עמוד הבית » מהו אדיאל היופי בגבר החדש

מהו אדיאל היופי בגבר החדש

צילום: נעמה משיח כהן
אנו חיים כיום בתקופה של פתיחותו קבלת האחר והשונה. תוכניות הריאלטי מייצגות ואת אותו עולם פרצה דרך ובו מראה את הנעד הרחב של האנשים באוכלוסיה. הגבר החדש יותר עם סטייל מודע ליופי וטיפוח

גבר של שנת 2022 רוצה להיראות טוב ניתן להבחין ברשתות החברתיות, פיזור תמונות פרופיל של מפורסמים, מגמות אופנה ודרישות בשוק העבודה הם כולם גורמים תורמים לעשיה המבורכת. מגפת הקורונה תרמה היבט חיובי כלפי הגבר שיודע מה הוא רוצה ולהרגיש נוח .

דילן צ'ו, המנהל הכללי של מרידיאן אמר, "דימוי הגוף הגברי בעידן גיבורי – העל מיושם על ערך הגברים, דבר שאינו ניתן להשגה ואינו מציאותי. דימוי הגוף שלכם הוא האופן בו אתם חושבים ומרגישים כלפי גופכם באמצעות מחשבות, תפיסות, דמיון ורגשות. בעוד מרידיאן תומכת ביסוד שגרת הרווחה, הטיפוח וההיגיינה של גברים עם מוצרים איכותיים, קלים לשימוש וטיפול עצמי, אך אנחנו גם מעודדים גברים ליצור סטנדרטים בריאים יותר ולהתמקד באיך לאהוב את עצמך ואת הגוף שלך כשהלחץ והחרדה גוברים ".

דימוי גוף גברי יכולות להוביל להפרעות אכילה והתמכרות להתעמלות. מומחים רבים מאמינים כי כשליש מהאנשים עם הפרעות אכילה הם גברים ברחבי העולם ולא מדווחים מספיק בשל סטיגמה. התמכרות לסטרואידים בגברים צעירים, ספורטאים מובחרים, מפתחי גוף תחרותיים, גברים שמתאמנים עם משקולות, ומאבטחים הם חלק מהקבוצות הגבריות שבסיכון גבוה יותר להשתמש בסמים משפרי ביצועים ותדמית בכדי לקדם צמיחת שרירים או להפחית את שומן הגוף .גם לגברים יש הפרעות אכילה גבריות. הסטטיסטיקה מראה שרק כשליש מהאנשים שבטיפול בארצות הברית הם גברים, אפילו כשגברים הם בעלי סיכוי גבוה פי שלושה מנשים להתאבד.

גברים צעירים באזור המזרח התיכון  מושפעים מהצורך הגלובלי בחברה המושפעת ממראה אסתטי מושך. המהדורה האחרונה של עולם היופי המזרח תיכוני, יריד הסחר הבינלאומי הגדול בעולם הערבי ביופי ובבריאות בדובאי, זרחה לשוק הטיפוח הגברי שמקבל תאוצה. שוק הטיפוח של הגברים ב – GCC מוערך ב -1.1 מיליארד דולר בתעשייה שצפויה להיות שווה 12 מיליארד דולר עד סוף השנה הנוכחית.

התגברות על דימוי גוף שלילי וחוסר אהבה עצמית כיום יש פתרונות יצרתיים לגברים בהיבט מכוני כושר, טיפולים אסתטיים, הורדת שער מהגוף והכי חשוב להרגיש טוב, רענן צעיר ולקצור מחמאות.

מותג הטיפוח מרידיאן מייצרת מוצרי טיפוח לגברים המספקת שיטות טיפול אישיות והיגיינה אישית טובה התורמת למצב גוף-נפש חזק יותר ולביטחון עצמי גדול יותר.

מוצרי מירידיאן, היכנסו לאתר meridiangrooming.com.