עמוד הבית » ציורי אומנות על השולחן

ציורי אומנות על השולחן

LOVERAMICS מותג כלי הבית צילום יחצ
ביום שני הושק חנות פופ אפ LOVERAMICS מותג של כלים אומנותיים במתחם G מיקאדו בתל אביב.

אחד הטרנדים הבולטים ביותר בעולמות העיצוב ובשוק הישראלי מגמת הקרמיקה שהולכת וצוברת תאוצה, והדרישה למוצרי פרמיום ועיצוב שולחן עם כלים יפים מיוחדים הולכת וגוברת כדי לספק חוויה מושלמת.

בכלי הבית של LOVERAMICS מוטמעים עיטורים בקרמיקה, לצד מגוון צבעים רחב מלא סגנון וסטייל, המשלב פן אומנותי לצד טכניקות קרמיקה מסורתית רבת שנים בתוספת עיצובים מודרניים מלאי תשוקה. החברה פרצה את גבולות המוכר והסטנדרטי ומעבירה את פינת הקפה ושולחן האוכל שלכם מהשורשים הרגילים אל הרגע בו היצירתיות והריגוש – מקבלים מקום של כבוד.

צילום יחצ

הנוסחה הייחודית של המותג כוללת שימוש בחומרי גלם ממעלה ראשונה המעוצבים בידם של אמנים מובילים היוצרים מגוון עשיר של עיצובים מרהיבים וחדשניים. השילוב הייחודי בין אמנות קרמית וקדמה לעיצוב דיגיטלי, מעניק למוצרים פן עיצובי ושלמות מיוחדת.

החברה התאימה במיוחד את מוצריה שמתפרסים על מגוון קטגוריית כגון: כלי מטבח, אפייה, בישול והגשה בצורה מושלמת לצרכים הקולינריים של לקוחותיה. כשהארוחות הנפלאות המוגשות בכלים הופכות בזכותם למרכז האירוע וליבת האירוח. ספלי הקפה והתה המינימליסטיים וכוסות השתייה והיין המעוצבות מותאמים במיוחד למגוון המשקאות ולטמפרטורת ההגשה הרצויה, כשהם מעצימים את ההנאה הקולינרית ואת החוויה הייחודית. ניתן להשתמש במיקרוגל ובמדיחי כלים, ובשל כך, כמו גם בשל הנוחות, הפשטות והעיצוב שהם מציעים, הם נחשבים למותג הגלובלי מבוקש ביותר ומועדף על ידי שפים, בריסטות וסומליירים בכל רחבי העולם, ומהיום – גם בישראל.

צילום יחצ

חברת קרמה+ הפועלת בשוק הקפה מעל ל-15 שנה מביאה לישראל לראשונה את המותג המוביל.

לדברי  דור רמות, מבעלי קרמה+ יבואנית LOVERAMICS  בישראל : "כיבואנים הפועלים שנים רבות בתחום הקפה, חיפשנו מוצרים משלימים על מנת להעשיר את חווית הקפה. במהלך החיפושים נחשפנו למותג LOVERAMICS, התאהבנו והחלטנו להביא את הבשורה גם לצרכנים בישראל שיודעים להעריך איכות והיו צמאים לכלי בית איכותיים, מלאים בסטייל בפרט לטרנד הקרמיקה"

צילום יחצטווח מחירים:

  • כוסות & קנקני זכוכית: 35-210 ₪
  • קולקציית ספלי אספרסו: 40-250 ₪
  • צלחות ומערכות הגשה: 40-320 ₪
  • סכו"ם: 35-75 ₪

לרגל השקת המותג הקימה קרמה+חנות ׳פופ-אפ׳ במיקאדו סנטר (מתחם G תל ברוך)

רחוב אהרון בקר 8, תל אביב.

שעות וימי פעילות החנות: א-ה 10:00 – 19:00 ובימי ו' 10:00 – 14:00.

חנות מקוונת למכירת באתר: www.loveramics.co.il

תגובה

הוספת תגובה

  • נראה ממש נהדר! ביקרתי בחנות ואכן המוצרים ברמה גבוה ולא יקרים בכלל