עמוד הבית » קולקציית פיג'מות, בגדי פנאי

קולקציית פיג'מות, בגדי פנאי

אפרודיטה סתיו חורף 2019-2020 צילום עדי אורני
רשת "אפרודיטה" משיקה קולקציית פיג'מות, בגדי פנאי ואביזרים בהשראת דמותה האייקונית המאוירת של Betty Boop

'אפרודיטה' רשת ההלבשה התחתונה משיקה קולקציית פיג'מות, בגדי פנאי ואביזרים בהשראת דמותה האייקונית המאוירת של Betty Boop, לצד קולקציית פיג'מות בייסיק, פיג'מות אקולוגיות העשויות 100% מבד המבוסס על סיבי במבוק רך ונעים במיוחד, פיג'מות קטיפה מפנקות וחליפות הוונזי הצעירות והטרנדיות.

קולקציית Betty Boop

היא חכמה, מפולפלת, בעלת בטחון עצמי… הדמות הסוערת המקורית, בטי בופ, חצתה עשורים ותחגוג השנה את יום הולדת ה – 90! רשת "אפרודיטה" בחרה בדמותה המאוירת לככב על גבי חליפות פנאי מפנקות, פיג'מות רכות ונעימות, נעלי בית וכריות קטיפה בצבעוניות של גווני פסטל רכים לצד גווני אפור, לבן ושחור הקלאסיים.

קולקציית פיג’מות בייסיק

פיג’מות חורפיות בשלל גזרות המתאימות לכל אישה, בקולקציה פיג'מות עם חולצות בעלות מפתח צוואר וי ועגול, חולצות עם שסעים בצדדים לנוחות מרבית, חולצות בעלות שרוול במראה ספורטיבי וצעיר, חולצות עם ריב במותן, מכנסיים בגזרה גבוהה לתחושה עוטפת, מכנסיים עם ריב במכפלת או גומי למראה צעיר וקול.

מגוון הגזרות מגיעות בסקאלה רחבה של צבעים: מצבעים קלאסיים של שחור, לבן ונייבי, דרך צבעי המלאנז’ שהפכו שם דבר ב"אפרודיטה": ג’ינס, אפור בהיר ואפור כהה, ועד צבעים חדשים ואופנתיים דוגמת קורל, בורדו עמוק, תכלת, סגול מעושן וורוד בהיר.

הפיג’מות עוצבו בשלל רחב של דפוסים: מדפוסים עדינים ונשיים ועד דפוסים עזים ומקפיצים, משילוב של אלמנטים של פרווה סינטטית ועד סרטי קישוט בצדי השרוול והמכנסיים – כל אישה יכולה למצוא פיג’מה שתקלע לטעמה.

קולקציית פיג’מות אקולוגיות העשויות מבד על בסיס סיבי במבוק

פיג’מות מבד הבמבוק האיכותי, שנכנסו ל"אפרודיטה" בקיץ האחרון, מקבלות נוכחות משמעותית בחורף הקרוב. לבד הבמבוק איכויות רבות: סיב הבמבוק הוא אקולוגי ואנטי-בקטריאלי, הבד נושם ומנדף זיעה, הוא מאפשר נוחות מקסימלית, הינו בד המסייע בוויסות חום גוף ומתאים לבעלות עור רגיש ומגורה.

קולקציית הבמבוק כוללת 12 סטים נשיים ומוקפדים המאופיינים בדפוסים עדינים, שילובי סרטי תחרה וקרושה ושילובים של בד סאטן עשיר. הצבעוניות של הקולקציה היא הרמונית מאוד: שחור, אפור מלאנז’, ג’ינס מלאנז’, נייבי, פודרה וחאקי בהיר.

קולקציית פיג'מות קטיפה

קולקציית חליפות פנאי ופיג’מות מבד קטיפה עשיר ואיכותי כוללת סטים של עליוניות ומכנסיים: עליוניות עם רוכסן וקפושון בצבע חלק ובדפוס משבצות בשילוב סרטי קטיפה בצבע נוגד לגוון השרוול. כל העליוניות מוצעות עם מכנסי קטיפה בגזרה נוחה ונשית המאופיינים בחגורת ריב במותן, כיסי צד ושרוך קשירה. לצד הסטים הללו ניתן למצוא סטים של פיג’מות קטיפה יוקרתית המשלב סרטי קרושה איכותיים המעטרים את מפתח הצוואר ואת השרוולים בחולצה ואת מכפלת במכנסיים. הקולקציה מתאפיינת בצבעוניות של: שחור, לבן, כחול-אפור עמוק, בורדו עשיר ו-ורוד מעושן.

קולקציית חליפות וונזי

עונת החורף איננה שלמה ללא קולקציית חליפות הוונזי המנצחת של "אפרודיטה". כמו בכל שנה, גם בחורף הקרוב, אפרודיטה דאגה לייצר דגמי חליפות הוונזי מיני-מי במידות ילדים: וונזי חד קרן, דובי, ארנב מאוהב וכלב דלמטי – כל אלו ניתן להשיג בטווח מידות רחב שיתאים למבוגרים ולילדים! בנוסף לדגמים אלו ניתן למצוא חליפות וונזי בהשראת רקון, צבי, חד קרן בגווני פסטל רכים, דב קוטב ו-וונזי קמופלאז’.

אפרודיטה סתיו חורף 2019-2020
צילום עדי אורני
אפרודיטה סתיו חורף 2019-2020
צילום עדי אורני
אפרודיטה סתיו חורף 2019-2020
צילום עדי אורני

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה