עמוד הבית » קבוצת שופרסל בתוכנית חדשה למועדון לקוחות

קבוצת שופרסל בתוכנית חדשה למועדון לקוחות

צילום: נעמה משיח כהן
הבוקר השיקה קבוצת שופרסל את תוכנית המועדון החדשה תחת מותג שופרסל SUPREME שיפור בהטבות ללקוחות חיבור עם הארנק הדיגיטלי PayBox.

רקע על הקבוצה

קבוצת שופרסל זוהי החברה הגדולה והוותיקה בתחום הקמעונות בישראל כמו אזרח ותיק ובעלת ניסיון של עשרות שנים בנוסף, מלאה באתגרים אך יחד עם זאת, סופר צעירה תוססת ומלאת חיים. מטרת הקבוצה להביא רוח חדשה והרעיון המרכזי להכיר יותר את הלקוח על מנת לתת עבורו את ההרגלים שהוא צורך.וזה עוד לפני הרבה שנים שהאונליין יקבל קדימות והעולם משתנה.

לדברי איציק אברכהן מנכ"ל קבוצת סופרסל: " זוהי הפעם הראשונה שאנו כקבוצה נעים בשני מסלולים: חנויות מסורתיות פיזיותועולם דיגיטלי רובוטי החיבור של מסורתי וקדמה ולשמר את כל מגוון הלקוחות שבאוכלוסיה ובשירות מלא. אנחנו כיום בגל של ביקושים מקניה אינטרנטית ולא עומדים בהזמנות וזוהי הסיבה שאנו מתקדמים קדימה ומובילים לשנים הבאות ליקוט מזון אוטומטי של לקוח בקצה".

צילום: נעמה משיח כהן

לדברי ניר מטוסביץ משנה למנכ"ל מסביר: זהו מותג עוצמתי הלקוח במרכז וזה לא סיסמא, מקבוצת רשת סופרמרקטים אנו קבוצה של קמעונות ובעלת ערך בעולמות התוכן, מזון, פנאי, כלי בית, מוצרי חשמל, תו זהב ועוד…עולם הטכנולוגיה מתקדם ומשתפר והחלטנו להתקדם לדור המועדונים החדש כמיטב הרשתות בעולם. מועדון מתגמל יותר ומעביר שליטה ללקוח לבחירה, הכן , מתי, ואך לממש. מועדון חכם לחווית צריכה דיגיטלית ומרגשת בארנק דיגיטלי".

מועדון לקוחות החדש 

הקבוצה פיתחה שיטה רוכשים בחנויות הרשת וBe מידי חודש צוברים כסף ב- 500 ש"ח מטבעות SUPREME המטבעות וירטואליים ניתן להמיר  בקניות בקבוצת שופרסל ו-Be ובלמעלה מ-150 רשתות, חנויות ומסעדות באמצעות אפליקציית PayBox (כדוגמת: קסטרו, רנואר, אדידס, H&M, סטימצקי, גולף, שילב, פקטורי 54, מנגו, כיתן, אופטיקנה, אירוקה ועוד). . הלקוחות הקיימים הומרו למטבעות,וניתן לממש מרגע שהלקוח צובר מטבעות ולבחור ולבצע פעילויות באפליקציה, במענה הקולי. מעקב המטבעות מתבצע בכל הערוצים הדיגיטליים של קבוצת שופרסל-אפליקציית ואתר שופרסל וב-PayBox.

צילום: נעמה משיח כהן

כל לקוח רשאי להצטרף לתכנית בצורה פשוטה באחד מערוצי הדיגיטל הנוחים עבורו, לאשר ולהתחיל לצבור מטבעות בכל קניה בקבוצת שופרסל בסניפים ובאונליין ההצטרפות והחברות במועדון SUPREME ללא תשלום.

קופוני הנחה 

הקופונים קיבלו תפנית, מותאמים להרגלי הצריכה של הלקוח  הם מתקדמים ויודעים להתאים ללקוח סט קופונים מה שהם באמת אוהבים ללא הצגת קופונים שאין להם עניין.

משפחה במועדון הלקוחות  SUPREME שנהנת ממגוון הטבות המועדון, יש לה אפשרות לחסוך מאות שקלים בחודש על ההוצאות היומיומיות שלה בתחומי המזון, פארם, הבית והפנאי בסניפים של רשתות הקבוצה ובשופרסל Online.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה