עמוד הבית » צאו לסיור במרחבים הירוקים של העונה ביקב טורא

צאו לסיור במרחבים הירוקים של העונה ביקב טורא

צילום: יקב טורא
יקב טורא פותח את היקב לרווחה ולטעימות, להתחבר ולהתרגש מחוויית טעמים ואירוח באזור גידול היין העתיק בארץ. הסיור מתחיל בתצפית אל הכרמים, סיפור על הקמת היקב על ידי ורד וארז בן סעדון ועל הטרואר הייחודי באזורנו.

המבקרים ישמעו על תהליכי הייצור השונים עפ"י סוגי היין, בחדר החביות נסביר על תהליך היישון והשפעתו על היין. באווירה נעימה ומפנקת נהנה מחוויית טעימות המלווה בהסברים על היין ביקב טורא הממומקם בישוב רחלים שבאזור השומרון. 

צילום: ללה דיגיטל

יקב טורא הינו יקב-אחוזה משפחתי Estate Winery והוא אחד מיקבי הבוטיק המוקפדים ביותר בארץ. היקב הוקם בישוב רחלים שבשומרון על ידי ורד וארז בן סעדון בשנת 2003. כרמי היקב נטועים בישוב ברכה שבשומרון בגובה 850 מטר מעל פני הים, המאפשר אקלים אופטימלי לגידול ענבי יין משובחים.  בנוסף יינות, משפחת בן סעדון מייצרת שמן זית משובח בבית הבד החדשני שבבעלותה המצויד במיטב הטכנולוגיה. כרמי הזיתים גדלים על גדות נחל שילה באדמת טרה-רוסה סלעית, באקלים קריר ובשמש בריאה. הייחודיות של שמן הזית באה לידי ביטוי ברמת החומציות הנמוכה בדרך כלל עד 0.3%, הנמוכה בהרבה מרמת החמיצות הנדרשת לשמן זית כתית מעולה. 

צילום: יקב טורא

"יקב טורא" מציע מגוון יינות ושמני זית מובחרים וחבילות מיוחדות לאירועים, מתנות לחגים.

סוגי מארזים מיקב טורא:  

– יין הרטלנד  מסדרת MOUNTAIN VISTA במארז מהודר – 89 ₪  

– יין לימיטד אדישן, שמן זית כתית מעולה (750 מ”ל), דבש (250 גר’) במארז מהודר – 134 ₪ (ניתן לרכישה גם בלי הדבש במחיר של 119 ₪ ) 

– מארז זוגי מהודר, קברנה 2019 מסדרת הפרימיום מאונטיין הייטס, סנואו 2020 מסדרת מאונטיין ויסטה – 198 ₪  

צילום: יקב טורא

למידע נוסף ורכישה: https://shop.turawinery.com/ 

סיורים ביקב: 

– מסלול כפרי: כולל טעימות של 3 סוגי יינות, שמן זית וסיפור היקב בתוספת הגשת לחם מחמצת וגבינות קשות איכותיות. עלות המסלול: 79 ש”ח לאדם. 

– מסלול פינוק: כולל כוס יין אדום וכוס יין לבן או 4 טעימות של סוגי יינות שונים, שמן זית, פלטת גבינות קשות, לחם מחמצת, זיתים ומטבלים עשירים. עלות המסלול: 99 ש”ח לאדם. 

– מסלול מלא: כולל טעימת 3 יינות ושמן זית וסיפור היקב – לקבוצה של 20 אנשים ומעלה. עלות המסלול: 40 ש”ח לאדם (בקבוצה של 20 אנשים ומעלה). 

כל הפרטים נוספים על יינות, סיורים ותיאום מראש ניתן למצוא באתר: https://shop.turawinery.com

מחכים לכם.

הוספת תגובה

הוספת תגובה