עמוד הבית » רזברטרול, פוניו אורגני, אקווהפאבה, אבקת קולגן

רזברטרול, פוניו אורגני, אקווהפאבה, אבקת קולגן

גל נוגדי חמצון RESERVE מבית JEUNESSE GLOBAL צילום: יחצ חול

תוספי התזונה JEUNESSE GLOBAL

חברת האנטי אייג'ינג המשלבת מדע ושיפור איכות החיים – הן ברמת הנראות, הן ברמת התחושה וההרגשה והן ברמת האיזון התזונתי – מציעה תוסף תזונה אשר מסייע להגנה הטבעית של הגוף, האיזון התזונתי ושמירה על משקל אידיאלי. תוסף תזונה המכיל רכיב בעל סגולות- רזבטרול.

לרזבטרול יש סגולות אנטי- אייג'ינג טבעיות המשפיעות על גן ייעודי שמעודד פעילות של חלבון מסוים בגוף. פעילות החלבון גורמת ליצירת תאי עור חדשים במהירות גדולה יותר ובכך מסייעת לשמירה על עור צעיר לאורך זמן. הבנוסף הינו נוגד חמצון המצוי בקליפת ענבים אדומים, יין אדום ושוקולד ולו יתרונות רבים:

  • הצריכה מקדמת שינויים ביולוגיים הקשורים בתוחלת חיים ארוכה יותר, והפחתת בעיות בריאות הקשורות בהשמנה והזדקנות.
  • השימוש מסייע למניעת חמצון התאים והחמרה ביצירת רדיקלים חופשיים בגוף שלנו אשר עלולים לפגוע ברכיבי הגוף ולפתח בעיות בריאותיות בלב, בעור ולהאיץ הזדקנות של הגוף.
  • על פי מחקר שנעשה לאחרונה, 93% מבעיות העור יכולות להיפטר בעזרת נוגדי חמצון. לכן הצריכה בכמות מספקת, אשר תגדיל את נוגדי החמצון בגוף, תסייע ליצירת כמות מתאימה של נוגדי חמצון ולטיפול בבעיות העור.
  • מסייעת בהארכת החיים הבריאים של האדם ולדחייתן של מחלות זקנה רבות, מאלצהיימר דרך סכרת ועד סרטן.
  • כיום מקובל שדיאטת רעב גורמת לסילוק שורה ארוכה של גורמי סיכון בריאותיים ומאריכה את תוחלת החיים באופן משמעותי. ומביא את הגוף למצב דומה של חיקוי רעב מבלי לרעוב באמת ובכך דוחה סיכונים בריאותיים שונים.

חוקרים מאוניברסיטת הרווארד טוענים כי צריכה במוצר הנמצאת באופן טבעי במזון אינה מספקת כדי ליצור השפעה ממשית של עלייה בחלבון הגורמת להארכת החיים הבריאים של האדם ולכן יש להשתמש בתוספי תזונה המכילים ריכוזים גבוהים יותר של רזרבטרול לדוגמת תוסף התזונה RESERVE מבית JEUNESSE GLOBAL.

הג'ל נוגדי החמצון מסייע להגנה הטבעית של הגוף. טעמו של הג'ל מתוק מטבעו בזכות המרכיבים הטבעיים אותם הוא מכיל, כאשר לכל אחד מהרכיבים תכונות תזונתיות והגנתיות שונות. המוצר מגיע בתצורת ג'ל בכדי להגביר את הספיגה של הרכיבים שלו בגוף ביעילות ובמהירות. אחד הרכיבים הוא מיץ דובדבן שחור הפועל כרכיב אנטי דלקתי טבעי ומאפשר לגוף לרפא את עצמו. רכיב נוסף הוא מיץ אוכמניות המסייע להאטת תהליכי הזדקנות והרזיה וכן הרכיב העיקרי של ג'ל – רזרבטרול המסייע לאריכות ימים. מומלץ לצרוך יחידה אחת של ג'ל ביום.

מחיר מומלץ לצרכן: 575 ₪ לאריזה המכילה 30 יחידות.

נסיינית המערכת: בטעימה הראשונה המרקם כפי שכתוב ג'לי מתקתק סביר לשתות אותו, לפי הוראות היצרן על מנת לשמור על איכות ואיכות חיים יש לצרוך יותר זמן את המוצר על מנת באמת לראות ולהרגיש את התהליך, מאידך, אני מתחברת לתוספי מזון שעוזרים לנו לשמור על גופנו.

פוניו אורגני 

חברת תבואות, המתמחה במזון טבעי ואורגני, משיקה לראשונה בישראל – פוניו אורגני: סופרפוד עתיק הגדל במערב אפריקה. מדובר בדגן מלא וזעיר בגודלו, נטול גלוטן ועשיר בסיבים תזונתיים, ויטמינים( מקבוצה B) ומינרלים. משפר את פעילות מערכת העיקול  לפוניו טעם אגוזי, ייחודי וטעים, והכנתו קלה ומהירה – בישול במים רותחים כ-20 דקות וזהו, מוכן. נהדר כתוספת, במרק, כדייסה, כ"קוסקוס" ואפשר להכין ממנו לחם ואפילו בירה גורם לתחושת שובע.

תבואות משיקה שני סוגים : פוניו אורגני הנארז במפעל תבואות; ופוניו אורגני ללא גלוטן הנארז במפעל המייצר בתנאי ייצור מפוקחים, ללא חשיפה לגלוטן.

תבואות פוניו. צילום: אייל גרניט

כשר פרווה, בהשגחת בד"צ מחזיקי הדת בעל"ז.

מחיר: 19.90 ש"ח לאריזה במשקל 500 גרם.

להשיג ברשתות השיווק, בבתי טבע, בחנויות מתמחות ובמכולות.

נסיינית מערכת: יום שישי הוא יום הכנת הבישולים בבוקר לקראת ארוחת ערב שישי עם המשפחה, הכנתי מרק בטטה, הוספתי את פוניו לאחר הבישול המרק בישלתי על אש קטנה ובערב הגשתי למשפחה, הם הבינו שיש משהו במרק שלא מוכר, המרק היה סמיך, טעים ומשביע. זהו הוחלט בפה אחד שהמוצר נכנס לביתנו.

אקווהפאבה

טחנת "קמח הארץ" משיקה, לראשונה בארץ, אקווהפאבה מוכנה בקרטונית מזיגה עם פקק לסגירה חוזרת – לשימוש זמין ונוח. הנוזל הם מי הבישול של קטניות (חומוס, שעועית וכד'), המשמשים כתחליף צמחי וטבעוני להכנת קצף ביצים ליצירת מרנג, עוגות, קרמבו, מרשמלו, מיונז, מוס ועוד. במיוחד עבור לקוחותיה הטבעוניים, הוחלט בטחנה לייבא מאיטליה אקווהפאבה (Aquafaba) המכיל 500 מ"ל נוזל מי חומוס, כמות שוות ערך ל-10 ביצים.

האקוואפאבה "הומצא" רק בשנת 2014 כתחליף ייעודי לביצים ולקצף ביצים. המילה עצמה היא הלחם של שתי מילים לטיניות aqua (מים) ו- fabaceae  (קטניות).

המוצר אומץ בהתלהבות בידי הקהילה הטבעונית, שלא עושה שימוש בביצים. הנוזל משמש כתחליף להכנת דברי מאכל שונים בהם יש צורך בשימוש בביצים טריות ונאות או בקצף ביצים – כמו למשל מרנג, עוגות בחושות, פשטידות, פנקייק ועוד. יצוין שהנוזל, שבמשך שנים זוהה עם הקהילה הטבעונית, משמש גם רבים מחוצה לה, החוששים משימוש בביצים נאות ולא מפוסטרות להכנת מיונז, מוס ועוד.

אקווהפבה. צילום: קמח הארץ

כשר פרווה, בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

מחיר השקה: 18 ש"ח לקרטונית במשקל 500 מ"ל.

להשיג באתר בקרוב גם בחנויות טבע וברשתות ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת: אני לא טבעונית אך מאמינה בבריאות החלטתי לאפות עם אקוואפאבה, אפיתי עוגת גזר הפופולרית בבית בתקופת החורף שמתי את הנוזל במקום הביצים, חייבת לציין שמעט היו לי חששות עם זה, אבל הייתי אמיצה וסקרנית לבדוק את התוצאה. העוגה נכנסה לתנור ולאחר 40 דקות הוצאתי אותה, המראה נראה כעוגה רגילה. לאחר ארוחת הערב חתכתי מהעוגה הכנתי כוס תה וטעמתי, נכון. יש מעט שינוי בתרכובת  העוגה מעט מאווררת יותר, אבל באמת סך הכול טעים ובריא. צריך לדעת כיצד להשתמש בביצים והרבה פעמים יש לנו שימוש ללא בישול בביצים וזה מסוכן מבחינה בריאותית כך המקום לקחת את התחליף ולשמור על הבריאות. אם לא תנסו לא תדעו.

אבקת קולגן פרו AG

לראשונה בארץ אלטמן בריאות משיקה אבקת קולגן AG המכילה 7.5 גרם קולגן בכל מנה בטווח פעולה רחב עם שני פטנטים ייחודיים ותוספת חומצה היאלורונית . אבקת הקולגן מיועדת לגיל הבוגר ומגיעה בצורת אבקה הניתנת לערבוב והמסה בקפה ללא טעם וריח

ככל שעוברות השנים, ישנה האצה בתהליך הזדקנות העור, ביחד עם גורמים שונים אשר מזרזים את תהליך זה, כגון: עודף משקל, שינויים הורמונליים ושינויים חיצוניים ובניהם: זיהום אוויר, חשיפה לקרני השמש ועוד. בעקבות תהליך ההזדקנות, ישנה ירידה טבעית של ייצור קולגן בגופנו, אשר מתבטא בעיקר במראה העור אך גם במפרקים ובתנועתיות.

המוצר מגיע באריזה המכילה 30 שקיות אבקה (כל שקית במשקל של 7.5 גרם), אשר אינו מכיל טעם וריח ועל כן ניתן לערבובו בכל משקה קר וחם. האבקה מכילה פפטידים ביו-אקטיביים של קולגן בכמות משמעותית. בנוסף, המוצר מכיל שילוב של 2 פטנטים ייחודיים: קולגן Verisol המגרה ייצור קולגן וקולגן Fortigel המסייע להחדרת לחות לעור ולמראה צעיר וזוהר.

צילום באדיבות: אלטמן בריאות

נסיינית המערכת: אני מעט משוחדת כל מה שקשור לקולגן אנטי אייג'ינג אני אוהבת באופן אישי, התחלתי להשתמש באבקה כמה ימים ספורים  ללא טעם,אין עדיין תוצאות אבל לפי הוראות היצרן ומניסיוני יש להתמיד תקופה ארוכה על מנת לראות את התוצאות.