עמוד הבית » קולקציית חזיות ספורט לספורטאיות עילית

קולקציית חזיות ספורט לספורטאיות עילית

חזיית אימון אדידס צילום: יחצ חול
אדידס פיתחה בשיתוף אוניברסיטת פורטסמות' קולקציית חזיות ספורט חדשה הכוללת תמיכה שלא נגמרת.

לאחר פיתוח כ- 3 שנים עם מחקרים שהראו כי חזה עלול לעבור מתיחת עור מזיקה ללא החזייה הנכונה, וחוסר שביעות רצון נרחבת בקרב מתאמנות וספורטאיות עילית אשר ביצועיהן נפגעים, אדידס עיצבה מחדש את כל פורטפוליו חזיות הספורט בעיצובים אשר מאירים באור בוהק את בעיית תנועות החזה בספורט ואת החשיבות של תמיכה נאותה בגוף האישה.

המחקר מצא כי חזה שאינו נתמך כראוי במהלך פעילות אירובית, חווה את אותו כוח G כמו נהג מרוצי FORMULA 1 לעבור מתיחת עור שעלולה להזיק. בנוסף גילו, שחזה שלא נתמך יכול לנוע עד 19 ס"מ במהלך קפיצות וכמעט מחצית (46%) מהנשים שנסקרו דיווחו שהחזייה שלהן השפיעה על השתתפותן בספורט.

הקולקציה מציעה פריטי כושר המותאמים למגוון סוגי אימונים, סטודיו, כוח וריצה וכוללת מספר חזיות ספורט לצד טייצים המיועדים להתרווחות ולתנועה עדינה, חזיות Studio ליוגה, פילאטיס ופעילויות אחרות בעצימות נמוכה עד בינונית, חזיות Train שנועדו לספק תמיכה מוגברת במהלך אימון אינטנסיבי יותר. וחזיות Run המציעות את תמיכת החזה הגבוהה ביותר.

חזיית אימון אדידס צילום:יחצ חול
  • חזיית COREFLOW LUXE STUDIO MEDIUM SUPPORT: שימוש בבד ADIsoft החדש של אדידס, גימור התפר מלוטש ומלוכד בהשראת לבוש בלט, התפרים מאפשרים לספורטאיות לחוות טווח תנועה מלא תוך הבטחת כיסוי ותמיכה מלאים.
  • POWERIMPACT LUXE TRAINING MEDIUM SUPPORT BRA: עם גימור צוואר גבוה, החזייה מציעה תמיכה בינונית. העיצוב החדשני כולל פתח קדמי לשחרור מהיר ולהקלה מידית כאשר הריאות מתרחבות במהלך האימון. הפתח הקדמי העדין מספק גם זרימת אוויר באזורי זיעה גבוהים.
  • FAST IMPACT LUXE RUN HIGH SUPPORT BRA: נועדה לספק תמיכה גבוהה בזמן ריצה, החזייה כוללת התאמה של 360 המאפשרת לספורטאיות שליטה מלאה על ההתאמה הנדרשת. העיצוב העטוף מסייע בפיזור שווה של המשקל לתחושה בטוחה, בעוד שעיצוב התפר השטוח והחלק לאורך הפנים וחורי הזרוע מסייעים במניעת שפשופים.

ניתן להשיג בחנויות אדידס נבחרות  ובאתר הסחר הרשמי.

טווח מחירים:  99.9-299.9

הוספת תגובה

הוספת תגובה