת

ערכת התנסות בבשמים יוקרתיים בכל הרשת

בשמי הבוטיק של רשת אפריל צילום: יחצ
אפריל, רשת הביוטי יוצאת במהלך חדש לקידום קולקציית הבשמים המשווקת בבלעדיות ברשת.וזאת על מנת לחשוף את הצרכנים לטרנד בשמי הבוטיק יחודיים.

קהל הצרכנים מוזמנים להגיע לאחד מ-43 סניפי הרשת ולקבל ערכת התנסות של בשמי הבוטיק המותאמים עבורם ללא עלות. הפרויקט יימשך בחודש הקרוב ועד ל-10 באפריל 2022, מגיע לקראת חג הפסח, בו נרשם באופן מסורתי זינוק דרמטי במכירות מוצרי בישום.

אפריל היא הרשת המובילה בישראל בתחום בשמי הבוטיק, טרנד שהפך בשנים האחרונות למיינסטרים ומאופיין ברקיחת ניחוחות ייחודיים המאפשרים לצרכנים לייצר חותמת של ניחוח ייחודי ובלעדי להם, וכל זאת בבקבוקים מיוחדים ומעוצבים בקפידה הרשת מקפידה לייבא לארץ את המותגים המובילים ביותר בתחום. כגון :פרפיום דה מארלי, אניטיו, BDK, בונד נו. 9, קסרג'וף, פנה דורה, אלכטימוס ועוד.

לדיברי מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק והסחר ברשת: "אנחנו מתרגשים לחשוף את הצרכן הישראלי למגוון מותגי הבישום המשווקים על-ידינו באופן בלעדי. אפריל מובילה את תחום בשמי הבוטיק בישראל כבר למעלה מעשור ואני גאה בכך שהרשת הייתה החלוצה בתחום בארץ. לטובת המהלך ציידנו את כל 43 הסניפים שלנו הפזורים ברחבי הארץ בערכות התנסות והצרכנים מוזמנים להגיע לאחד מהם, לקבל ייעוץ והתאמה אישית ממגוון הבשמים בהם הם מעוניינים להתנסות בבית ולקבל ערכת התנסות ללא עלות. אנחנו נמשיך להשקיע מאמצים על מנת להביא לישראל את המותגים המובילים ביותר בתחום בשמי הבוטיק, שבהשראת הטרנד הצומח בעולם, הופכים לפופולריים מאוד בשנים האחרונות גם בישראל".

הוספת תגובה

הוספת תגובה