עמוד הבית » אופנת תכשיטים של קיץ 2020 – מה כדאי

אופנת תכשיטים של קיץ 2020 – מה כדאי

pixabay
תכשיטים הם הדרך הכי כיפית, צבעונית וייחודית לשדרג כל מראה, ואם יודעים איך להשתמש באקססוריז הזה נכון ולפי צו האופנה, אפשר להפוך גם את פריטי הלבוש הכי בייסיק להופעה מרשימה וחד פעמית. הטרנדים החמים של קיץ 2020 מציעים הרבה אפשרויות צבעוניות וייחודיות שאתן ואתם חייבים להכיר!

צמיד לרגל

מי שעושה חתיכת קאמבק משנות ה-90' דווקא בקיץ הזה הוא הצמיד לרגל. הצמיד לרגל חי בגדול בקיץ הזה ואפשר למצוא אותו במגוון עצום של אפשרויות – צמידים עדינים ופשוטים שכמעט ולא ניתן לחוש בהם ועד צמידים גדולים, צבעוניים, עם חרוזים ענקיים ונוכחות חייתית. כל אחת ואחד יכולים למצוא את הצמיד שמתאים ביותר לסטייל שלהם, וכך להוסיף ניצוץ יוקרתי גם לקרסול ולשדרג את המראה הקיצי שלכם באופן חד משמעי.

מוטיבים חייתיים

החיות השתלטו על התכשיטים שלנו, והיום אחד הטרנדים החמים ביותר הוא שימוש במוטיבים חייתים וטבעיים – זה יכול להיות שרשרת עם תליון של דגים, עגילי ציפורים ונחשים, שרשראות עם ניבים או קולר ענק של עקרב. בקיצור, זה הזמן להתפרע עם תכשיטים שמשדרים טבע, ג'ונגל וחיות.

צ'וקרים

אתן יכולות לאהוב אותם או לשנוא אותם אבל עוד טרנד שנשאר איתנו עוד מהשנה שעברה הוא הצ'וקרים – הפעם עם טוויסט. הקיץ הזה הצ'קורים הם גדולים, עבים ובולטים, בצבעים בולטים, דוגמאות חזקות (כמו גם דוגמאות מחיי הטבע, ראו סעיף קודם), משובצים ביהלומים ובאבנים יקרות, פנינים או תליונים.

כמה שיותר צבע

קיץ הוא תמיד העונה השמחה שבה אפשר להתפרע עם הצבעים, והקיץ הזה אפשר לומר שהטרנד הצבעוני עובד חזק – אל תפחדו לערבב אבנים  ומתכות, צבעים שאף פעם לא חשבתן לענוד או ללבוש, ולעשות מהם מישמש אחד שלם. זה יפתח בפניכן עולם שלמים של אפשרויות שמחות שיעשו לכן כיף רק מלהסתכל במראה! אלו יכולים להיות צמידים משובצים באבני חן בכל הצבעים, שרשראות עם חרוזים בולטים, עגילים בולטים וגדולים ועוד ועוד.

עגיל בודד

עוד טרנד מיוחד הוא טרנד העגילים הבודדים – לענוד עגיל אחד בולט וגדול, רק באוזן אחת. לרוב, מדובר על עגיל שהוא בעל נוכחות מיוחדת, ולכן יד ביד עם טרנד העגיל אחד מגיע גם טרנד עגילים מחיי היומיום – אלו הם עגילים בצורות מיוחדות כמו סיכה, מפתח או אזיקים שעונדים רק על אוזן אחת.

תכשיטים לגברים

ולא נפקיר את הגברים, שבשנים האחרונות גם הם נכנסו חזק לעולם התכשיטים. אם הטרנדים הקבועים היו תכשיטים בולטים, נועזים ו"גבריים", בקיץ 2020 מה ששולט הוא דווקא תכשיטים רכים ומורכבים יותר. למשל, טבעות לגבר שמעוצבות בתבניות מופשטות ועליהן חרוטות אלמנטים מהטבע, וכך גם שרשראות או צמידים. תוכלו למצוא הרבה טבעות לגבר בצבע מונוכרומטי ובעיצוב מופשט ואומנותי, שיוצר מראה מתוחכם וחד פעמי.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה