עמוד הבית » קסטרו בהשקת קולקציית אביב קיץ 2022

קסטרו בהשקת קולקציית אביב קיץ 2022

צילום: נעמה משיח כהן
ביום שני נערך אירוע פתיחת אביב קיץ של מותג הישראלי קסטרו בעיצובים מרהיבים של קולקציית נשים, גברים וילדים.

האירוע נערך "בית על הים" ביפו, טעימה קטנה לעונת אביב קיץ בקולקציה עשירה מגוונת, הצצה לטרנדים המובילים של העונה צבעוניות והמון אופטימיות.  השנה נמשיך בכיוון של stay home stylef כפי שכולנו זוכרים בתקופת הקורונה כולם היו מכונסים בבתים בבגדים נוחים ובפשטות. העיצובים עדיין בהשפעה של בגדי נוחות, אך יחד עם זאת עוצבו בגדים הכי טרנדים בסטייל וקווים נקיים עם בדים רכים. העונה הקיצית אנו חוזרים לשגרת חיים חזרה לבלות ליהנות מכל רגע והשלכות מתבטאות בעיצוב הבגדים.

לדברי רון רוטר מנכ"ל קסטרו: " אחרי תקופה מאתגרת מאוד לא יכולנו לערוך אירועים, זהו האירוע ציון דרך משמעותי במהלך האסטרטגי ארגון מחדש של בית האופנה ולהצעיד קדימה לתוך העשור חדש, קסטרו נמצאת בכל בית בישראל וכל יום מעצבים דגמים חדשים עבור כולם. הקולקציה השנה כולה פרי יצירה של הסטודיו החדש בהובלתה של המעצבת הראשית נוי דרור".

נוי מוסיפה: " הקולקציה חדשה של הסטודיו החדש מציג טעימות בפורמט של תערוכה, שפה עיצובית, איכויות וצבעוניות. ההשפעה של הקורונה על עולם האופנה, והשהיה בבתים מתח והיום חוזרים ותשוקה לחופש עם התרגשות ואיכות לכמות הובילה לעצב בגדים מיוחדים עם פשטות ושינוי אורח חיים יצרו הזדמנות חדשות ואופטימיות".

צילום:לנס הפקות

בקולקציית אביב / קיץ 

קולקציית נשים: בהשראה של התחדשות, אופטימיות נראה מגוון של חליפות נשים רכות גם בבדי פשתן ,שמלות קשירה על המותן קצרות וארוכות לצד שמלות ערב קלאסיות שחובה בכל מלתחה ובגדי חג הכי חגיגי בצבעי סגול וצהוב טרנד הרטרו המתחדש ולא נשכח את האקסוסריז שמוסיף המון גלאם נשי ללוק כובעי קש, תיקים, בגדי ים.

צילום: שרבן לופו
צילום: שרבן לופו

קולקציית גברים: לוק קז'ואל לצד לוק smarty ועד לחליפות, חולצות מפשתן לייקרה, עיצובים נקיים נוחים בהשראת האופטימיות.

בין המארחים מקבוצת ומשפחת קסטרו היו: אתי וגבי רוטר, יו"ר של קבוצת קסטרו, רון רוטר, מנכ"ל קבוצת קסטרו, מישל תמיר, סמנכ"ל השיווק של קסטרו, נוי דרור ראש הסטודיו לעיצוב אופנה בקסטרו, שלומית מלכה, דורית רבליס, היוצר והזמר רביב כנר, השחקן המוערך אמרי ביטון, המוסיקאי אלישע בנאי, והדוגמן והשחקן און רפאלי. רותם סלע, רונה לי שמעון, סנדי בר, יעל גולדמן עוד…