עמוד הבית » מיני קציפיות, שקית תיק, פסטה במילוי בשר, אוזני המן, סלמי פפרוני

מיני קציפיות, שקית תיק, פסטה במילוי בשר, אוזני המן, סלמי פפרוני

סדרת מיני קצפיות בטעמים צילום: יעל האן

מיני קצפיות בטעמים

חברת אחוה משיקה סדרת מוצרים מיני קצפיות. הסדרה החדשה כוללת ארבעה טעמים בהם מיני קצפיות בטעם תות, בטעם וניל, בטעם ענבים ובטעם פירות יער. הקצפיות החדשות, בצבעים מקסימים מעוררי תיאבון, משווקות באריזות נוחות מיוחדות, צנצנות עגולות עם פתיחה וסגירה לשימוש נוח ולשמירת הטריות.

נשיקות מרנג עשויות מתערובת מתוקה של קצף, חלבונים וסוכר הנוצרת על ידי הקצפה ואפייה ארוכה בחום נמוך. המרנג משמש כבסיס לעוגיות מקצפת אפויות, לעיטור מאפים מתוקים, כבסיס להכנת מוסים או כממתק בפני עצמו. דלות מאוד בנתרן, ללא שומן, והן נהדרות לשימוש בקינוחים מתוקים ולקישוט עוגות, עוגיות ומאפים.

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: 8.90 – 10.90 ₪ למיני קציפיות באריזת 140 גרם.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות מלבד רמי לוי ורשת שופרסל.

נסיינית המערכת: המוצר הגיע בדיוק בזמן הנכון, התאומים שלי חגגו יום הולדת 13 והבת אפתה ( מחליפה אותי באפיה ) עוגת שוקולד שתי קומות, על רוטב השוקולד שהתקרר הניחה את מיני הקציפיות בשני צבעים תכלת ולבן. בטח אתם שואלים אם הכול חוסל, אז לא, אבל למחרת בבוקר הצלחת החתה ריקה.

אריזות חדשות – שקית היא תיק 

האריזות החדשות של COMME IL FAUT מביא בשורה חדשה לשמירת הקיימות העולמית, אחד הגורמים המזהמים בענף האופנה הפחות מדוברים הם – האריזות. בשנתיים האחרונות, מאז פרוץ הקורונה, האריזות נהפכו לחלק מאסיבי ויומיומי מהחיים שלנו. כאמור לא מדובר בעוד שקית פלסטיק שזורקים ברגע שמגיעים הביתה, לא עוד קרטון עם פצפצים שאפשר לשכוח ממנו — מדובר כבר בבעיה רצינית – כמויות נכבדות של אריזות מזהמות שההשפעה שלהן על האוקיינוסים, מקורות המים ועל פליטת גזי חממה – היא הרסנית. לפלסטיק, קרטון וזכוכית לוקח מאות שנים להתכלות, אם בכלל!

COMME IL FAUT אריזות. צילום: אריאל שליו

בשנתיים האחרונות ישנה גדילה עצומה בקניות אונליין. ומגדלי הקרטונים והאריזות הפכו למפגע אקולוגי של ממש. בשנת 2019 נשלחו ברחבי העולם 100 מיליארד אריזות. הווה  אומר 3000 אריזות בכל שנייה. והתחזיות צופות שעד 2026 מספר האריזות יכפיל את עצמו ל-250 מיליארד אריזות בשנה!

אנחנו שמחות להשיק ליין תיקים מהממים שבא להחליף את כל האריזות והשקיות בעולם. תיקים מעוצבים, יפים, שהם מעבר ל- ״תיק לקניות בסופר״. אנחנו  גאות מאד באריזות החדשות המהוות  מצד אחד שקית לבגדים לכל מי שרוכשת אצלנו ומצד שני תיק בסטייל שילווה אותך לתקופה ארוכה.

צילום: אריאל שלו

אז שלום לעידן השקיות, מעתה כל שקית היא תיק, כי אני אוהבת את הכדור. ואני מזמינה גם אתכם לקחת חלק – זה טוב לנו, אבל זה בעיקר טוב לעולם.

לאתר : https://www.comme-il-faut.com/

נסיינית מערכת: שאלו אותי אם אני רוצה לסקר אריזות המחליפות את השקיות עניתי בחיוב, בשנים האחרונות בני האדם יוצרים המון פסולת זיהומית בכל מקום אפשרי בפלנטה, בעלי החיים, הדגים וקרקע ניזוקים בצורה קשה שאין חזרה מזה. הקורונה גרמה להבאת מוצרים דרך הזמנה בדיגיטל ומרבית המוצרים מגיעים בקרטונים ומגוון שקיות חד פעמית שהן תוצר של נזק ליקום. האריזה החדשה נוחה תפורה היטב ואין יכולת להשרט, הבד חזק מאוד אין פשרות על בחירתו. מראה העיצוב  טרנדי צעיר מעודן לוק מגניב . ניתן לשים את האריזה בתיק במידה וצריך לרכוש כמה מוצרים הביתה יש אפשרות לכפל ולהכניס. הכי חשוב שמירה על היקום.תכל'ס מאוהבת באריזות החדשות יוצאת לקניות לארוחת שישי.

פסטה ריקו טריה במילוי בשר 

חברת פסטה ריקו, משיקה לראשונה סדרת פסטה פרמיום טרייה בשרית. הכוללת פסטה טרייה בשלושה טעמים: טורטליני ראגו, טורטליני עוף ואניולוטי ראגו. העשויה מ- 100% קמח דורום איכותי עשיר בחלבון (13 גר' חלבון ב- 100 גר' קמח), ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא אבקות טעם וריח. מילוי הבשר מנתחי בקר ועוף משובחים, בשילוב רכיבים טבעיים כירקות שורש ותבלינים.

סדרת הפסטה הבשרית החדשה של "פסטה ריקו" עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. הפסטה עשויה מ-100% קמח חיטת דורום איכותי, עם אחוז גבוה של חלבון בקמח. הפסטה הטרייה אינה דביקה ואינה מפרישה המון עמילן, היא משביעה ואיכותית, קלה ומהירה להכנה בזמינות ושימושיות ישירות מהמקפיא.

סדרת המעדנייה הבשרית כוללת פסטה פרמיום טרייה ב-3 טעמים:

טורטליני ראגו

פסטה מצוננת טרייה מ-100% חיטת דורום איכותית, בצורת טורטליני במילוי בשר בקר מכסה אנטריקוט. הפסטה עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת להגשה בהקפצה קלה על המחבת עם ירקות, עם רוטבי עגבניות ,עם ציר בקר מצומצם ועוד..

טורטליני עוף

פסטה מצוננת טרייה מ-100% חיטת דורום איכותית, בצורת טורטליני במילוי עוף. הפסטה עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ישר מהמקפיא ונהדרת להגשה עם פטריות מוקפצות, רטבים על בסיס שמן זית וירקות טריים ועוד.

אניולוטי ראגו

פסטה מצוננת טרייה מ-100% חיטת דורום איכותית, בצורת טורטליני במילוי בשר בקר מכסה אנטריקוט וירקות שורש. הפסטה עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת בצריבה קלה במחבת ותוספת ירקות ירוקים, עם רוטבי עגבניות, או על בסיס שמן זית.

סדרת הפסטה הטרייה במילוי בשר של פסטה ריקו צילום: אימגארט

כשרות: בשרי, בהשגחת רבנות מגדל העמק.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 29.90 ₪ לאריזת 300 גרם.

להשיג ברשתות השיווק הגדולות ובמגוון חנויות ומכולות בפריסה ארצית.

נסיינית המערכת: שקיבלתי את מוצרי הפסטה העלתי על שפתיי חיוך ענק, אני זוכרת את הסדרה הראשונה שהחברה יצאה לשיווק והיה מושלם. עכשיו היו לי ציפיות מהמוצרים. אז למחרת הרתחתי את הפסטה טיפה מלח, מעט שמן , סיננתי הכנתי רוטב עגבניות לראגו ורוטב פסטו, הכנתי על קערות לבנות גדולות מזגתי כוס יין אדום. לקחתי טעימה מהראגו הפסטה נמוכה בפה, הטעם ממש מושלם. באמת ובתמים ממש טעים. כל מי שאוהב םסטה חייב לטעום את הסדרה. רמה גבוהה ואיכות ללא פשרות. לא נותר לי לומר מלבד שאפו.

אוזני המן במילוי תמרים, פרג ושוקולד

חברת אחוה משווקת לרגל חג הפורים אוזני המן טעימים ופריכים במגוון טעמים: אוזני המן במילוי מלית פרג, אוזני המן במילוי מלית תמרים ואוזני המן במילוי ממרח בטעם שוקולד. אוזני המן מבית אחוה מצטיינים בבצק רך ונימוחים בפה ובעלי טעם ביתי עשיר. אוזני המן עשירים במילויים של פרג, שוקולד ותמרים, המעניקים לעוגיות את טעמן העשיר והנפלא.

המוצר סגור באריזה קלה לפתיחה ולסגירה, אוזן המן במילוי שוקולד באריזה אישית סגורה, במחיר של 1 שקל בלבד!

מחיר מומלץ לצרכן: 8-10 ₪ לאריזת 450 גרם; 10-12 ₪ לקרטונית 700 גרם.

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות מלבד שופרסל ורמי לוי.

נסיינית המערכת: פורים מתקרב משלוח מנות יש להכין לקרובים שלנו לחברים בבית הספר כמות אוזני המן שכל בית רוכש להכין משלוח לפחות קרטון אחד גדול. אחוה באמת מספקת עבורנו גם מוצר טעים ובמחיר לכל כיס ב במגוון טעימים. החברה לאורך כל השנה מייצרת מוצרים טובים ומחירים נמוכים לכל האכלוסיה בארץ.

נקניק בסגנון איטלקי סלמי פפרוני

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", משיקה נקניק חדש בסדרת הנקניקים היבשים: סלמי פפרוני. נקניק מעושן בסגנון איטלקי, ללא גלוטן, מעולה לשימוש בכריכים, מאפים בתנור, מרקים ותבשילים. הנקניק מיוצר מערובת בשרים של הודו ובקר ובתיבול אופייני ופיקנטי. בין מוצרי הסדרה, סלמי מעושן, סלמי גלילי, קבנוס קלאסי, קבנוס פפרוני ועוד. בנוסף, מייצרת יחיעם נקניקי בוטיק הכוללים את הפרשוטו, קונדביף, סלמי הרץ, סלמי צרפתי, סרוולט ועוד.

למי פפרוני מעדני יחיעם צילום: Sell360pro

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 22.90 ₪ לאריזת 300 גרם.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת: חייבת לציין שאני לא אוכלת נקניקיות, אבל בן זוגי מאוד אוהב, וכך אמר לדבריו: הנקניק עסיסי, נימוח בפה פיקנטי עשוי היטב.