עמוד הבית » מהיום סרום לריסים

מהיום סרום לריסים

צילום:RevitaLash Cosmetics

סרום הריסים RevitaLash Advanced  הוא מוצר מקורי ובלעדי. פיתוח מדעי של רופא עיניים הרשום כפטנט בארה"ב בזכות אפקט הריסים המעוגלים  The Curl Effect. הסרום משפר את מראה הריסים, מגן בפני שבירה, תוך שיפור הבריאות, הגמישות והחוזק של הריסים.

הסרום כולל תערובת BioPeptin Complex בלעדית למותג – תערובת פורצת דרך של ויטמינים וחומרים מזינים המחזקת, מעניקה לחות ומייפה את הריסים. בטוח לשימוש. הוא נבחן גם ע"י רופא עור ונבדק קלינית, לא נוסה על בע"ח וקיבל את אישור משרד הבריאות.

צילום: RevitaLash Cosmetics

הפורמולה הייחודית של BioPeptin Complex  עשירה בפנתנול, מטפחת ומחזקת את הריסים באמצעות פפטידים עוצמתיים, ביוטין מועשר ותמצית תה ירוק עם נוגדי חמצון לריכוך וחיזוק הריסים, תוך הגנה מפני נזקים סביבתיים כמו גם נזקים הנגרמים על ידי מוצרי עיצוב לריסים שעלולים לגרום לשבירה.

השימוש במוצר הוא פעם ביום, בכדי להשיג תוצאות יש למרוח את הסרום בקביעות למשך 6-8 שבועות.

 את הסרום ניתן לרכוש רק בחנות האון ליין : https://www.revitalash.co.il/

נסיינית המערכת: ששמעתי על המוצר שמחתי שהגיע הזמן שחברה תרים את הכפפה, חברות משקיעות בחומרי טיפוח לפנים, לשפתיים והיום הרגע המיוחל הגיע סרום לריסים. ככל שאנו מתבגרים קיימת  נשירה טבעית של ריסים אשר יוצרים במראה מעין "חורים" לאורך העין והמראה לא אסתטי בנוסף הריסים להדבקה למינהן, כאשר אנו מוצאים או לעיתים מושכים אנו שוברים את הריס כתוצאה מהדבק ונגרם נזק. הסרום  המיוחל מגיע עם משליח באריזה עם ספרון הסברה ונועד לטפח את סיב השערה של הריס ולחזק.  למען הסר ספק התחלתי בשימוש במוצר השבוע, אוכל לומר נוח לשימוש לא שורף, נעים בריס מחכה ומצפה בכיליון לתוצאות. יש להתמיד לפי הוראות היצרן.

הוספת תגובה

הוספת תגובה