עמוד הבית » קולקציה מותג התכשיטים BE SEMBOL "כל אחת והסמל שלה, כל סמל והסיפור שלו".

קולקציה מותג התכשיטים BE SEMBOL "כל אחת והסמל שלה, כל סמל והסיפור שלו".

BE SEMBOL צילום נועם אקהויז
מותג חדשני המציע תכשיטים בעלי משמעות. כל תכשיט עוצב מתוך מחשבה, על מנת להיות לא רק יפה אלא גם בעל ערך סנטימנטלי ורגשי עבור העונדת.

הקולקציות של המותג הופכות רגשות וסמלים לפריטים מוחשיים וייחודיים, שיעלו לכולנו חיוך, ימלאו אותנו באנרגיה ויזכירו לנו את הדברים שחשובים באמת.

התכשיטים של המותג BE SEMBOL עשויים זהב 14 קראט על כל גווניו (לבן, צהוב ורוזגולד), משובצים יהלומים או אבני חן טבעיות. כולנו יודעות ש – Diamonds are a girl's best friend, אך גם לאבני חן יש השפעה אנרגטית רבה על העונדת אותן ולכן המותג בחר את האבנים הכי מדויקות, כשכל אחת מהן מחזיקה בתכונות עוצמתיות שיעזרו לך להיות הגרסה הכי טובה של עצמך. האבנים הם :  DIAMOND – אבן העוצמה , SAPPHIRE – אבן ההגשמה, RUBY – אבן התעוזה , EMERALD – אבן האהבה ו AMETHYST – אבן הרוגע וההרמוניה.

המותג מציג מ 6 קולקציות עיקריות: קולקציית ירחים (מון) , קולקציית מזלות (זודיאק) , קולקציית אותיות, קולקציית מגן דוד ,קולקציית ביוטי וקולקציית פרסונל.

FORTUNE COLLECTION – Your zodiac sign קולקציית המזלות:  קולקציה שעוצבה בהשראת גלגל המזלות מתוך אמונה שהמזל האסטרולוגי מהווה חותם אישי, מה שמייחד אותך והופך אותך למי שאת. התכשיטים בקולקציית המזלות משובצים אבני חן ויהלומים, ובעלי יכולות השפעה עוצמתיות על העונדת, כך שבין אם את בת מזל עקרב נועזת או בת מזל אריה שאפתנית, תוכלי למצוא תכשיט המשקף את אופייך הייחודי, שילווה אותך במסע שלך ויזכיר לך עד כמה את מיוחדת. הקולקציה מורכבת מטבעות , שרשרות וצמידים.

שרשרת מזל קשת 1750 שח צילום נועם אקהויז

טווחי מחירים : 650 ₪  – 1,850 ₪ .

MOON COLLECTION – Trust your intuition קולקציית הירחים: אינטואיציה היא דבר קיים ועוצמתי, כזו שצריך לחזק ולטפח. דרך להתחבר לתחושה הפנימית הזאת היא בעזרת הירח, סמל האישה, כשהוא מתמלא ומתרוקן, ישנה השפעה זהה על האנרגיה שלנו. קולקציית MOON  תעזור לך להתחבר לעצמך מחדש, להיות קשובה לאינטואיציה שלך ולחזק את העוצמות שקיימות בך. הקולקציה מורכבת משרשרות וטבעות .

שרשרת ירחים צילום קית גסלמן

טווחי מחירים: 2,250 ₪ – 4,450 ₪.

LETTERS COLLECTION- You name it קולקציית האותיות: תכשיטים מלאים כוח ומשמעות אנרגטית. יחד או לחוד יש בכוחן של האותיות לספר סיפור ולשמש כתכשיט אישי המסמל את ייחודיותה של העונדות אותו. קולקציית האותיות נוצרה על מנת שתוכלי לבטא את הסגנון הפרטי שלך ולענוד את הכוח שברצונך להאדיר. הקולקציה מורכבת מצמידים ושרשרות .

טבעת מזל קשת 1850שח צילום נועם אקהויז

טווחי מחירים: 625 ₪ – 1850 ₪

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה