עמוד הבית » קבלת אביב בסטייל: בניית המלתחה המושלמת לעונה שמסמלת פריחה, התחדשות וצמיחה.

קבלת אביב בסטייל: בניית המלתחה המושלמת לעונה שמסמלת פריחה, התחדשות וצמיחה.

צילום: pexels
כשהעונה הקסומה של האביב מתגלה, זו שמגשרת על הפער בין הקור של החורף לחמימות הקיץ, הגיע הזמן להתאהב מחדש בארונות הבגדים שלנו לקראת ימי הפריחה שבפתח. בין אם את אישה שאוהבת נוחות באופנה או גבר בעל ידע בסגנון, הנה כמה טיפים חיוניים כדי להבטיח שהמלתחה האביבית שלך תהיה תוססת ושובת לב כמו העונה עצמה.

טיפים לנשים:

  1. שכבות רב-תכליתיות- אמצי את אומנות השכבות על-ידי שילוב פריטי קיץ באנסמבל האביב שלך. שלבי פריטים כמו חולצה קצרה בשילוב עם ז'קט קל משקל, גופייה קלילה מתחת לקרדיגן רך, או התנסי בטקסטורות ואורכים שונים בין השכבות למראה שיקי ודינמי.
  2. היי קלילה ותוססת – בחרי בפלטת מלתחה המשדרת קלילות וחיוניות, מושלמת לכל אירוע לאורך היום. אל תחששי לשלב אפילו את השמלה הפשוטה ביותר עם האביזרים הנכונים, כגון צעיפים, משקפי שמש, ג'קט קליל או אלגנטי תכשיטי סטייטמנט ותיק יד מסוגנן עבור מגע סיום של אלגנטיות.
  3. אלוהים טמון בפרטים הקטנים- שימי לב לפרטים העדינים יותר שמקפיצים את הנראות שלך ומשדרים מסרים מדויקים על הערכים שלך. הוסיפי מגע של אלגנטיות עם אביזרים כמו צעיפים עדינים, משקפי שמש אופנתיים, שרשראות עדינות ועגילים מושכי עין. ובל נשכח, תיק יד שיקי הוא אביזר החובה האולטימטיבי להשלמת המראה האביבי שלך.
  4. כנסי לנעליים שלך- לעיתים אני בונה הופעה על בסיס הנעליים שיהיו לי נוחות, שדרגי את התלבושת שלך הכי קלאסית שיש ללא מאמץ עם זוג נעליים בולטות. בין אם זה באמצעות צבעוניות או דפוס נועז, נעל מיוחדת יכולה להפוך מידית אפילו את המראה הפשוט ביותר להצהרה אופנתית.
צילום: pexels

>>>פניציה ירוחם – תעשיית זכוכית כחול לבן

צילום: pexels

 

צילום: pexels

 

צילום: pexels

 

צילום: pexels

 

טיפים לגברים:

  1. מכנסיים אלגנטיים ומסוגננים: עדכן את המלתחה שלך עם מכנסיים בגווני אדמה חמים כמו תכלת, ירוק זית וחרדל, כולם גוונים מושלמים לעונת האביב. בחר בגזרה צמודה וישרה למראה מודרני וקלאסי בו זמנית, שלב צבעים שמשקפים את הערכים שלך ויעבירו מסרים מדויקים ברושם הראשוני.
  2. קלאס באפס מאמץ- תשקיע בפריטי לבוש בארון הבגדים שלך שישמש אותך בכל עונות השנה. חולצת ג'ינס צמודה היטב, ג'ינס רב תכליתי המתאים לכל אירוע, או ז'קט ג'ינס מדליק המשתלב ללא מאמץ עם חולצות שונות הם פריטי חובה המוסיפים וורסטיליות לארון הבגדים שלך.
  3. הן הולכות איתך כל היום אז תשקיע בהן- שדרג את הסגנון שלך עם נעלי ספורט מתוחכמות אך נוחות המשלבות ללא מאמץ אסתטיקה ספורטיבית ואלגנטית. זוג נעליים מסוגנן יכול להעלות באופן מיידי את המראה הכללי שלך ולהעניק רושם מתמשך גם אחרי 4 שניות.
צילום: pexels

 

צילום: pexels

 

צילום: pexels

 

**טיפ סגנון שבועי:**

אני רוצה להתחיל בזה שאין צורך לצאת למסע שופינג שיתיש את חשבן הבנק שלכם/כן.הסתכלו קודם בארון הבגדים שלכם/כן, בחרו בגדים שלא לבשתם/תן מזמן ונסו להתאהב בהם שוב מחדש, תעשו שילובים חדשים עם הקיים ותיצרו הופעות מיוחדות ושונות עם הקיים בארון. צאו לקניות ממש כמו שאתם הולכים לסופר עם רשימת קניות מסודרת, אל תקנו כי בא לכם/לכן, תחשבו קודם כל כיצד הפריט שנרכש ישרת אתכם/כן נאמנה ואיך הוא יגדיל את מניפת האפשריות, תעדיפו את הנוחות והביטחון מעל הכול.

צילום: pexels

 

והכי חשוב תתחילו כל יום בהסתכלות במראה, חיבוק ואהבה של ההשתקפות שבוהה בכם/כן בחזרה. זכרו, אין דבר מחזק יותר מאשר להרגיש בנוח בנראות שלכם/שלכן ולשדר אהבה עצמית דרך בחירות הסגנון האישיות שלכם/כן. קבלו את העונה החדשה בביטחון והקרינו את חוש הסטייל הייחודי שלכם/כן באביב הזה!

מאת נירית ארטין- מנטורית מנטלית, משקפת מסרים, תופרת מילים ומרפאה בצבעים ובדים.
Body Speech & Mind
052-3694018
אהבת אדם 64 כפר יונה
מייל: niritertin@gmail.com