עמוד הבית » קולקציית הקפסולה – רידיזיין Re.Design

קולקציית הקפסולה – רידיזיין Re.Design

צילום וונצ'ה וסמסל_reserved_
בהשראת הטבע הרומנטי והפולקלור של מרכז אירופה

הנופים בגווני הפסטל ההרמוניים, המינימליזם הנורדי והיופי הגולמי של טבע אדריכלי מהווים השראה  לקולקציית הקפסולה הייחודית  Re.Design של המותג Reserved לאביב – קיץ 2019 .

הקולקציה משלבת איכות גבוהה עם עיצוב מודגש, השילוב של עיצובים תוססים עם מגמות חזקות של העונה הנוכחית בשילוב מוטיבים הלקוחים מהפולקלור של מרכז אירופה, הולידה אוסף ייחודי שכל חובבת אופנה תאהב.

הפריזנטורית שנבחרה להוביל את קולקציית רידיזיין היא מורגורטה בלה ( 40)  ,שחקנית ודוגמנית-על פולנייה שעבדה עם כל השמות הגדולים בעולם.

מעצבי הקולקציה הצליחו לשקף את תחושות הרוגע שהטבע יוצר ולהעביר את  הגוונים הטהורים לפריטי הקולקציה. שילוב לוח צבעים רומנטי של ירוקים עדינים, קווה של ים וגוונים של חול ביחד עם בורדו עמוק וורוד אפרפר יצרו אוירה אופטימית וחיובית.

קולקציית רידיזיין מוסיפה נוכחות מודרנית חזקה למסורת מלאכת היד הידועה של המדינות הבלטיות .השמלות הרקומות המורכבות בחיתוך אוונגרדי, אפליקציות עם עיטורים עממיים על חולצת סווטשירט כובעי קש עם שוליים רחבים או משוננים משוננים הופכים את האוסף למרתק וחדשני.

הבדים נבחרו בתשומת לב: כותנה אורגנית, טנסל הידידותי לסביבה וקופרו מודרני. בנוסף לחומרי גלם טבעיים כגון כותנה, פשתן, עור, או קש המשמשים כאביזרי אופנה.

הקולקציה מושפעת מסגנון שנות ה –  70  בשילוב עם אסתטיקה חסרת דאגות של שנות ה 90' ואופנת רחוב נונשלנטית של הזמן הנוכחי. כך נולדו אל תוך הקולקציה: שמלות קשורות בצוואר, שמלות עם גב חשוף, מלווה בסריגים קלילים גדולים ומרווחים, שמלות מקסי וחולצות במחשוף V שמצטרפות למכנסי ומעילי ג'ינס קצרים.

בנוסף, חליפה של ג'קט עם כפתרה כפולה ומכנסיים קצרים מרווחים, טוניקה במראה ספארי, ג'ינס קצר עם הדפס עננים. האוסף לא יהיה שלם בלי מקטורן א- סימטרי עם חתכים מעניינים ולהשלמת המראה – אביזרי אופנה כגון תיקי עור תרמילים, קשתות וחגורות, כמו גם סנדלים ונעלי ספורט.

צילום וונצ'ה וסמסל_reserved_
צילום וונצ'ה וסמסל_reserved_

להשיג ברשת  Reserved

הוספת תגובה

הוספת תגובה