עמוד הבית » קולקצייה משקפי ווג MBB X Vogue Eyewear

קולקצייה משקפי ווג MBB X Vogue Eyewear

מילי בובי בראון צילום יחצ חול
המותג ווג, שידוע בעדכניותו וביכולתו להציג טרנדים מתחלפים מציג 14 עיצובים יוצאי דופן בשיתוף השחקנית מילי בובי בראון, הנותנים פרשנות לכל מה שעדכני בעולם המשקפיים, לנשים שמבינות בסטייל עדכני.

ביטחון עצמי, תחכום וסטייל  – את כל זה אפשר למצוא בקפסולת המשקפיים – MBB X Vogue Eyewear.

הכללים של מילי פשוטים: אהבי את עצמך, היי נדיבה, תבלטי, היי אמיתית, צחקי בקול ורדפי אחר החלומות שלך.

העיצובים: המותג שתמיד נשאר הכי עדכני וטרנדי מציג עיצובי מסגרות מרהיבים וייחודיים כתמיד תוך שמירה על אופנתיות ואיכות בלתי מתפשרת: בין אם העדשות העתידניות בקווים חדים וצבעי פופ חזקים, או מתכת בצבעי הפסטל בשיק רטרו .

על כל זוג משקפיים מוטבע M טיפ – טיפ של מילי.

מילי בובי בראון
צילום יחצ חול

VO5315SI Love you
החופש לאהוב ולהעז להגיד מה שבא לך, עיצוב במראה  שנות ה-90 בסגנון מילי בובי בראון. מראה אובלי מוארך לנשים המבינות טרנדים, גוונים בהירים של ורוד לוהט, כחול, ירוק ואדום, שיחד עם עדשות תואמות יוצרים אפקט חזק וברור של סטייל בלתי מתפשר.

VO4164R LOVEUTION
טאלנטיות אמיתיות לא מפחדות לגרום לאנשים להרים גבה או שתיים וכך גם העיצוב המטאלי הזה. בקריצה לסטייל של מילי בובי בראון, המסגרות מעוצבות במראה מתכתי נועז בצבעים טרנדיים של ורוד, מנטה או כתום או בגרסה קלאסית בשחור או הוואנה.

VO4166SSMILE MORE ספונטניות, תעוזה ומראה בלתי מתאמץ מאפיינים את המסגרות האלו, ממש כמו את מילי בובי בראון. מראה רטרו במסגרות מטאליות ובצבעי פסטל רעננים מעניקים למשקפיים מראה ייחודי ובעל תעוזה. עכשיו נותר רק לבחור בין מנטה, ורוד, כתום, הוואנה ושחור קלאסי, עם עדשות מוצללות או בעלות צבעים מנוגדים.

VO4167SAY YES
הישארי תמיד מעודכנת. העיצוב האובלי המוארך בצבעי מנטה, ורוד, כתום, או עם עיטור במסגרת הפנימית מעניק מראה עכשווי שמתאים בדיוק לאיט-גירל הכי לוהטת. על מוטות משקפיים מוטבעת האות M- הטיפ של מילי.

 VO4165SYOU ARE A STAR
הטרנד הכי חם של מראה עתידני, עם קו מסגרת גבוה. תוכלי לבחור בין עדשות אפורות, כחולות כהות או כתומות. הקווים הנקיים משדרים סטייל גבוה.

VO4167SSHINE ON
במראה רטרו-שיק וגווני פופ פסטלי, המשקפיים משדרים ביטחון טבעי ושמחת חיים, יחד עם שובבות לצד תחכום. בגוונים בהירים של צהוב, ורוד ולילך יש תחושה של אנרגיה צעירה, והכל בחתימתה של מילי.

VO4166LOL
מסגרת רטרו עם זוויות רכות במראה אופטי ואופנתי. הטונים המטאליים ממוסגרים בצבעי מנטה, ורוד, כתום, או שחור והוואנה מתוחכמים. הכל חתום ב M- הטיפ של מילי שמסמן את העיצוב הייחודי.

 

להשיג: ברשתות והחנויות ברחבי הארץ

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה