עמוד הבית » קולקציית מותגי הנעלה – דורכת בנתיב חדש של נוחות וסטייל

קולקציית מותגי הנעלה – דורכת בנתיב חדש של נוחות וסטייל

צילום: נעמה משיח כהן
היבואנית הבלעדית של מותגים בינלאומיים נחשקים כמו קרוקס, הוקה, בלנסטון, תיקי קן קן, דזיגואל, דלסי זירו ועוד, משיקה את קולקציית הקיץ שלה באתר ובסניפי הרשת ברחבי הארץ

קרוקס 

נחשב כיום למותג אופנתי קליל ונוח העונה הזו הם עולים רמה ומשיקים דגמים ושיתופי פעולה חדשים ומעניינים מתמיד. קרוקס חזר ובגדול וגם השנה המותג ממשיך עם קו הטכנולוגיה חדשנית ליצירת נעל רכה אך יציבה השומרת על צורתה, קלה לניקוי ועמידה לאורך שנים. הנעל עשויה מתאים סגורים ואנטי בקטריאליים, כך שרטיבות או הזעה לא יגרמו לריחות לא נעימים., קרוקס מביאה איתה שיתופי פעולה מרגשים ומעניינים במיוחד ודגמים בעיצובים חדשניים כגון: ברבי, ספידי מקווין NBA ועוד.

קרוקס מחיר: 299.90 ש"ח, צילום: חו"ל

>>> נושבות בכיוון הרוח 

 נקודות מעניינות לגבי קולקציה: נגיעה צבעונית וקריצה לסגנון הלבוש, צבעים חריגים ובולטים הם טרנד עכשווי בעולם האופנה והאקססוריז, משיכת  קהל צעיר ואופנתי יותר עם קולקציה צבעונית כזו. הצבעים המיוחדים אטרקטיביים במיוחד לקהל ילדים ונוער הרוכשים נעליים צבעוניות. מגה קראש חוזר אלינו בעונה זו:משטח גומי משופר, סוליה חיצונית ופלטפורמה משודרגות ורצועה הניתנת לקישוט באמצעות ג'יביטים. בגזרת הילדים לצד שיתוף פעולה שמחזיר אותנו ישירות לילדות עם הדמות האגדית מצעצוע של סיפור" – שריף וודי.

HOKA

נעלי ספורט, אחד ממותגי הריצה וההליכה עם הצמיחה המהירה בהיסטוריה, מי שמנסה מתמכר בהבטחה. מעניק שיכוך ונוחות מקסימלית החל מהליכה קלילה ועד ריצה תחרותית, דרך טיול בטבע או אימון בחדר כושר. רצי עילית, אולטרה מרתונים וגם אנשים שהולכים בערב בטיילת בישראל וברחבי העולם כבר התמכרו.נעלי ספורט ייחודיות עם דגש על נוחות ועיצוב צבעוני/מקורי,

 דגמים עיקריים:

 דגם ההמשך של סדרת ARAHI: הדור החדש במשפחת נעלי היציבות. הנעל משלבת שיכוך גבוה, תמיכה מותאמת ותכנון קל משקל, מה שהופך אותה לבחירה אידיאלית עבור רצים והולכים המחפשים יציבות וחופש תנועה. מול היתרונות העיקריות האלה יהיה קשה להתחרות: תמיכה מתקדמת, יציבות דינמית והתאמה מדויקת לכף הרגל, בעלת שיכוך גבוה וסוליה דחוסה שמעניקה תחושת ריחוף וריבאונד בכל צעד.

בחלק החיצוני עוטפת גפה סרוגה חדשנית ואוורירית העשויה מחומרים ממוחזרים התורמים לסביבה ולעמידות לאורך זמן המאפשרת זרימת אוויר מקסימלית. מתאימה לאימונים לכל הטווחים, כולל ריצות מרתון, הן עבור רצים והן עבור הולכים המחפשים תמיכה ויציבות לצד תחושת ריצה קלה ודינמית.

הוקה,מחיר: 749.90 ש"ח צילום: חול

 

TRANSPORT דגם הלייף סטייל של מותג HOKA: הגפה העליונה עשויה מגורטקס עמיד למים בטכנולוגיית GORE-TEX Invisible Fit  וארוגה בחלקה הגדול מסיבים ממוחזרים ועמידים בפני שחיקה שתעניק לכם תחושת בטחון יחד עם מחזירי אור המשובצים 360 מעלות מכל צדדיה. הדגם מעוצב בצורה חדשנית המתאימה לאורח החיים האורבני אבל תוך שימוש בחומרים המובחרים ובטכנולוגיה המתקדמת ביותר. שיתוף פעולה עם חברת CORADURA האמריקאית שמתמחה בייצור בדים סופר עמידים, יצר את גפת הנעל אשר לא ניתנת לקריעה, אפילו עם סכין קצבים! סוליית הנעל מורכבת מגומי של חברת VIBRAM האיטלקית, אשר מתמחה בייצור סוליות שלא מחליקות, גם במצבי קיצון.

 סטומפ סלייד: כפכף פלטפורמה נועז, ועדיין קלות כל כך שלא תרגישו אותם על הרגליים, חלק עליון מעוצב בטכנולוגיית קרוסלייט הידועה של קרוקס ובעלת חורים לג'יביטים להוספת קיק של נגיעה אישית.

XERO

מותג נעליים ייחודי שהוקם בשנת 2008 על ידי זוג שחיפש דרך לרוץ יחפים עם נעליים. הם החליטו ליצור את זירו על מנת שאנשים נוספים ילכו בדרכם. זירו מביאה אלינו נעליים מעוצבות, מאפשרות לרגליים שלך לזוז ולהימתח בצורה הכי טבעית שאפשר, חזרה לתנועה הטבעית של הגוף וכף הרגל, הן מתבטאות בנעליים מינימליסטיות, בדרופ 0 (גובה עקב וגובה אצבעות שווים) עם מינימום הגבלה ומקסימום מרחב. החלוקה שווה של העומסים , שיפור בהקלה בכאבי גב תחתון עד אמצע הגב, יציבה נכונה, ניצול נכון יותר של האנרגיה ביום יום ושימור האנרגיה לסוף יום. הנעליים נותנות לכף הרגל לעבוד ממש חדר כושר לכף הרגל. אזור קופסת האצבעות רחבה יותר תורמת ליציבה טובה יותר ואחיזה נכונה יותר בקרקע ובכך זה משפר את הביצועים ואת איכות החיים.

סוונטיניין, מחיר 179.90 ש"ח, צילום: עמירם בן ישי

Seventy-nine

אופנה ישראלית בניחוח של חו"ל, סוונטי ניין אינו עוד מותג נעליים, אלא חיבור ייחודי בין נוחות אופטימלית, סטייל עכשווי וטרנדים לוהטים. כמותג פרייבט לייבל של רשת ווישוז, סוונטיניין מעוצב ומיוצר על ידי מעצבים ישראלים תוך הקשבה קפדנית לרצונותיהן של נשים בישראל. התוצאה: נעליים המאפשרות יצירת לוק אופנתי בלתי מתאמץ תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בענף, תוך התאמה מושלמת לכף הרגל הישראלית.

הקולקציה החדשה מציגה מגוון רחב של סגנונות וטרנדים, החל מקו בייסיק קלאסי בצבעי ניוד, שחור וג'ינס, ועד לטרנדים לוהטים כמו נעלי אספדריל, כפכפי פלטפורמה בטכנולוגיה ייחודית, נעלי מוקסין שטוחות עם סוליות צ'אנקי, סניקרס מדויקות בשילובי צבעים אופנתיים, סליפ-און נוחים וסנדלי סירה קלאסיים שחזרו אלינו במלוא הכוח במגוון צבעים ועוד.  סוונטי ניין היא הבחירה המושלמת עבור נשים מודרניות שמעריכות נוחות, סטייל ואיכות.

Lemon jelly מותג הפורטוגלי 

דגמי הקיץ של מותג למון ג'לי, 100% מחומרים ממוחזרים ,צבעוני ומושלם עם כל לוק, מתאים במיוחד לאקלים הישראלי. כל הדגמים הם קיציים, עמידים במים, גמישים וקלים משקל. הקיץ לא תפספסו אף בחורה עם למון ג'לי.

Mighty מותג הבית של רשת ווישוז לילדים

סנדלי ילדים אשר מעניקות תמיכה מקסימלית לכף הרגל, בשילוב עם נוחות מקסימלית המאפשרת לקטנטנים תנועה חופשית בנוחות ובסטייל.

COBIAN מותג אופנת גלישה אמריקאי.

נעל אצבע קוביאן, מיוצרת מחומרי גלם באיכות גבוהה, באמצעות טכנולוגיה חדשנית, המקנה איכות ועמידות לזמן רב. אנחנו כל כך סומכים עליה, שזו למעשה נעל האצבע היחידה בשוק, אשר מגיעה עם אחריות מלאה למשך שנתיים!

OSCAR'S נוחות, סטייל וערכים.

לפני כ-80 שנה, מייסד המותג הארגנטינאי אוסקרס, חלוץ בזמנו, דגל באורח חיים צמחוני, תרגל יוגה ויצר נעליים מחומרים משומשים. גישתו הייחודית הולידה נעליים נוחות, מעוצבות וידידותיות לסביבה. המותג הולך לפי גישתו של אוסקר ומציג השנה קולקציה מדויקת , ששם דגש על נוחות מקסימאלית, חומרי גלם איכותיים כמו מדרכי שעם בשילוב גומי, רפידות עור נושמות  -MY MINI ME השנה הוספנו גם אוסקר לקטנטנים שלכם!

 

FREEDOM MOSES מותג כחול-לבן צעיר וייחודי המתמקד בכפכפים נוחים ומסוגננים.

שם המותג, "פרידום מוזס", מייצג את החופש ללכת בדרך המיוחדת שלך, בלי מגבלות. כפכפים צבעוניות, קלילות וטבעוניות העשויים מחומר PCU (פלסטיק איכותי המיוצר באמצעות טכנולוגיה מתקדמת). שיטת ייצור זו, מעניקה תחושת נוחות, ריחוף ואווריריות, ממש כמות ללכת על עננים.

מוזס, מחיר: 179.90 ש"ח, צילום: חול

מוזס מציגים 2 דגמים חדשים 

הראשון הוא דגם KIEFF כפכף סגור, נוח במיוחד ליומיום וסידורים, מגיע בצבעים עדינים ויומיומיים.

הדגם השני הוא PAZ  דגם זה הוא שדרוג של הדגם הקלאסי של מוזס. משלב בתוכו דוגמת סריגה ותיפורים מיוחדים במיוחד.

Natural world

מותג נטורל וורד הספרדי, משיק קולקציה חדשה ומלהיבה לקיץ 2024. הקולקציה משלבת עיצוב קלאסי, צעיר ואופנתי כל הנעליים מפיצות ריח תותי בר הנותנות תחושת ריענון לאורך היום, מצוידות ברפידת נוחות עשויות  מחומרים ידידותיים לסביבה 100% אקולוגי,  וטכנולוגיות חדשניות, ומציעה נעלי בד צבעוניות וקלילות לנשים ולגברים אפילו אריזת הנעליים עשויה מקרטון ממוחזר.

הנעליים של נטורל וורד מיוצרות מחומרים טבעיים ומתחדשים, כמו כותנה אורגנית, גומי טבעי וחומרים מתכלים תוך שימוש בתהליכים ייצור ידידותיים לסביבה. הן נוחות, עמידות ומאפשרות הליכה לארוך כל היום.

 

ILSE JACOBSON

אילסה ג'קובסון הוא מותג שהוקם ב-1993 ע"י מעצבת דנית, שהמותג נקרא על שמה. המותג התחיל את דרכו כחנות קטנה עם דגמים בודדים והתפתח לאחר שקיבל שבחים מהסביבה. לאילסה היה חשוב לשים דגש על נוחות ואלגנטיות במסגרת אורבנית מודרנית ומתמקד בעיקר בכפכפים ובנעליים קלילות ואווריריות ליומיום.