עמוד הבית » פורים קרב? ג'ל להסרת איפור מאסיבי המותאם לפורים

פורים קרב? ג'ל להסרת איפור מאסיבי המותאם לפורים

ג'ל ניקוי פנים מרענן מסדרת סוניה צילום: יחצ דבי תקשורת
חג הפורים, החג הצבעוני ביותר של השנה מציץ מעבר לפינה רבים נוהגים לאפר את הפנים בכבדות, ולצבוע את כל שטח הפנים, כך גם את פני הילדים. כשמדובר באיפור כבד, בעיקר על עור הפנים העדין של ילדים ובני נוער, מומלץ מאד להשתמש במסיר איפור איכותי, שינקה את הפנים ביסודיות ולא יותיר שאריות איפור בנקבוביות העור הזעירות.

חברת Forever מציגה  ג'ל ניקוי פנים "סוניה", להקלה על מלאכת הסרת האיפור ושמירה על עור הפנים העדין. התכשיר מבוסס על ג'ל האלוורה המיוצב בנוסף לחומרים מענקי לחות כגון שמן באובב, המותירים את העור בתחושה מרגיעה ולחה ושומרים על שכבת ההגנה הטבעית שלו.

ג'ל הניקוי מתאים גם לעור פנים מעורב בזכות חומצות אמינו מתפוח והידרוקסי-אצטופנון המעשירות את הקצף העדין שלו. מכיל גם תמצית מפרי האקציה קונצ'ינה שמקורו בג'ונגלים הטרופיים של אסיה, המשמשת כחומר חיטוי טבעי שמסייע להסיר הצטברות של תאים מתים, לכלוך ואיפור. כל אלה תורמים לחוויית ניקוי יסודית אך רכה.  בנוסף הג'ל מועשר בחומרים המעניקים לחות כמו שמן באובב בכבישה קרה, המוכר בזכות חומצות השומן הבלתי-רווי שבו. הג'ל אינו מכיל חומרי ריח מלאכותיים.

מחיר: 128 ₪, מכיל 118 מ"ל

*לא נוסה על בע"ח

ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר האינטרנט הרשמי של Forever Israel

נסיינית המערכת: השפופרת מגיעה אטומה וסטרילית הג'ל מעט סמיך והריח מאוד עדין וכמעט אינו מורגש, עשיתי טסט על ביתי בת ה13, היא בחרה ציור שלד לפנים, לקחתי מוצרי איפור הסתכלתי על התמונה המאתגרת והתחלתי לצייר, אוכל לומר שיש כישרון בנושא. כל מה שנותר הוא להסיר את האיפור לקחנו מגבון לניקוי הראשוני כמובן שנשארו על הפנים שאריות משמעותיות.  הנחתי על יד ביתי ג'ל "סוניה" ובתנועות סיבוביות בצורה נמרצת אשר נוצר קצף הסירה את האיפור ולאחר מכן, שטפה את הפנים וכל האיפור נעלם כלא היה. בהצלחה בפורים.

הוספת תגובה

הוספת תגובה