עמוד הבית » קולקציית פרימיום אקסלוסיבית

קולקציית פרימיום אקסלוסיבית

אירוקה לוואה צילום ערן תורג'מן
רשת אירוקה – הבית של המותגים, המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, משיקה קולקציית משקפי שמש פרימיום אקסלוסיבית לחורף 2020 של המותגים: באלי (BALLY), לוואה (LOEWE), אומגה (OMEGA) ולונג'ין LONGINE) .

באלי– קולקציית משקפי השמש מאופיינים בעיצוב אלגנטי קלאסי מחד ומודרני ואופנתי מאידך, כמו כן איכות גבוהה וירידה לפרטים הקטנים. השילוב של פסים עבים אדום/לבן/אדום או שחור/לבן/שחור הינו מאפיין עיצובי מוכר של המותג. ניתן למצוא את ה"B" של המותג מתחבאת במקומות שונים בעיצובים. בין הפריטים ניתן למצוא: משקפיים עם חיתוכי עדשות בצורה מפתיעה, משקפי אובר סייז טייסים עם טוויסט ומשקפיים עם כיסויי דפנות לחסימת השמש.

קארל פרנץ באלי היה מעצב הנעליים מעור הראשון בהיסטוריה שהתחיל את יצירתו בשנת 1851 בשוויץ משם התפרסם ברחבי העולם והתרחב גם לתיקים ואקססוריז. העיצובים נגישים לכולם ולא פונים רק אל האליטות, יחד עם זאת, המותג הינו אהוב על כל עשירי העולם.

לואווה – קולקציית משקפי השמש של המותג כוללת משקפי אובר סייז עם מסגרות גאומטריות, מסגרות צבעוניות בעלות נוכחות שלא ניתן להתעלם ממנה לצד משקפיים עדינים עם מסגרת מתכת וגשר אף כפול. המותג מעוצב בהשראת האסתטיקה המרהיבה והצבעים החזקים של הנופים בספרד.

אירוקה – לאווה
צילום ערן תורגמן

לוואה הינו בית אופנה יוקרתי ספרדי שהוקם במדריד בשנת 1846 וכיום הוא בבעלות קבוצת LVMH.

החל דרכו כבית מלאכה לייצור אביזרי עור וכיום מציע תיקים אייקוניים, משקפיים, סגנון לבוש מתוחכם, בשמים ועוד. בנוסף, המותג אהוב על פאשניסטיות כמו אלכסה צ'אנג, ג'ניפר לופז, שרה ג'סיקה פרקר, אנג'לינה גולי, קייט מוס ועוד.

לונג'ין – קולקציית משקפי השמש של המותג היא אוסף של עיצובים על זמניים שמעניקים סטייל ועונים על הצורך באקססורי קליל ועדכני. הקולקציה מתאימה את עצמה לכל מצב החל מפגישה בעבודה ועד לישיבה עם חברים בסוף היום ומתאימה למי שלא מתפשר על איכות ונראות. זהו הפתרון המושלם המעניק את המראה הטוב ביותר בכל מצב לאורך כל שעות היום. הדגמים בעלי גימורים מושלמים ועיצוב קלאסי המתכתב עם ערכי המותג. מתאים לגברים ונשים שמחפשים לוק קלאסי אלגנטי.

המותג לונג'ין הוקם בשנת 1867 ע"י ארנסט פרנסילון. המותג נולד מבית היוצר של שעוני יוקרה ולימים התרחב לעיצובים של מוצרים נוספים. המותג נחשב ליוקרה במיטבה, אלגנטי, קלאסי בעל דיוק ואיכות עד לפרטים הקטנים מעניק מראה אלגנטי, מסוקס.

אומגה –קולקציית משקפי השמש של המותג אומגה מאופיינת באסתטיקה ונראות "וינטאג'ית" עם טוויסט עכשווי. הקולקציה עושה שימוש בחומרים מהאיכותיים ביותר שיש, הם קלי משקל, נוחים ובעיקר בעלי עיצוב אייקוני על זמני. בקולקציה אלמנטים רבים מעולם השעונים – סמל אומגה על קצה המוט, הפסים המסמנים את השניות ועוד. הדגמים מתאימים בעיקר לגברים ונשים שאוהבים את הלוק האלגנטי מקצועי ולא מתפשרים על איכות.

המותג אומגה הוקם בשנת 1848 ובתחילת דרכו עסק בשעונים. מאז ועד היום הערכים המזוהים עם המותג הינם דיוק ושלמות. התשוקה ליצירת שעונים של מייסד המותג – לואי ברנדט, הביא את המותג להיות אחד הטובים ביותר בשעוני היוקרה בעולם.

אירוקה -אומגה
צילום ערן תורגמן

טווח מחירים:

באלי-1299-1999 ₪

לואווה- 1499-1899 ₪

לונג'ין – 1999-3299 ₪

אומגה- 3499-4999 ₪

להשיג בלעדית באירוקה בדיוטי פרי

הוספת תגובה

הוספת תגובה