עמוד הבית » פרוייקט "המסייעת " למשפחות נזקקות, החל מהסגר השלישי

פרוייקט "המסייעת " למשפחות נזקקות, החל מהסגר השלישי

מימין ענת אושרי ואודי שטרוק צילום אסף לוי
עמותת שניר, הפועלת למען הזדמנות שווה, שנוסדה ע"י איש העסקים ניר שמול ומנוהלת על ידי עינת אושרי, יוצאת בשיתוף פעולה עם פארק עסקים עזריאלי בחולון, תחת השם "המסייעת", ביוזמת המסעדן אודי שטורק, לטובת משפחות נזקקות וחיילים בודדים, בסגר השלישי.

במסגרת הפרויקט החברתי התגייסו כל המסעדות במתחם עזריאלי חולון לטובת חלוקת מזון למשפחות נזקקות שמטופלות על ידי עמותת שניר.  מדי שבוע בימי שלישי, פעמיים כי טוב, יצאו משלוחי מזון לבתי נזקקים באזור חולון ובת ים. מדי שבוע  משפחות לא יישארו רעבות ויוכלו להנות מאוכל טרי וטעים של מסעדה.

לדברי עינת אושרי: "עפי הנתונים האחרונים שפרסם משרד האוצר השפעת משבר הקורונה על  מצב העוני בישראל מדאיג ביותר המציג גם נתונים קשים מאוד  מהם עולה תמונה לגבי  נתוני מובטלים  שנפלטו משוק העבודה בתקופת המשבר  ומשפחות רבות הופעות לנזקקות לאוכל. על כן החלטנו על פעילות מבורכת זו".

לדברי אודי שטורק: "שנחשפתי לפעילות "המסייעת" לשכבות החלשות בישראל במגוון החלטתי לקחת חלק וליזום את "המסייעת" שתעזור ברמה השבועית לחיילים בודדים ולמשפחות במצוקה. אנו נתחיל את הפעילות באזור חולון בת-ים בתקווה שתתרחב לכל הארץ".

 

תגובות 2

הוספת תגובה