עמוד הבית » צביקה מנולוביץ בהרצאה, כל מה שלא ידעתם על עולם החקירות

צביקה מנולוביץ בהרצאה, כל מה שלא ידעתם על עולם החקירות

צילום דניאל פיינברג
פרשות 'הסוס הטרויאני' וסיפור הסחיטה של תנ"צ אפרים ברכה ז"ל, הן רק שתי פרשיות מההרצאה הסוחפת, של איש המודיעין, צביקה מנולוביץ, על עולמם הנסתר של אנשי המודיעין הישראלים, מחבר הספר: "ריקוד הדבורה -מסעו של חוקר פרטי בצללים"

צביקה מנולוביץ, אחת הדמויות הבולטות בעולם המודיעין והחקירות בישראל, מזמין אתכם להרצאה מרתקת על כוס יין ומוסיקה מקורית בה הוא משתף לראשונה פרטים מפרשיות שפורסמו בתקשורת ופרטים נוספים שלא פורסמו מפרשיות שהסעירו את המדינה.

מדי פעם אנו נחשפים לפרשיות בינלאומיות של חקירות ומודיעין, המעוררות את סקרנותנו ובדרך כלל משרטטות לנו קווים מועטים, המזכירות כי הנסתר רב על הגלוי. איש המודיעין צביקה מנולוביץ – מבעליה של חברת 'מטרה' המתמחה בניהול פרויקטים בינלאומיים בנושא חקירות ומודיעין, פותח לכם צוהר לעולם השתוק שנחבא מאחורי הצללים: סיפור הסחיטה וההתאבדות של תנ"צ אפריים ז"ל מפרשיית הרב פינטו, המלחמה בזיופים בעולם המוסיקה הישראית, פרשיית הרב הנוכל, פרשיית הסוס הטרויאני, התמודדות עם חוויית מעצר תקשורתי ועוד.

צילום דניאל פיינברג

בהרצאה מרתקת הוא סוחף אתכם לעולם של חוקר המתמודד עם החקירות והגילויים כאיש מקצוע ואדם פרטי, מקריא קטעים מספרו "ריקוד הדבורה", מנהל שיח עם הקהל – המאפשר לכם לקבל תשובות על הפרשיות המסעירות ביותר ומלווה על ידי הזמרת ואשת התוכן אורית אזרח, המציגה שירים בהתאמה לתכנים ומקריאה. המפגשים מתקיימים בבתים פרטיים ומוסדות ציבוריים וארגוניים, בהתאם למגבלות התו הסגול מתאים לאירועים פרטיים, ימי הולדת, מפגשים עם המשפחה, באווירה אינטימית ובגובה העיניים.

צילום דניאל פיינברג

לפרטים נוספים, בטלפון : 0546350072 באתר:  https://tinyurl.com/y6lst6ka

נסיינית מערכת: הרצאה מרתק השופכת אור על הפרשיות ומגלה לנו על עולם החקירות הבינלאומי שמעולם לא שמענו  ונחשפנו אליה, צביקה מוביל את הקהל לרגעים מרתקים כמו בסרט פעולה אמיתי בליווי שירתה של אורית אזרח.שעה וחצי של שיכרון חושים. כתיבתו של צביקה בספר חדה ונוקבת אך יחד עם זאת  מופלאה רגישה וזורמת שהקורא לא יכול להפסיק את הקריאה.