עמוד הבית » פרמיירה ההצגה: "אני סבתא שלך"

פרמיירה ההצגה: "אני סבתא שלך"

צילום: אור גפן
קומדיה ישראלית הנכתבה מאת איתי סונטג מעלה את אחת הסוגיות בנושא תרומת זרע וההליך המשפטי הכרוך בישראל.

השחקנית הראשית רבקה מיכאלי משחקת את דמותה של אודליה, פנסיונית אלמנה וששכלה את בנה וכעת נותרה לבדה מול התסכול, הכאב והזיכרונות שנותרו לה לצד חברותיה חברות נפש דבורה וחיה.

אודליה מסרבת לחתום בעבור פרויקט " פינוי בינו". כאשר היא מוצאת טופס בחדרו של בנה המעיד שבנה תרם זרע. אודליה מבשרת לחברותיה את אשר מצאה ובכך מתחיל תהליך לחקור את עניין תרומת הזרע ולגלות האם יש לה נכד ובכך, תוכל להעביר את הירושה אליו. אודליה מתעלה על עצמה אינה מוותרת מתגברת על הכאב ומחליטה להקדיש את מרב זמנה בחיפוש הנכד שמעולם לא הכירה.

צילום: אור גפן

חברותיה עוזרות ורוקמות עם הבחור יוני שאחראי על הפרויקט פתרון, ומנסות להגיע לפשר האמת ולמצוא עבור חברתם את הנכד שכנראה קיים. התהליך במציאת אם שלקחה זרע אנונימי הוא בלתי אפשרי בישראל יש חיסיון יחד עם זאת אודליה לא מוותרת וקובעת דייט בעזרת חברותיה עם הפרופסור שמנהל את בנק הזרע בכדי  להשיג את שם האם שלקחה את התרומה. יוני מלמד את אודליה את נושא גינוני הטקס בדייט ראשוני הלימוד נעשה בצורה הומוריסטית, הדייט מקבל תפנית מעניינת את ההמשך אתם כבר תראו. מובטח לכם המשך מרתק ודרמטי.

צילום: אור גפן

ההצגה אותנטית הכתובה בהומור ברגש עמוק ובתבונה. חיבור אנושי וחברי המוביל למסע ייחודי ושיתוף פעולה טבעי של כולם למציאת הנכד לאודליה אשר מפיח בה חיים חדשים ויצירת בית ומשפחה.

שחקנים: רבקה מיכאל, גילת אנקורי, תום אבני, אסתי קוסוביצקי, שלמה וישינסקי ואסנת בן יהודה.

תאטרון הקאמרי

תגובה

הוספת תגובה

  • ההצגה אני סבתא שלך של תיאטרון הקאמרי היא יותר מסתם הצגה. המשחק של רבקה מיכאלי הגאונה פשוט מעולה ובכלל, הבימוי והכתיבה טובים ונראה שנעשתה עבודה טובה לפני.