עמוד הבית » צ'יפס גורמה, גרגירי חומוס במי מלח, עוגיות שוקוצ'יפס במילוי קרם בייגלה

צ'יפס גורמה, גרגירי חומוס במי מלח, עוגיות שוקוצ'יפס במילוי קרם בייגלה

משפחת חטיפי האנטר פודס צילום: יח"צ א.ג.ת.ד,
מוצרי מזון חדשים על המדף

חטיף בטעמי כבד אווז, פטריות כמהין, קוויאר שחור, ארבע גבינות

חברת א.ג.ת.ד, משווקת מותגי פרימיום מציגה לקהל הישראלי את צ'יפס הגורמה – Hunter Foods. חטיפי הצ'יפס מאיחוד האמירויות, המבוססים תפוחי אדמה, בשלל טעמים: כמהין שחור, כמהין שחור ופרמז'ן, כמהין לבן ופורצ'יני, קוויאר שחור, כבד אווז, ארבע גבינות, פסטו ופרמז'ן ועוד. חטיפי תפוחי האדמה הזהובים מיוצרים בעבודת יד, ואת הארומה המובהקת של כל טעם וטעם בלתי ניתן לפספס, מרגע פתיחת האריזה ועד לביס המושלם והמשובח שמפנק את כל החושים גם יחד. כל החטיפים ומזונות העל של החברה הם 100% צמחוניים, 100% ללא מונוסודיום גלוטמט, 100% ללא אורגניזם מהונדס גנטית ו-100% ללא שומן טראנס או כולסטרול.

Hunter Foods מציעה מבחר חטיפי גורמה חדשניים, טובים יותר עבור הצרכנים מבחינה תזונתית ובעיקר איכותיים יותר. Hunter's Collection – קולקציה משובחת של מוצרים ייחודיים ובריאים שנבחרו ביד בהשראת מסעותיהם של בעלי החברה ברחבי העולם.

פסטו פרמז'ן, צילום: יח"צ א.ג.ת.ד

ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ובחנויות האלכוהול והיין המובחרות.

נסיינית המערכת: מהביס הראשון טעם הצ'יפס מעודן ועשיר הרכיבים במוצר מקבלים טעם מעודן ומלוכד יותר יחד. המרקם  פריך צבעו זהוב שנותן גוון יפה ומרקם נהדר. אפשרויות אינסופיות לשלב את הצ'יפס מבשרים ועד ירקות. אהבתי.

גרגירי חומוס במי מלח

חברת ויליפוד, היבואנית של סדרת מוצרי הירקות הבינלאומית SERA, מרחיבה את הסדרה ומשיקה מוצר חדש – גרגירי חומוס משומרים במי מלח. המוצר עשוי מגרגירי חומוס איכותיים, גדולים ומשובחים, המותאמים לחיך הישראלי.הגרגירים משתלבים במגוון מנות ומתאימים להעשרת סלטים ומרקים, תבשילי עוף ובשר, להכנת חומוס ביתי איכותי וטעים או לאכילה כנשנוש.

גרגירי החומוס מצטרפים לסדרת מוצרי הירקות הבינלאומית SERA, הכוללת מגוון ירקות קלויים וכבושים בטעמים ים תיכוניים ומרקמים עשירים ונמכרת בעשרות מדינות ברחבי העולם. בסדרה מגוון מוצרים: חציל קלוי על האש, פלפלים אדומים קלויים, ירקות כבושים מעורבים, פלפלים ירוקים כבושים, פלפלים חריפים ועוד.

גרגירי חומוס מסדרת SERA של ויליפוד. צילום: סטודיו 360

ניתן להשיג את מוצרי סדרת SERA ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

מחיר: לפי אפליקציית השוואת המחירים CHP באזור תל אביב: 9.90-11.90 ₪.- תכולה: 80 גר'.

נסיינית המערכת: גרגרי חומוס עשירים בחלבו , מקור טוב לסיבים תזונתיים, משביעים וגורמים לתחושת שובע, מזון זמין, ניתן לאכולעם חומוס מגוון דרכים סלטים, בשרים, מרקים. מרקם פריך ונימוח בפה.

עוגיות שוקוצ'יפס במילוי קרם בייגלה

עוגיות שוקוציפס, העוגיות הקלאסיות האהובות על כולם,  עכשיו במילוי הנשנוש המוביל והאהוב על כולם – בייגלה. מדובר בשילוב לאוהבי הטרנד המתוק-מלוח, המעניק לצרכן הזדמנות לחוויה סנסורית ייחודית ושילוב טעמים שאף פעם לא נמאס ממנו.בשורה מרגשת נוספת: סדרת עוגיות שוקוצ'יפס כעת טבעונית, ונושאת בגאווה את התו של ויגן פרנדלי, כך שגם הצרכנים הטבעונים יוכלו ליהנות ממנה, ברגעים מפנקים.

צילום: סטודיו אסם

כשרות: בדץ העדה החרדית

להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת: הרעיון מגניב עוגיות שוקוצ'יפס במילוי קרם בייגלה, טעם מתוק ושובב עם מרקם כייפי.

תגובה

הוספת תגובה

  • אריזת החומוס היא של 800 גר' או 400 גר' לאחר סינון.
    לפחות ככה כתוב בתמונה שצרפתם.