עמוד הבית » פסטיבל האביב בחול המועד פסח, במוזיאון עין יעל בירושלים

פסטיבל האביב בחול המועד פסח, במוזיאון עין יעל בירושלים

באדיבות מוזאון פעיל עין יעל
מפגש עם בעלי מלאכה קדומים (הסנדלר, האורגת, הנפח והקדרית) ברחוב הרומי הססגוני; הצגת ילדים "תבלין של שבת"; מוזיקה חיה בטבע ברחבי האתר; הכנת סלים מחומרים טבעיים; התנסות בירי בחץ וקשת; טוויה בפלך; אריגה בנול ועוד שלל פעילויות באתר המרהיב

הפסטיבל הססגוני יכלול: בעלי מלאכה שישחזרו מלאכות קדומות ברחוב הרומי הקסום; סדנאות מלאכה קדומות כגון קליעת סלים, אריגה, בנייה באדמה, טוויה בפלך ואריגה בנול; ציור על גבי טיח לח בסדנת הפרסקו; סדנת קרמיקה בשיטות בנייה שונות והכנת לבנים מבוץ; סדנת קדרות; הכנת סלים מחומרים טבעיים; סדנת אריגה; סדנת פסיפס; התנסות בירי בחץ וקשת; הופעות נגנים בטבע ברחבי האתר ועוד שלל הופעות ואירועים לכל המשפחה. המבקרים יוזמנו לסייר בוילה הרומית והשרידים הארכיאולוגיים ולבקר בפינת החי. כמו כן, תוצג מספר פעמים ביום הצגת הילדים "תבלין של שבת" של שרית זוסמן, על מפגש של רבי יהודה הנשיא עם קיסר רומא, אנטונינוס.

אירועי הפסטיבל יתקיימו בימים א' עד ד' בין השעות 10:00-17:00 וביום ה' ה-25 באפריל עד השעה 14:00. עלות כניסה: 45 שקלים לילד ו-35 שקלים למבוגר. כניסה להצגה בתוספת של 5 ש"ח.

בתאריכים ה-11 עד ה-18 באפריל תיערך פעילות מיוחדת לכל המשפחה "משחקי החצר" . בכל יום בשעות 10:00, 12:30 ו-15:00 יתקיימו סיורים מומחזים ומודרכים באתר אשר כוללים גם מגוון סדנאות ברחוב הרומי המשוחזר. ניתן יהיה להגיע לאתר גם לפעילות עצמאית, בעזרת ערכת משחק משפחתית. בערכה: מפה, משחק משימות וחומרים לשתי סדנאות יצירה. להרשמה ועדכון : אתר האינטרנט של עין יעל https://www.einyael.co.il/

מוזיאון פעיל עין יעל משתרע על פני 40 דונם של טבע ונוף מקראי עוצר נשימה. המוזיאון מעניק חוויה יוצאת דופן ומעשירה לכל המשפחה המשלבת פעילות יצירתית ומפגש עם אורח החיים הקדום בארץ ישראל. במוזיאון בוסתנים, רחוב רומי משוחזר עם בתי מלאכה ,פינת חי, מעיין, מתקנים חקלאיים ועצי זית, כרמים, רימונים ועוד.

באדיבות מוזאון פעיל עין יעל
באדיבות מוזאון פעיל עין יעל

מוזיאון פעיל עין יעל, ירושלים (ליד תחנת הרכבת במלחה). חנייה חינם.

ניתן לרכוש כרטיסים מראש דרך האתר.