עמוד הבית » קולקציית תכשיטים של מעצב מייקל קורס

קולקציית תכשיטים של מעצב מייקל קורס

מייקל-קורס-לפלאנט-עגילים צילום יחצ חול
חברת פלאנט - בית של מותגים משיקה לרגל יום האהבה ויום המשפחה קולקציית תכשיטים של מעצב העל מייקל קורס קולקציית תכשיטים עם לבבות ולוגו המותג כמוטיב מרכזי

קולקציית התכשיטים של מייקל קורס לפלאנט, לחג האהבה, כוללת צמידים שרשראות ועגילים עם תליון לב משובץ באבנים, עם לוגו המותג כמוטיב מרכזי,  למראה גלאם זוהר.

בין הפריטים הבולטים בקולקציה צמיד חוליות דקות עם סוגר המאפשר התאמה לגודל היד, שרשרת חוליות עם תליון עדין,  עגילים צמודים עם מוטיב הלב והלוגו. התכשיטים מגיעים בשלושה צבעים: כסף סטרלינג, ציפוי 14 קראט זהב וציפוי 14 קראט זהב אדום.

המותג מייקל קורס נוסד בשנת 1981 ומאז הצליח ליצור לעצמו שם עולמי. החברה מייצרת מגוון מוצרים של הנעלה, שעונים, תכשיטים ובישום.

ניתן למצוא חנויות של מייקל קורס גם בניו יורק, שיקגו, לונדון, פריז, מילאנו, דובאי ועוד. מייקל קורס זכה לשבחים בתעשיית האופנה כאשר החזון  שמוביל אותו הוא סגנון מתוחכם ומודרניות.

מייקל-קורס-לפלאנט-עגילים
צילום יחצ חול
מייקל-קורס-לפלאנט-עגילים
צילום יחצ חול
מייקל-קורס-לפלאנט-עגילים
צילום יחצ חול

חברת פלאנט – בית של מותגים, בעלת ותק של למעלה מ- 20 שנה, הינה משווקת בלעדית של שעוני יוקרה ושעוני אופנה מקוריים של המותגים:  Rado, Swarovski,  Michael Kors, Armani Emporio, Hugo Boss, Nautica, Guess, Gc, Montblanc, Mido , Fossil, Diesel, Skagen, DKNY Lacoste ועוד.

טווח מחירים: החל מ- 399 ₪ ועד ל- 799 ₪

 להשיג ברשת ג'נטלמן, רשת פלאנט ובחנויות פרטיות

רשימת החנויות והמשווקים המורשים: http://planetime.co.il/

הוספת תגובה

הוספת תגובה