עמוד הבית » קולקציה חדשה בשם Insiders1.

קולקציה חדשה בשם Insiders1.

צילום יחצ
המעצבת סיגל דה-מאיו שחזרה לאחרונה לארץ הולדתה, משיקה קולקציה חדשה למותג הניו יורקי שלה: Insiders1. תיקים, ארנקים, צעיפים, כפפות, בנדנות וכריות עם דימויים נבחרים שצילמה בניו-יורק, תל אביב ואירופה, עם שילוב של שכבות עם גרפיקה

אימג'ים של ישראל, וקולאז'ים חדשים של תל אביב, חוף הים, יפו, שכבות של צילומים הם חלק מהקולקציה  האימג'ים האלו הודפסו בעיקר על כריות ועל תיקים.

סיגל דה-מאיו נולדה בתל אביב, לאם אמנית מגרמניה, אב אדריכל בעל מוניטין מספרד ואח צלם קולנוע שהשפיעו על האמנות והאסתטיקה האירופאית שלה.

כשגדלה, חלמה שיום אחד תחיה בניו יורק. אחרי עשר שנים כמנהלת אמנותית של משרד פרסום ישראלי, אזרה אומץ ועברה לברוקלין, ניו-יורק.

שם התחילה חברה שערכה סיורי אמנות ופתיחות במקומות המחתרתיים שגלתה בעיר דרך חבריה האמנים. הרעיון היה שהתיירים ירגישו כמו ניו-יורקרים במקומות שלא היו מוצאים בלעדיה. שם החברה היה: InsidersNY

צילום Nina Broeer

בעוד הסיורים הפכו למאוד פופולרים, דה-מאיו מצאה הצלחה עם חולצות עליהן הדפיסה תמונות שצלמה במקומות אלה. תיירים ומקומיים אהבו את האמנות שלה, תמונות שיצרה עם השפעות אור, שינויי צבעים, ופרספקטיבה. הם נמכרו בתור מזכרות איכותיות של העיר עם נוסטלגיה.

דה-מאיו ושותפה פביו אותלורה החלו לערוך ניסויים בתהליך הדפוס על עור, עד שהגיעו למושלמות ההדפס שנשאר לתמיד ומזדקן יפה אחרי שנים רבות.

לאחר מכן עיצבה את הקולקציה עם הדפסי העור על תיקים, ארנקים, כפפות, צעיפים ועוד מוצרים שימושיים וייחודיים. היא פיתחה קו מוצרים שלם שאנשים עצרו אותה ברחוב לשאול איפה ניתן להשיג את המוצרים האלו.

צילום יחצ

דה מאיו עיצבה עיצובים אקסלוסיבים לחברות כמו: Ferrari cars  Coca cola  Carnegie Hall Empire State Building & Cirque Du Soleil כרגע היא עובדת על קולקציה ללא עור.