עמוד הבית » פתיחת סניף של פארם אפ

פתיחת סניף של פארם אפ

צילום: יחצ
ביום חמישי (11.11.21) הושק סניף שני של רשת פארם אפ, רשת ייחודית בעלת מתחמים לטיפולים אישיים .

איש העסקים הירושלמי אביאל עמר עלה לארץ מצרפתעוסק בתחום הקמעונאות, זכיין של 4 סניפי רשת "זול סטוק". השיק חנויות פארם עם מתחמים מקצועיים. פגשנו את אביאל עמר כדי לשמוע על המיזם החדש וייחודו.

אביאל, בשנה האחרונה נפתחו כמה רשתות למוצרי פארם, במה שונה Pharmup?

הקונספט השיווקי הוא שונה ממה שמוכר וידוע, והוא מעניק חווית קניה חדשה ללקוחות. מדובר מ-2 ערוצי מכירה שביחד יוצרים את השלם. הערוץ הראשון הוא אתר מכירות אונליין Pharmup Online https://bit.ly/3cyJNyA בו  ניתן לרכוש מוצרי פארם וליהנות מסל הקניות הזול ביותר וזאת לאורך כל השנה. והערוץ השני הוא חנויות הרשת שהופכות להיות "מרכזי יופי לאשה", בהם ניתן למצוא טיפולים רבים לשמירה על שגרת טיפוח, ורכישת מוצרים  מדלפקי המכירה, ובמחירים מפתיעים . בכל אחד מהסניפים יהיו עמדות טיפול מקצועיות: עמדת טיפולים קוסמטיים, עמדת שיזוף, ועמדה לטיפוח ציפורניים כולל מניקור ולק ועמדת הלבנת שיניים.

עמדת לק ג'ל צילום: נעמה משיח כהן

Pharmup מטרתנו אינה להתחרות ברשתות הקיימות. האתר ומרכזי היופי הם קונספט חוויתי חדש ללקוחות, ומהווה מהפכה בתחום. מרכזי הטיפוח והיופי יהיו בפריסה ארצית ויספקו לנשים טיפולי יופי מגוונים. הסנונית הראשונה נפתחת בימים אלו בפתח תקוה. שאיפתנו היא לייצר חווית קניה חדשה שטרם נראתה כמוה בישראל המתמקדת בלקוח, ביחד עם סל מוצרים הזול ביותר.

מה ניתן למצוא באתר ובחנויות?

5000 מוצרי פארם לצריכה שוטפת לכל משפחה. ניתן לרכוש מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה, בישום, חומרי צריכה וחומרי ניקיון, עם דגש על מוצרי תינוקות וחיתולים. הכולל מוצרים לגיל השלישי. מגוון המוצרים רק ילך ויגדל עם הזמן. וכמובן עמדות טיפוח מקצועיות בכל אחד מהסניפים.

עמדת הלבנת שיניים צילום: נעמה משיח כהן

מה מיוחד בחנויות הקונספט החדשות? האם ניתן יהיה למצוא שם פעילויות נוספות מעבר לרכישת מוצרים בזול?

תמהיל המוצרים מקורו מעולם הפארם. אולם רשת זו שונה מהרשתות האחרות בשלוש נקודות מרכזיות:

  • הבסיס הוא עולם הפארם. אולם בניגוד לרשתות הקיימות בשוק, ישנם מוצרים מקצועיים, מוצרי שיער מקצועיים שנמכרים רק במספרות, מוצרי טיפוח וקרמים איכותיים שנמכרים אצל הקוסמטיקאיות ועוד. אפילו מוצרי לק וג'ל לציפורניים, אצלנו תוכלו למצוא את הלקים הסטנדרטיים לצד אלו שבשימוש הסלונים המקצועיים לטיפוח הציפורנים.
  • אין זו עוד "רשת" חנויות למכירת מוצרי פארם, כי אם "מרכזי טיפוח לאישה", בהם ניתן לקבל מגוון רחב של טיפולים. החל מעמדות שיזוף הגוף בעזרת מכונות מקצועיות עם נורות לד, עמדות מיוחדות לטיפוח הידיים וסידור ציפורניים כולל לק וג'ל מקצועי, ועמדות לרפואה אסתטית שתכלול מגוון רחב של טיפולים כולל הזרקות בוטוקס ועוד.

Pharmup נבדלת גם בשרות הלקוחות האדיב שמטרתו לעשות את המקסימום עבור הלקוח. הלקוחות נהנים ממועדון לקוחות וכל לקוח חדש מקבל 10% הנחה בקניה הבאה. מתנות לימי הולדת, הטבות באירועים מיוחדים כמו יום האהבה או יום האישה ועוד. לרשת קו פתוח וישיר ללקוחות והם קשובים לצרכים ולרצונות.

האם ההתחייבות היא למחיר זול על כל המוצרים וכל הזמן?

התחייבות הרשת היא לסל מוצרים הזול ביותר לא בכל רגע נתון, כי אם באופן קבוע ולאורך כל השנה. כמובן שיתכנו מצבים שרשת כזו או אחרת יוצאת במבצע נקודתי. אנחנו לא נוריד מחירים כדי להתחרות במחירי מבצע. אולם אנחנו נשמור על רמת רווחיות נמוכה כדי לתת ללקוח את המחיר הזול ביותר לאורך זמן. משפחה שתרכוש מוצרי צריכה על בסיס קבוע, תיווכח לדעת כי לאורך זמן סל המוצרים שלנו הוא הזול ביותר, עם מחירים קבועים שאינם משתנים בכל יום.

לאחר סיור בסניף ההשקה ניתן לראות את הסדר בחנות מגוון רחב של מוצרים וכמובן חדרי הטיפול, עברת על המחירים לדברי אביאל מתחייב למחירים זולים לצרכן, אני רוצה שיהנו מהחוויה ומהקונספט החדש.

צילום: יחצ

איך רוכשים באתר האונליין

תהליך רכישה המוצרים באתר https://bit.ly/3cyJNyA הוא קל ויעיל. אין צורך להירשם, אין תנאים מקדימים כלשהם, כל שצריך לעשות הן 3 פעולות וזהו. נכנסים, מזמינים, ומקבלים. במקביל ניתן יהיה לרכוש את המוצרים גם בחנויות הרשת ובמחירים זהים.

תוך כמה זמן המוצרים מגיעים אלי לפתח הדלת?

לרוכשים 2 אפשרויות: משלוח אקספרס 24 שעות, או אספקה עד 3 ימי עסקים.

האם המשלוח חינם?

משלוח חינם הוא כשרוכשים מוצרים בסך של 299.90 ₪. ואם לא, המשלוח יעלה רק 19 ₪ בלבד שהינו מחיר זול במיוחד עבור שליחות עד פתח הבית.

האם תספקו גם מוצרים אורגניים ברשת?

בוודאי, יש לנו הסכם שיתוף פעולה עם חברת "אלטמן" שהם המובילים בשוק לתוספי מזון ומוצרים אורגניים כולל ייעוץ מדיילות מקצועיות. יותר מזה, ברשת יהיה מסך לבדיקת מרכיבי חלק גדול מהמוצרים. כל שצריך לעשות הוא להקיש את קוד המוצר ולקבל הסבר על המוצר ומרכיביו.

ומה השלב הבא?

האתר היה השלב הראשון, ועכשיו ההתמקדת בפתיחת מרכזי יופי לנשים בפריסה ארצית. המטרה להגדיל את מנעד המוצרים, להיות המובילים בתחום, ותמיד להיות עם סל המוצרים הזול והידידותי ביותר ויחס אדיב ללקוחותינו.

  Pharmupאתר https://bit.ly/3cyJNyA

 

תגיות