עמוד הבית » "קארין אשד "-בגדי תפארתך"

"קארין אשד "-בגדי תפארתך"

צילום ושרשראות אולגה לוט
סיפור האישי של מעצבת אופנה קארין אשד
קארין אשד בעלת המותג" -בגדי תפארתך" מהיום החליטה שהיא בפרונט !!שנים היא חיפשה משמעויות בחיים מצאה את העומק בתור בקבלה ומשם " נשאבה לתוך האור " וחזרה בתשובה מלפני 13 שנה.
כיום היא אינה חרדית ולא חילונית אלא דתיה מודרנית בסטייל ברוקלין עם סגנון מיוחד היא הבינה שהדרך היא לא דרך הפחד אלא דרך הטוב ואהבה -רק אהבה!
כיום היא מחוברת לקדוש ברוך הוא יותר מאשר אי פעם ומתוך החיפוש מצאה את ייעודה להיות מעצבת על  מאוד מוצלחת(דרך אגב) לשמלות ערב וימיום בקלאסיות וססגוניות מיוחדת במינה המתאימות לכלל המגזרים גם הדתיים וגם החילוניים שמבינות עניין ואהבות להיות שיקיות ,בולטות וייחודיות..
קארין טוענת: "כאשר אני רואה בד כבר אני רואה כל הבגד ומה ניתן לעשות ממנו הכי טוב , ושייתן מענה למי שתלבש אותו עם "ניחוח נשי " ארומטי צבעוני וחי ."
העיצובים מתאימים לנשים אלגנטיות , נשות קריירה ה"ממשיכות " לאירוע בערב אחרי יום עבודה ארוך  , נשים עם סגנון אלגנטי בכל הגילאים והגדלים. קארין נותנת מענה למידות היותר גדולות וכמובן נשים בהיריון שאוהבות להתחדש במלתחה חדשה בשיא הסטייל!קארין לא מתפשרת על התפירה, הבד  השירות וכל המכלול רק כדי שהלקוחה תהיה מרוצה. ישנה אפשרות לתפור לפי מבנה גוף שקארין מתאימה לך ,בחירת הבד של לקוחות פרטיות שמעוניינות לבחור עימה ויחס מיוחד לכל לקוחה ולקוחה.
סטודיו  ."קארין אשד"מציע מגוון עיצובים , צבעים מיוחדים , בדים,שמלות,חצאיות, חולצות חליפות בהשראת גדולי המעצבים בעולם ומתעדכנים בהשראת צו האופנה העולמי .קארין הינה אומנית ומביעה את עצמה דרך תורת הצבע בקבלה וביהדות בכלל -וטוענת :"לכל בגד וצבע יש סיפור ואמא ואבא שהביאו אותו לעולם מסיבה מסיומת !"קארין מלבישה סלביות עולמיות כגון : קים היימן ,מיס יוניברס, ומיס אמריקה ובמקביל בארץ יצא לה להלביש רבות מהסלביות המובילות כגון: סנדרה רינגלר, שרון איילון,גקי אזולאי,עדן הראל,אשתו של קובי פרץ,לירז אסייג מהאח הגדול ועוד..הפרזנטורית שלה לשנה שעברה הייתה רווית אסף ולהשנה זו מיס כדור הארץ ולשנה הבאה -תתכוננו להפתעות .
האימרה של קארין היא:"תהי שלמה עם גופך ואז הבגד שעל גופך יהיה הכי מושלם עליך כי את תהי מחוברת לעצמך ורק ככה את תהי הכי יפה יותר מכולן -רק תהי מחוברת לעצמך והכול יגיע!
צילום דניאל אליסטר
צילום דניאל אלסטר
קארין אשד
צילום אילן פורת
צילום אולגה לוט
צילום אילן פורת
צילום אור איתן

הוספת תגובה

הוספת תגובה