עמוד הבית » פתיחת חנות חדשה של המותג Panta Rei בקניון ראשונים

פתיחת חנות חדשה של המותג Panta Rei בקניון ראשונים

חנות בקניון ראשונים, ראשלצ Panta Rei צילום: רפי דלויה
זוהי חנות הרביעית למותג בגדי הספורט Panta Rei ,אשר נפתחה על שטח של כ- 120 מ"ר,חנות רחבה נוחה להמצאות ובהשקעה של כמיליון שקלים.

מותג המתבסס על שני העקרונות משמעותיים: בדים ותנועה משיק קולקציה איכותית ונוחה אשר, שמטרתה לתמוך בביצועים הספורטיביים, על מנת לאפשר תנועה בכל דרך ובכל קצב לנשים ולגברים. מחשבה רבה הושקעה מאחורי הטכנולוגיות המשולבות בבדים ובעיצוב הפריטים של המתעמל.ת במגוון צבעים.

קולקציית בגדי הנשים ארבע קבוצות בדים ייחודיות:

ilios- הפריטים המיוצרים מבד זה מאפשרים גמישות מקסימלית וטווח תנועה רחב. הקבוצה מותאמת במיוחד לאימוני סטודיו כדוגמת יוגה ופילאטיס.

nero- הפריטים המיוצרים מבד זה נותנים תחושת קרירות במהלך הפעילות הספורטיבית, הגורמת להתחממות הגוף, ומקנים תחושת חיטוב מקסימלית. הקבוצה מותאמת במיוחד לאימונים בעצימות גבוהה כגון אימון חדר כושר ואימוני כוח וסיבולת.

zoe- הפריטים המיוצרים מבד זה נותנים תחושה של second skin ומתאימים עצמם לגוף ואל הפעילות הספורטיבית המתבצעת. הקבוצה מותאמת לאלו המחפשים טייץ שישתלב בצורה מלאה עם הגוף ויתמוך בפעילות ספורטיבית בעצימות גבוהה.

seamless- הפריטים אלסטיים ונמתחים ומתאימים את עצמם לגוף. בעלי עיצוב נקי ללא תפרים המעניקים לגוף מראה אחיד והרמוני. פריטים במשקל קל במיוחד, שלא מכביד על הגוף, מנדף זיעה ומתייבש מהר.

צילום: נעמה משיח כהן
צילום: נעמה משיח כהן
צילום: נעמה משיח כהן

קולקציית בגדי הגברים מחולקת לקולקציה המותאמת ליוגה ופילאטיס, לאימון בעצימות גבוהה וריצה.

בקטגוריית הYOGA הדגמים מאפשרים גמישות מקסימלית וטווח תנועה רחב, המיועדים לאימוני יוגה ופילאטיס. בדים גמישים, מנדפי זיעה ללא תפרי צד לנוחות מרבית בצבעוניות של צבעי אדמה לצד פרינט הטאי דאי.

בקטגוריית האימון בעצימות גבוהה דגמים במגע בד קריר המאפשרים נוחות ותנועה מרבית, המתאימים במיוחד לחדרי כושר, אימוני כוח וסיבולת בצבעוניות מינרלית מתכתית לצד פרינט קומופלאז'.

בקטגוריית הריצה דגמים מבד דק וקל משקל, המתאימים את עצמם בגמישות מקסימלית למבנה הגוף. מתאימים במיוחד לריצה ואימונים בעצימות גבוהה. צבעוניות קונטרסטית ונקיה בשילוב הצבע הכתום המזוהה עם המותג.

החנות מתווספת לחנויות בקניון עזריאלי תל אביב, קניון עיר ימים נתניה, בגרנד קניון חיפה ולאתר האון ליין.

טווח מחירים:

בקולקציית בגדי הנשים: טייצים- 279.90-299.90 שקלים, טופים- 179.90-199

בקולקציית בגדי הגברים: חולצות 159-189 שקלים, מכנסיים 199-299 שקלים.

מידות: XS-XXL